1. leht 1-st

740

Postitatud: 08 Okt 2006, 15:34
Postitas rvs
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Oleks huvi osta selline masin. Oskab keegi palun midagi selle isendi kohta öelda ning mis on 740 tüüpvead ning mida peaks vaatama kui ostma minek on?
Ette tänades!

Postitatud: 08 Okt 2006, 15:36
Postitas rainera
oma kogemustest võin öelda, et sellise kerega autol vead puuduvad:) (loe 7xx seeria) kui ilusti-kenasti regulaarselt hooldada!!!

muidugi selle auto kohta infot pole aga ost tehtud, suurem hooldus ja arvan, et tükk aega muretu elu

Postitatud: 08 Okt 2006, 15:53
Postitas aibast
mis mina aru saan, on käidukasti padi, kardaani tugilaager, rooliotsad ja ongi vast kõik. Puksid veermikus kestavad väga hästi kah eesti teid. Enda omal olid veel originaalid all.

Postitatud: 09 Okt 2006, 08:59
Postitas mairold
Kui omal äsja poleks muretsetud, selle info järgi ajaksin küüned taha. Hind on hea, ilmselt seepärast, et kiire paistab olevat... Lisasid vähevõitu, see võib ka hinda alla ajada.

Tüüpvead 740-l? Käsipiduri seisukord ja bensunäidik, aga ega need asjad ostuplaani otsust ei muuda.

Läbisõit puudu, aga VOLVO Vanust pole Vaja Valetada ;) Hammasrihma viimatine vahetusaeg aga oluline. 740-l teadmatusega riskida ei tasu.

Roolivõimu kontrolli parklakiirusel. Kui õli ammu vahetamata, siis võib pööramise lõpus üllatusi olla :)

Bensukulu naljalt alla 10 siiski ei saa olema. Kui just ei ole errriti hästi hooldatud ja timmitud.

Postitatud: 09 Okt 2006, 09:02
Postitas mairold
aibast kirjutas:mis mina aru saan, on käidukasti padi, kardaani tugilaager, rooliotsad ja ongi vast kõik. Puksid veermikus kestavad väga hästi kah eesti teid. Enda omal olid veel originaalid all.


Vot jah, käigukasti padi ja simmer (kirjutasin vist õieti?) väsinud, kui pole enne vahetatud. Endal ka kardaani tugilaager kumiseb all, vaja vahetada.

Postitatud: 09 Okt 2006, 10:31
Postitas JaanKaer
Hea masin, hea hinna eest. Paraku juba läinud. Ent õiged tähelepanekud. Käsipiduriga saab küll jah vatti näha. Sellest ka enne juttu siin olnud. Kes sellesse teemasse on sügavuti laskunud ja oma silmaga kõike näinud, teab, et Volvo tõesti veidi kipaka selle süsteemi tegi. Isiklikult laseksin need sillakinnitused ja kronšteinid teha paksust roostevabast terasest ning trossigi paneksin sinna hoopis jämedama. Kaoks ära mure pidevalt väljaveninud trossi või purunenud kinnitusi vahetada. ARKi jaoks on Volvo 700/900 käsipidur tõesti suhteliselt nõrk koht. Bensunäidiku kohta oleme samuti kuulnud müstilisi lugusid. Kellel see vaid poole maani näitab, kellel üldse mitte, ent oleme samas ka kuulnud vastuseid selle eduka parandamise kohta. Kes vahetab lihtsalt välja, kes joodab ühenduskohad üle.