Auto elekter

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
rotsa
Kreisi postitaja
Postitusi: 496
Liitunud: 06 Nov 2005, 12:58
Asukoht: Tallinn-Nõmme

Auto elekter

PostitusPostitas rotsa » 17 Mai 2008, 21:42

Panin oma autole (VOLVO 740) kärukonksu taha. Ühendasin juhtmed ja nüüd tekkis imelik anomaalia - kui pidurit vajutan, läheb armatuuris põlema kontroll lamp, mis näitab et mingi tuli ei põle. Üht koma teist jagan ka ise elektrist, aga seda ma ei oska praegu läbi hammustada. Oskab mind keegi aidata?
per aspera ad astra

Kasutaja avatar
volvo245
Doctor
Postitusi: 2232
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:11
Asukoht: Tallinn/Nömme
Kontakt:

PostitusPostitas volvo245 » 17 Mai 2008, 21:54

Ot juba siis kui käru taga pole?
Vöib olla lihtsalt kokkusattumus aga pirnid terved?
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”

Kasutaja avatar
Helinaad
Volvo Club liige
Postitusi: 366
Liitunud: 24 Okt 2006, 09:14
Kontakt:

PostitusPostitas Helinaad » 17 Mai 2008, 22:23

Minu oma on ak põlenud koguaeg, eelmine omanik seletas seda lisapiduritule paigaldamisega(konksu ei ole) - töötavad nii tavalised kui lisapidurituli, aga lihtsalt sellel detektoril midagi konfliktib - mina olen sellega nüüd juba harjunud ja ongi hea - tore enalgi teada, millal pidurdan :P
Kui sa selle lahendama peaks, anna teada, ma paneks kah kõrva taha.

Kasutaja avatar
risto
Foorumi veteran
Postitusi: 785
Liitunud: 06 Okt 2005, 09:12
Asukoht: Keila/Tallinn

PostitusPostitas risto » 18 Mai 2008, 00:50

Kaitsmepesa . tuledekontroller jne, Volvo245 ole palun hea ja jätka... [blinzel]
(minu isiklik arvamus asjast)

Kasutaja avatar
rotsa
Kreisi postitaja
Postitusi: 496
Liitunud: 06 Nov 2005, 12:58
Asukoht: Tallinn-Nõmme

PostitusPostitas rotsa » 18 Mai 2008, 09:26

Anomaalia tekib siis, kui käru taha ühendan. Aga OK. Ise küsin, ise vastan. Takistite paraleelühendusel kogu vooluringi takistus väheneb. Pean ilmselt kärule lisa piduritule paigaldama või käru vooluringi lisa takisti ühendama.
Arvan, et võib teema lukku panna.
per aspera ad astra

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 18 Mai 2008, 11:19

See kontroll toimib ju nii, et võrreldakse parema ja vasaku poole koormust kuna sa võtsid käru piduritule jaoks ainult ühelt poolt siis ahelatel ongi ju erinev koormus ja rikketuli rakendub. Originaalis on kärukonksu jaoks vist täiesti eraldi kaabeldus mis algab kaitsmeplokist. Vähemalt minu 264jal oli küll.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
SassGuss
Kreisi postitaja
Postitusi: 492
Liitunud: 16 Juul 2007, 11:53
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe...
Kontakt:

PostitusPostitas SassGuss » 18 Mai 2008, 18:35

See tuli põleb ka siis, kui vale võimsusega pirn on sees.
V70 2.5 TDI Aut. 99a. Turbo Kuur
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???

Kasutaja avatar
Volli
Foorumi veteran
Postitusi: 1380
Liitunud: 01 Juun 2007, 21:05
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas Volli » 18 Mai 2008, 20:18

Tuli armatuuris läheb põlema kui koormused erinevad,kärule läheb pidurituli ühe otsaga st. emma-kumma poole piduritule alt. Üks variant hoiatustuli kustus hoida on kärule piduritule ots viia mõlemast piduritulest läbi dioodide kokku ja siis pistikupesasse,kas asi nii töötab ütlen paari päeva pärast-omal see teema ees,teoorias peaks sobima (sobima peaks ka lisapiduritule jaoks selliselt).

Kasutaja avatar
usmin
Kõva postitaja
Postitusi: 205
Liitunud: 27 Juul 2007, 17:30
Asukoht: Rapla 55683241

PostitusPostitas usmin » 19 Mai 2008, 07:49

Huvitav, mina ühendasin käru tuled ja lisa piduritule kõik ühest tagatule pundist ja midagi sellist küll ei toimu. Põleb armatuuris siis kui autol endal mingi tuli ei põle aga käru ei mõjuta küll absoluutselt midagi.
VOLVO 240 2,3 GLE; VOLVO 740 2,4 TDI; VOLVO 940 2,4 TDI; VOLVO V70 2,5 TDI;

Kasutaja avatar
Volli
Foorumi veteran
Postitusi: 1380
Liitunud: 01 Juun 2007, 21:05
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas Volli » 21 Mai 2008, 14:25

Sai omal see asi läbi tehtud just ja kindlapeale minek oli see dioodivärk ja otsad tuledepealt võtta (toimib),ehitades avastasin ,et Bulb Failure karbike asub peaaegu samas kohas kust kärupistiku juhtmed välja tulid Pilt.Ühenduse piduri- ja parkidele võtsin enne seda karpi ja muret "tulukesega"armatuuris ei teki kunagi ,suunad tulid samast ligidalt juhtmekimbust klemm(id) peale variandiga värvi järgi,tuledeni polnd tarvidust ronidagi,kõrgel ja polstri all.
Autoks küll V70 I aga põhimõte jääb samaks ,enne karpi võttes jama ei teki,kui selleks tuleb läbi salongi juhtmeid vedada siis pole asi otstarbekas.

urulooki
Kõva postitaja
Postitusi: 125
Liitunud: 07 Dets 2007, 09:21
Asukoht: Rapla

tuled

PostitusPostitas urulooki » 01 Juul 2008, 12:41

Kontrolli pirnide võimsusi,kui need erinevad,siis annab kontrolllamp sellest kohe märku. Omal oli sama jama.

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4963
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

PostitusPostitas Loff » 27 Okt 2008, 21:32

milliste pirnide võimsust/mittetöötamist see kontroller kontrollib? Mul raibe põleb kogu aeg...samas kõik pirnid nagu põlevad (nurgatuled, suunad, pidurid, pargid, täied, lisatuled ees), samas parem tagumine tuli on selline, millel ei ole seda udutule pesa...juhtmed jooksevad küll tuleni. ja üks anomaalia on veel...esimesed nurgatuled....kui tulede lüliti on 0 asendis siis põleb vasakus nurgatules 21w niit aga paremas vist 5w niit ja kui lülitad tuled sisse siis põleb mõlemas 5w. Autol on ka esimesed udutuled või siis tegelikult üks (juhipoolne) udukas. Teine on lihtsalt ei tea kuhu kadunud....ostsin siis juba ei olnud. ülejäänud tuled töötavad korralikult.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
volvo245
Doctor
Postitusi: 2232
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:11
Asukoht: Tallinn/Nömme
Kontakt:

PostitusPostitas volvo245 » 27 Okt 2008, 21:37

Lisa piduri tuli on?
Ja mis värvi ja mitu klemmi seellel ümar Bulb Failure releel on?
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4963
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

PostitusPostitas Loff » 27 Okt 2008, 21:45

volvo245 kirjutas:Lisa piduri tuli on?
Ja mis värvi ja mitu klemmi seellel ümar Bulb Failure releel on?


on aga see on tehase poolt 745 kere. see mul alguses ei põlenud, vahetasin pirni...hakkas lisa pidurituli tööle aga see väike oraanž tuluke kelladeplokis ei kustunud. vot seda reljuuhat ei ole veel otsinud. Otsustasin lihtsamatest asjadest alustada.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
volvo245
Doctor
Postitusi: 2232
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:11
Asukoht: Tallinn/Nömme
Kontakt:

PostitusPostitas volvo245 » 27 Okt 2008, 22:02

PS. seda lisa tuld pole köigil 745 tel kuigi jh valmidus on olemas!
Puhasta tagumise sokkel ära mis sul jamab! Seal vist massi probleem!
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist