700 d24t saalede vahetus.

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
Hawy
Foorumlane
Postitusi: 72
Liitunud: 05 Okt 2011, 19:02

700 d24t saalede vahetus.

PostitusPostitas Hawy » 19 Dets 2012, 14:46

Küsimus oleks siis selline, et kas 700-sel d24t mootoriga saab saalesid vahetada ilma mootorit maha võtmata? Nii hetkel paistab, et karterit ei kätte.Aga kui mootor rippu võtta ja sillatala lahti lasta?On seal veel mingeid üllatusi ootamas?
Oskab keegi täpsustada?
Volvo 760 TD
Some people tell me that I need help. Some people can f*ck off and go to hell

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4314
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas
Kontakt:

Re: 700 d24t saalede vahetus.

PostitusPostitas Iceman » 19 Dets 2012, 15:04

Saalede vahetamiseks pead ju väntvõlli ka lihvima/tasakaalustama. Seega pead nagunii mootori laiali tõmbama. See niisama saalede vahetus on täiesti mõtetu tegevus. Teed pärast masinale rohkem liiga veel kui nende vanade saaledega.

Kasutaja avatar
Hawy
Foorumlane
Postitusi: 72
Liitunud: 05 Okt 2011, 19:02

Re: 700 d24t saalede vahetus.

PostitusPostitas Hawy » 19 Dets 2012, 17:36

Iceman kirjutas:Saalede vahetamiseks pead ju väntvõlli ka lihvima/tasakaalustama. Seega pead nagunii mootori laiali tõmbama. See niisama saalede vahetus on täiesti mõtetu tegevus. Teed pärast masinale rohkem liiga veel kui nende vanade saaledega.


Saale käis ringi, õlirõhk kadus ära ja väike kolin tuli mootorisse. Nii sõita oleks kindlam kui uute saaledega?
Volvo 760 TD
Some people tell me that I need help. Some people can f*ck off and go to hell

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: 700 d24t saalede vahetus.

PostitusPostitas ants » 19 Dets 2012, 18:51

Hawy kirjutas:
Iceman kirjutas:Saalede vahetamiseks pead ju väntvõlli ka lihvima/tasakaalustama. Seega pead nagunii mootori laiali tõmbama. See niisama saalede vahetus on täiesti mõtetu tegevus. Teed pärast masinale rohkem liiga veel kui nende vanade saaledega.


Saale käis ringi, õlirõhk kadus ära ja väike kolin tuli mootorisse. Nii sõita oleks kindlam kui uute saaledega?


Kui saale käis ringi, siis mootor kindlasti maha, sest rikutud on ka vändakael, ehksiis vänt tahab lihvimist.
Muidu olen saalesid vahetanud ka vänta välja võtmata, läksid sisse uued samas mõõdus saaled,
kus juures viimane saale jäi vahetamata kuna selle vahetuseks oleks pidanud kasti maha võtma (vahekastiga koos).
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Hawy
Foorumlane
Postitusi: 72
Liitunud: 05 Okt 2011, 19:02

Re: 700 d24t saalede vahetus.

PostitusPostitas Hawy » 19 Dets 2012, 19:28

ants kirjutas:kus juures viimane saale jäi vahetamata kuna selle vahetuseks oleks pidanud kasti maha võtma (vahekastiga koos).


Vahekastiga??Sul siis LT peal?
Aga ma seda mõtlengi et kas mingi asi niikui nii ei lase viimast saalet vahetada, olen minngitel mootoritel sellist asja kohanud.Kas 700-sel sama?
Volvo 760 TD
Some people tell me that I need help. Some people can f*ck off and go to hell

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: 700 d24t saalede vahetus.

PostitusPostitas ants » 19 Dets 2012, 19:41

Hawy kirjutas:
ants kirjutas:kus juures viimane saale jäi vahetamata kuna selle vahetuseks oleks pidanud kasti maha võtma (vahekastiga koos).


Vahekastiga??Sul siis LT peal?
Aga ma seda mõtlengi et kas mingi asi niikui nii ei lase viimast saalet vahetada, olen minngitel mootoritel sellist asja kohanud.Kas 700-sel sama?


Vahekastiga jutt käis Land-Roveri kohta, millel sai saalesid vahetatud peale kepsu vahetamist :cry:
745 GL ´91; LR90 ´87.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist