nautic kirjutas:Ärge nüüd ajage asja keeruliseks. ARK-is läks see maksma 200 krooni, enne peab muidugi angaarist läbi käima.
Tehniliselt poolt veel niipalju, et käigukast on sama mis bensukatel, vahetada tuleb koda( mina ei võtnud maha ka käigukasti, seega ka sidurisüsteem jääb täesti puutumata). Difri vahetusel ma näe nagu mingit pointi. Armatuurlauad peaks vahetama tahhoka või bensuka tahhokale seespidiselt takisti jootma( kuigi õige takistusega takisti leidmine on päris aeganõudev katsetamine). Kui läeb peale turboga, peaks vahetama ka väljalaske jämedamaks.
Disladel on pilootlaager suurem.Käigukasti sisendvõlli otsa käib seega lisapuks.Osadel kastidel ka ülekandearvud veits teised.Turbodislad ei ole eriti vastupidavad.Ise mitme motoga kokku puutunud,kus alla 200 tuhhi sõitnud isendil on kolvi ja silindri vahe selline,et viska labakinnas läbi.Aga eks see sõltu ka hooldusest ja selle hoolikusest ning ainete kvaliteedist.