Käigukast.

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Käigukast.

PostitusPostitas ants » 09 Sept 2012, 10:54

Tuuletallaja kirjutas:


See joonis ei tundu vist 7-sajase M47 kohta olema...
GR-36385.jpg


See pilt on M46 kasti hoovastikust,
siit leiad täpsema joonise...
http://carcats.ru/list.php?id=Mjk2NDU3N ... F7+M47+M47
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Käigukast.

PostitusPostitas Leho » 09 Sept 2012, 11:58

OOT OOT
Minu M46 kastil on just selline hoovastik nagu Antsu pandud pildil.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Käigukast.

PostitusPostitas ants » 09 Sept 2012, 12:21

Leho kirjutas:OOT OOT
Minu M46 kastil on just selline hoovastik nagu Antsu pandud pildil.


Tuuletallaja pildil on näha OD juhtmed mida M47-l ei ole, raam raamiks.
download/file.php?id=643&mode=view
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Tuuletallaja
Foorumi veteran
Postitusi: 507
Liitunud: 25 Okt 2009, 21:53
Asukoht: Faeht/Reval

Re: Käigukast.

PostitusPostitas Tuuletallaja » 09 Sept 2012, 17:35

Tänud!
Antsu saadetud joonis paistab juba tuttavam ning Leho pildi järgi vaadates leidsin ka need hallid poldi pead naha raami pealt üles, mida esiti tähele ei pannud. Põhimõtteliselt 2) ja 3) küsimus on vastuse saanud aga 1) on veel õhus. Tee või tina aga ei tunne joonistelt ära seda piiraja alust trapetsi-kujulist detaili, oleks nagu Antsu joonisel nr.43 aga see pealmine plaat on teistsugune (huvitav, mis neil vahet on, kas lihtsalt jäi minu kangi ehitades popima kujuga metallitükk kätte?). All on küll selline mansett, mis munaka otsa istub aga pärsi selge ikka pole, kuidas kogu see krempel omavahel koos istub. Praegu on see nagu poolenisti sees, tagumine serv ei tundu päris paigas olevat, samas käiguvahetamist ei sega ning peale paari korda näppimist ütles naine ka, et saab nüüd väga hästi aru, kuidas need kraega käigukangid töötavad :D .
744kang.jpg
Mulkku no. 5
Pilt '01 V70 S
Pilt '94 855 GL(E) "Konn"
Pilt '95 855 GLT "Ustav lahinguvant Gustav"
Pilt '91 744 GL "Sinine / Lendav Hollandlane"
ja paar riisiraketti

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Käigukast.

PostitusPostitas ants » 09 Sept 2012, 19:37

Sinu piti vaadata, siis tekib küsimus miks ta selline peab olema.
43 on see pesa mis kinnitub stopperrõngaga 44 det. 1 külge.
43 sisse lähevad ülalt alla40,39, kang 18, 19, 20 ja st.rõngas21.
Pildi pealt on näha ülemine st. rõngas 21.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Tuuletallaja
Foorumi veteran
Postitusi: 507
Liitunud: 25 Okt 2009, 21:53
Asukoht: Faeht/Reval

Re: Käigukast.

PostitusPostitas Tuuletallaja » 09 Sept 2012, 20:11

ants kirjutas:Sinu piti vaadata, siis tekib küsimus miks ta selline peab olema.
43 on see pesa mis kinnitub stopperrõngaga 44 det. 1 külge.
43 sisse lähevad ülalt alla40,39, kang 18, 19, 20 ja st.rõngas21.
Pildi pealt on näha ülemine st. rõngas 21.

Ok, pilt juba selgem... siis, kui joppab, peaksin stopperrõnga leidma õue poolt, käiguhoovastiku küljes rippumast? :roll:
Või on 44 kuidagi 1 küljes? Aga pigem tundub praegu, et mul istub 43 praegu piisavalt tihkelt 1 sees, et kangiga võimeldes ta niisama välja ei tule.
(arutan siinkohal endamisi edasi)
Siit aga järeldan, et kui mul kevadel läks tagumine ilma kraed tõmbamata sisse, võis see krempel juba siis seal ehku peal istuda ja 44 on ammuilma jugama pannud.

Tänud kaasamõtlemast, homme tööl katsun põhja alla piiluda
Mulkku no. 5
Pilt '01 V70 S
Pilt '94 855 GL(E) "Konn"
Pilt '95 855 GLT "Ustav lahinguvant Gustav"
Pilt '91 744 GL "Sinine / Lendav Hollandlane"
ja paar riisiraketti

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Käigukast.

PostitusPostitas ants » 09 Sept 2012, 20:40

Tuuletallaja kirjutas:
ants kirjutas:Sinu piti vaadata, siis tekib küsimus miks ta selline peab olema.
43 on see pesa mis kinnitub stopperrõngaga 44 det. 1 külge.
43 sisse lähevad ülalt alla40,39, kang 18, 19, 20 ja st.rõngas21.
Pildi pealt on näha ülemine st. rõngas 21.

Ok, pilt juba selgem... siis, kui joppab, peaksin stopperrõnga leidma õue poolt, käiguhoovastiku küljes rippumast? :roll:
Või on 44 kuidagi 1 küljes? Aga pigem tundub praegu, et mul istub 43 praegu piisavalt tihkelt 1 sees, et kangiga võimeldes ta niisama välja ei tule.
(arutan siinkohal endamisi edasi)
Siit aga järeldan, et kui mul kevadel läks tagumine ilma kraed tõmbamata sisse, võis see krempel juba siis seal ehku peal istuda ja 44 on ammuilma jugama pannud.

Tänud kaasamõtlemast, homme tööl katsun põhja alla piiluda


Ega Sa ei peagi seda 43 selle 1 küljest ära võtma, Sul on vaja all keerata lahti kruvi 38,
saad välja tihvti 7, nüüd võtad pealt poolt ära stopperrõnga 21 ja nüüd tulevad nad
kõik välja sealt seest, osa asju koos kangiga ja teised peale kangi eemaldamist.
Pead vahetama ülemise ja allumise (19 ja 39) puksi.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Käigukast.

PostitusPostitas Leho » 09 Sept 2012, 22:12

Mul tekib küsimus kuidas ta sul nii kaugele/sügavale minna sai.
kangi all on ju kohe kardaan koos oma kummileevendiga.

Sellepärast ei saa ka seda shortshifterit eriti lühikeseks teha.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Käigukast.

PostitusPostitas ants » 09 Sept 2012, 22:22

Leho kirjutas:Mul tekib küsimus kuidas ta sul nii kaugele/sügavale minna sai.
kangi all on ju kohe kardaan koos oma kummileevendiga.

Sellepärast ei saa ka seda shortshifterit eriti lühikeseks teha.


Ilmselt oli kangi munaka alumine puks nii kulunud et kang vajus puksist läbi.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Tuuletallaja
Foorumi veteran
Postitusi: 507
Liitunud: 25 Okt 2009, 21:53
Asukoht: Faeht/Reval

Re: Käigukast.

PostitusPostitas Tuuletallaja » 09 Sept 2012, 22:49

ants kirjutas:Ilmselt oli kangi munaka alumine puks nii kulunud et kang vajus puksist läbi.

See jah kõige tõenälisem variant.
Mulkku no. 5
Pilt '01 V70 S
Pilt '94 855 GL(E) "Konn"
Pilt '95 855 GLT "Ustav lahinguvant Gustav"
Pilt '91 744 GL "Sinine / Lendav Hollandlane"
ja paar riisiraketti


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist