2.3b mootor, 2.4 diisliks

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
volvofriik
Kreisi postitaja
Postitusi: 362
Liitunud: 01 Juul 2006, 13:27

PostitusPostitas volvofriik » 12 Okt 2008, 14:06

nautic kirjutas:Ärge nüüd ajage asja keeruliseks. ARK-is läks see maksma 200 krooni, enne peab muidugi angaarist läbi käima.
Tehniliselt poolt veel niipalju, et käigukast on sama mis bensukatel, vahetada tuleb koda( mina ei võtnud maha ka käigukasti, seega ka sidurisüsteem jääb täesti puutumata). Difri vahetusel ma näe nagu mingit pointi. Armatuurlauad peaks vahetama tahhoka või bensuka tahhokale seespidiselt takisti jootma( kuigi õige takistusega takisti leidmine on päris aeganõudev katsetamine). Kui läeb peale turboga, peaks vahetama ka väljalaske jämedamaks.



Disladel on pilootlaager suurem.Käigukasti sisendvõlli otsa käib seega lisapuks.Osadel kastidel ka ülekandearvud veits teised.Turbodislad ei ole eriti vastupidavad.Ise mitme motoga kokku puutunud,kus alla 200 tuhhi sõitnud isendil on kolvi ja silindri vahe selline,et viska labakinnas läbi.Aga eks see sõltu ka hooldusest ja selle hoolikusest ning ainete kvaliteedist.

Kasutaja avatar
maarjo
Kõva postitaja
Postitusi: 218
Liitunud: 04 Juul 2007, 23:26
Asukoht: pärnu
Kontakt:

PostitusPostitas maarjo » 12 Okt 2008, 17:31

Endalgi sama plaan teoks teha.Talv tulekul ja pimedad õhtud tuleb millegiga sisustada.mootoriks 60kw ja atm kast.Dislal kere läbi ja bensukal moto.
740 d 86 osadeks kuusakoskis
940 td 91 INTERCOOLER MÜÜDUD
v70 td 97
v70 td 04
58369223

Kasutaja avatar
nautic
Volvo Club liige
Postitusi: 150
Liitunud: 17 Juun 2005, 07:23

PostitusPostitas nautic » 20 Okt 2008, 11:08

volvofriik kirjutas:
nautic kirjutas:Ärge nüüd ajage asja keeruliseks. ARK-is läks see maksma 200 krooni, enne peab muidugi angaarist läbi käima.
Tehniliselt poolt veel niipalju, et käigukast on sama mis bensukatel, vahetada tuleb koda( mina ei võtnud maha ka käigukasti, seega ka sidurisüsteem jääb täesti puutumata). Difri vahetusel ma näe nagu mingit pointi. Armatuurlauad peaks vahetama tahhoka või bensuka tahhokale seespidiselt takisti jootma( kuigi õige takistusega takisti leidmine on päris aeganõudev katsetamine). Kui läeb peale turboga, peaks vahetama ka väljalaske jämedamaks.



Disladel on pilootlaager suurem.Käigukasti sisendvõlli otsa käib seega lisapuks.Osadel kastidel ka ülekandearvud veits teised.Turbodislad ei ole eriti vastupidavad.Ise mitme motoga kokku puutunud,kus alla 200 tuhhi sõitnud isendil on kolvi ja silindri vahe selline,et viska labakinnas läbi.Aga eks see sõltu ka hooldusest ja selle hoolikusest ning ainete kvaliteedist.


Laagri kohta jutt õige. Sellega oleka lihtsam osta bens. kasti otsa sobiv nõellaager ja hooratta sisse treida vastav puks. Sobiv laagri sain mina Balti Laagrist( hind c. 150eek).
Mis puutub nimetatud diislite mittevastupidavusse on see väga subjektiivne jutt. Olen tegelenud aastaid väga paljude nende mootoritega, kasutanud neid ka väga rasketes tingimustes ja veendunud nende heades omadustes ja suures töökindluses , eriti IC- ga. Loomulikult on vajalik õige ja õigeaegne hooldus.
945TD Charger

Meresõiduohutus

Kasutaja avatar
SassGuss
Kreisi postitaja
Postitusi: 492
Liitunud: 16 Juul 2007, 11:53
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe...
Kontakt:

PostitusPostitas SassGuss » 25 Jaan 2009, 00:52

Hmm... Endal kah plaan soetada omale 940 B230FB M46, ja pooled asjad oma 740 D24 M47 peale saada. Mis siis kasti kohta? Diisli M46 ja bensuka M46 on siis erinevad, või hooratas erineb? Mis vaja OD jaoks? Kui kõvasti taga sild ja M46 muudab mu D24 sõidu omadusi? On kogemusi kont ja kliima aut. paigaldusega? Nii nagu ma arutasin, plekid peaks sobima (kapott, esi tiivad, uksed)?
V70 2.5 TDI Aut. 99a. Turbo Kuur
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???

Kasutaja avatar
Henn
Administraator
Postitusi: 80
Liitunud: 16 Mär 2008, 22:43
Asukoht: Rohuneeme
Kontakt:

PostitusPostitas Henn » 25 Jaan 2009, 17:35

[quote="SassGuss"]Hmm... Endal kah plaan soetada omale 940 B230FB M46, ja pooled asjad oma 740 D24 M47 peale saada. Mis siis kasti kohta? Diisli M46 ja bensuka M46 on siis erinevad, või hooratas erineb? Mis vaja OD jaoks? Kui kõvasti taga sild ja M46 muudab mu D24 sõidu omadusi? On kogemusi kont ja kliima aut. paigaldusega? Nii nagu ma arutasin, plekid peaks sobima (kapott, esi tiivad, uksed)?[/quote

Et mis siis konkreetselt vahetusse läheb ja mis lõpptulemuseks peaks saama?
Kastid on samad, sidurikojad erinevad. Sidurid peaks olema samad.
Kui tahad 900-sele diislit, siis tõsta mootor koos käigukastiga ringi ja esimene kardaan. Mootor siis koos käppade kronsaga, mis sillatalasse kinnitub. Varuaugud on talas olemas kõikidele mootorivariantidele.
745 -88 B230FT-
945 -96 D24TiC
945 -95, D24TiC

Kasutaja avatar
SassGuss
Kreisi postitaja
Postitusi: 492
Liitunud: 16 Juul 2007, 11:53
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe...
Kontakt:

PostitusPostitas SassGuss » 25 Jaan 2009, 18:54

Plaan ikka oma 740 korda saada, liiga kena kere :) 940 läheb juppideks, kõik mis saab, tahaks ringi visata 740 peale. Uurin palju ma ringi visata saan. Kasti kohta sain juba targemaks, huvitab aint kogemused D24 kohta, mis moodi ta käituma hakkab, jaksab ikka? Õudsalt tahaks kliima ringi visata. See vist kõige põnevam :( Võimalik et kui pidurid pole kinni jooksnud, need kah ringi (suppordid mudugi, ülejäänud uus). Karoche kõik mis vähegi võimalik.
V70 2.5 TDI Aut. 99a. Turbo Kuur
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???

Kasutaja avatar
ennikas
Foorumi veteran
Postitusi: 828
Liitunud: 18 Juul 2008, 19:29
Asukoht: Läänemaal
Kontakt:

PostitusPostitas ennikas » 25 Jaan 2009, 19:09

SassGuss kirjutas:Plaan ikka oma 740 korda saada, liiga kena kere :) 940 läheb juppideks, kõik mis saab, tahaks ringi visata 740 peale. Uurin palju ma ringi visata saan. Kasti kohta sain juba targemaks, huvitab aint kogemused D24 kohta, mis moodi ta käituma hakkab, jaksab ikka? Õudsalt tahaks kliima ringi visata. See vist kõige põnevam :( Võimalik et kui pidurid pole kinni jooksnud, need kah ringi (suppordid mudugi, ülejäänud uus). Karoche kõik mis vähegi võimalik.


Kas siis D5-e enam ei tahagi :-k
S80. T6. 2013.

Kasutaja avatar
SassGuss
Kreisi postitaja
Postitusi: 492
Liitunud: 16 Juul 2007, 11:53
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe...
Kontakt:

PostitusPostitas SassGuss » 26 Jaan 2009, 23:46

D5ga tiba keerukam ja kallim TJUUNING
V70 2.5 TDI Aut. 99a. Turbo Kuur
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???

Kasutaja avatar
Eku
Kõva postitaja
Postitusi: 249
Liitunud: 20 Aug 2006, 01:42
Asukoht: Tallinn/Viimsi
Kontakt:

PostitusPostitas Eku » 27 Jaan 2009, 10:35

Kui ma endale uut kasti bensukale otsisin, siis ikka rõhutati, et vaata, et sa ikka bensuka kasti leiad. Ähvardati sellega, et diisli nuut võib olla teise mõõduga ja siis ei klapi enam mootori külge, st sidur ja jutud... aga vb on see jama jutt :D
Ise vahetasin ikka bens M47 to bens M47 ...

indrek
Foorumlane
Postitusi: 28
Liitunud: 16 Veebr 2009, 11:10
Asukoht: Pärnu/Muhu

PostitusPostitas indrek » 20 Veebr 2009, 23:22

D24 mootor on tehasepoolt m47kastiga vähemasti minu 91a 245-el küll

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 20 Veebr 2009, 23:50

Tean ka varianti kus on M46 kast
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
SassGuss
Kreisi postitaja
Postitusi: 492
Liitunud: 16 Juul 2007, 11:53
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe...
Kontakt:

PostitusPostitas SassGuss » 22 Veebr 2009, 18:58

Tahaks proovida M46. Kõige suurem jama tundub kardaan. Kellel on pakuda diisel M46 kardaani?
V70 2.5 TDI Aut. 99a. Turbo Kuur
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???

Kasutaja avatar
SassGuss
Kreisi postitaja
Postitusi: 492
Liitunud: 16 Juul 2007, 11:53
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe...
Kontakt:

PostitusPostitas SassGuss » 22 Veebr 2009, 19:05

Ja K/K flantsi kah ilma leevendita, tundub kah raske leida... Või siis kardaan leevendiga, mis minu teada diislil üldse ei käi...
V70 2.5 TDI Aut. 99a. Turbo Kuur
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4963
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

PostitusPostitas Loff » 22 Veebr 2009, 21:12

mul tööjuures seisab M46 ja M47 diisli alt...kusjuures M46 koos kardaaniga ja ilma leevendita variant!!!
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
qalle
Kõva postitaja
Postitusi: 213
Liitunud: 26 Jaan 2008, 19:36
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas qalle » 22 Veebr 2009, 22:21

Ehk liiga lihtne lahendus - kas poleks mõtet lihtsalt diiselmasin osta?
tungal


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist