740 tahhomeeter
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Auto genekas on vahelduvvoolu riist,täpsemalt siis sünkroonmasin ja "jõud" temast tuleb välja 3-e faasilise vahelduvvooluna,täisperioodalaldi(jõudioodid) teeb selle alalisvooluks mis autule meelepärasem,ergutus on sõltumatu ,alalisvooluga ja aku pealt ,läbi regulaatori ,mis pinget hoiab.Sünkroongeneraatori väljundpinge sagedus on üheselt võrdelises sõltuvuses pöörlemiskiirusega ja tahhokas seda sagedust saabki ja oma näidu kuvab. Kust ja kuidas see ots võetakse hetkel ei tea ja plaanib uurida,kas tuleb see otse vahelduvpingena,pigem ikkagi mingi diood seal vahel ,mis ühe poolperioodi nullib,vöetakse see kahe mähise või ühe mähise ja mähiste "nulli" vahelt vms. ,saaks täpselt selgeks mõnda lammutades.Teoreetiliselt peaks iga bensuka geneka saama ka dislale kohandada pöördeid näitama kui see ots sealt õigesti välja tuua.Seal veel üks problem,nimelt peab mootori ja geneka pöörded olema õiges suhtes ,et tahho ei valetaks,sõltub see vastavate rihmaseibide läbimõõtudest (nende suhtest).
V70 97 , S60 01, S70 98
Nendel diislitel tuleb jah tahho impulss geneka W-tähisega klemmi alt. Juhul kui teisel genekal seda pole, peaks selle sealt eraldi välja tooma. Selleks tuleks genekas lahti võtta ja joota lisaks üks väljundjuhe faasi otsa peale, mis läheb dioodile. Lihtsam oleks muidugi eelmine genekas tagasi installida kui võimalik.
Edu
Edu
945TD Charger
Meresõiduohutus
Meresõiduohutus
Niisiis! Sain geneka kenasti peale pandud. Pole veel proovisõitu teinud, et kas laeb akut kah aga tahhomeetri pöördeid näitab enam vähem kenasti. Tahhomeetri seier jääb kuskil 1000 pöörde juures kinni. Sellest kinnijäämis kohast saab ta üle ainult järsumalt gaasi andes.
Mul tekkis üks mure. Kui ma kohapeal tühikäigul gaasi andsin siis tekkis selline kõrge pinin kapoti alt ja suurematel pööretel viskas sinise suitsu üles. Hiljem selgus, et geneka rihm sulas üles ja oli keerdus. Omaarust ma ei tõmmanud genekat nii kaugele, et rihm oleks väga pingesse jäänud ja keerdu ma ei jätnud kindlasti sisse. Millest võib mu mure tingitud olla?
Mul tekkis üks mure. Kui ma kohapeal tühikäigul gaasi andsin siis tekkis selline kõrge pinin kapoti alt ja suurematel pööretel viskas sinise suitsu üles. Hiljem selgus, et geneka rihm sulas üles ja oli keerdus. Omaarust ma ei tõmmanud genekat nii kaugele, et rihm oleks väga pingesse jäänud ja keerdu ma ei jätnud kindlasti sisse. Millest võib mu mure tingitud olla?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist