740 tahhomeeter

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
Ets
Kreisi postitaja
Postitusi: 439
Liitunud: 27 Sept 2008, 09:26
Asukoht: Tallinn-Laagri, 56637050

PostitusPostitas Ets » 30 Sept 2008, 15:17

Panin PSi teele...

Kasutaja avatar
SassGuss
Kreisi postitaja
Postitusi: 492
Liitunud: 16 Juul 2007, 11:53
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe...
Kontakt:

PostitusPostitas SassGuss » 30 Sept 2008, 21:41

Sagedust võtab tahho gene diood-silla pealt, niiet suht raske midagi gene küljes ümberehitada, kui puudub ots, siis seda pole.
V70 2.5 TDI Aut. 99a. Turbo Kuur
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???

Kasutaja avatar
Volli
Foorumi veteran
Postitusi: 1380
Liitunud: 01 Juun 2007, 21:05
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas Volli » 30 Sept 2008, 22:26

Auto genekas on vahelduvvoolu riist,täpsemalt siis sünkroonmasin ja "jõud" temast tuleb välja 3-e faasilise vahelduvvooluna,täisperioodalaldi(jõudioodid) teeb selle alalisvooluks mis autule meelepärasem,ergutus on sõltumatu ,alalisvooluga ja aku pealt ,läbi regulaatori ,mis pinget hoiab.Sünkroongeneraatori väljundpinge sagedus on üheselt võrdelises sõltuvuses pöörlemiskiirusega ja tahhokas seda sagedust saabki ja oma näidu kuvab. Kust ja kuidas see ots võetakse hetkel ei tea ja plaanib uurida,kas tuleb see otse vahelduvpingena,pigem ikkagi mingi diood seal vahel ,mis ühe poolperioodi nullib,vöetakse see kahe mähise või ühe mähise ja mähiste "nulli" vahelt vms. ,saaks täpselt selgeks mõnda lammutades.Teoreetiliselt peaks iga bensuka geneka saama ka dislale kohandada pöördeid näitama kui see ots sealt õigesti välja tuua.Seal veel üks problem,nimelt peab mootori ja geneka pöörded olema õiges suhtes ,et tahho ei valetaks,sõltub see vastavate rihmaseibide läbimõõtudest (nende suhtest).
V70 97 , S60 01, S70 98

Kasutaja avatar
Ets
Kreisi postitaja
Postitusi: 439
Liitunud: 27 Sept 2008, 09:26
Asukoht: Tallinn-Laagri, 56637050

PostitusPostitas Ets » 30 Sept 2008, 22:41

Vot see oli asjalik ülevaade!! :D
Ma tänan sisuka vastuse eest!

Kasutaja avatar
Volli
Foorumi veteran
Postitusi: 1380
Liitunud: 01 Juun 2007, 21:05
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas Volli » 01 Okt 2008, 00:16

Aga palun 8) .Ega kellelgi ei vedele ülearu mõnda disla genet ,võib ka peetis olla,saaks sellele loole punkti panna.Möödaminnes võib isegi korda teha teise,kui just kulutused materjalile liiga suured ei tule ja asi mittemõttekaks osutub .
V70 97 , S60 01, S70 98

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

PostitusPostitas tnx » 01 Okt 2008, 08:04

See pole nüüd otseselt tahhoga seotud, aga bensukatel sageli väiksemad genekad peal ja siis võib talvel külmas ja pimedas muid probleeme ka tekkida, kui tarbijaid palju ja suurt akut ei jõua enam ära laadida.

Kasutaja avatar
nautic
Volvo Club liige
Postitusi: 150
Liitunud: 17 Juun 2005, 07:23

PostitusPostitas nautic » 20 Okt 2008, 11:32

Nendel diislitel tuleb jah tahho impulss geneka W-tähisega klemmi alt. Juhul kui teisel genekal seda pole, peaks selle sealt eraldi välja tooma. Selleks tuleks genekas lahti võtta ja joota lisaks üks väljundjuhe faasi otsa peale, mis läheb dioodile. Lihtsam oleks muidugi eelmine genekas tagasi installida kui võimalik.

Edu
945TD Charger

Meresõiduohutus

Kasutaja avatar
Ets
Kreisi postitaja
Postitusi: 439
Liitunud: 27 Sept 2008, 09:26
Asukoht: Tallinn-Laagri, 56637050

PostitusPostitas Ets » 20 Okt 2008, 14:08

Nonii. Lool on punkt. Sain turboka geneka ja lähipäevil installin peale. Siis annan teada, kuidas läks...

Kasutaja avatar
Ets
Kreisi postitaja
Postitusi: 439
Liitunud: 27 Sept 2008, 09:26
Asukoht: Tallinn-Laagri, 56637050

PostitusPostitas Ets » 27 Okt 2008, 16:14

Niisiis! Sain geneka kenasti peale pandud. Pole veel proovisõitu teinud, et kas laeb akut kah aga tahhomeetri pöördeid näitab enam vähem kenasti. Tahhomeetri seier jääb kuskil 1000 pöörde juures kinni. Sellest kinnijäämis kohast saab ta üle ainult järsumalt gaasi andes.
Mul tekkis üks mure. Kui ma kohapeal tühikäigul gaasi andsin siis tekkis selline kõrge pinin kapoti alt ja suurematel pööretel viskas sinise suitsu üles. Hiljem selgus, et geneka rihm sulas üles ja oli keerdus. Omaarust ma ei tõmmanud genekat nii kaugele, et rihm oleks väga pingesse jäänud ja keerdu ma ei jätnud kindlasti sisse. Millest võib mu mure tingitud olla?

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

PostitusPostitas ants » 27 Okt 2008, 16:58

Ega Sul rihmaseibid viltu ei jookse, siis viskab
tavaliselt keerdu või seibidelt maha.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Ets
Kreisi postitaja
Postitusi: 439
Liitunud: 27 Sept 2008, 09:26
Asukoht: Tallinn-Laagri, 56637050

PostitusPostitas Ets » 27 Okt 2008, 17:11

Sel juhul panin geneka viltu peale. Homme uurin asja edasi... Tänan vastamast!


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist