volvo pidurid

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

PostitusPostitas tnx » 27 Mär 2009, 08:13

Support peab liuguritel saama edasi-tagasi liikuda nii vabalt, et klotsid ise kettast eemale tuleksid. Kui väga logiseb, siis hakkab ilmselt kolisema. Samuti peaksid klotsid olema sellised, mis annab ilma abivahenditeta oma kohale paigaldada ja sealt uuesti ära võtta. Mina olen üsna sageli pidanud uutel klotsidel kõrvu väiksemaks viilima, et nad üldse selle silla küljes oleva raami sisse mahuksid. Aga jällegi, kui väga logiseb, siis hakkab vilistama. Kolinate ja vilinate vastu paigaldatakse neid traadist või plekist vedrusid.
Enne kokkupanekut on mõistlik liikuvaid kohti (liugurid, klotside kõrvad) ka mingi paksu ollusega määrida, muidu roostetab poole aastaga kõik kinni.

Kasutaja avatar
Ropshimself
Kõva postitaja
Postitusi: 263
Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35

PostitusPostitas Ropshimself » 27 Mär 2009, 14:18

http://cmjeler.ro/ro/datasheets/84055.pdf

selline vahend on väga hea, klotsi kõrvade otsa törts ja ei roosteta kinni.... samuti on see väga hea kui seda panna poltide keermetele, siis saab poldid ja mutrid järgmine kord vähe mõistlikumalt lahti kui muidu....
340 For The Win

margusk
Kõva postitaja
Postitusi: 109
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:45
Asukoht: tallinn/viljandi
Kontakt:

PostitusPostitas margusk » 27 Mär 2009, 15:02

kusjuures liugurite kohta on öeldud, et neid ei määrita!

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4961
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

PostitusPostitas Loff » 27 Mär 2009, 16:01

margusk kirjutas:kusjuures liugurite kohta on öeldud, et neid ei määrita!


ei te miks. 700-sel küll määritakse. ja uue suportiga on kaasas spets silikonmääre kärutad selle tuubi sinna liugurite peale ja asi ants...
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
Ropshimself
Kõva postitaja
Postitusi: 263
Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35

PostitusPostitas Ropshimself » 27 Mär 2009, 16:15

pidurivaseliin on see, mis käib liugtappide vahele...
340 For The Win

Kasutaja avatar
ruts
Foorumlane
Postitusi: 46
Liitunud: 19 Nov 2005, 20:54
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas ruts » 30 Mär 2009, 13:42

tigekala246 kirjutas:pildil on tegemist BMW piduritega, E34, E39 jne ketta sees on käsipiduri süsteem, trummel pidurina, aga need klotsid on seal niiväiksed, et kui käsa peale unustad on see jama seal sees kõik pahupidi.


Ausalt õeldes on tegemist e30 (86a) piduri süsteemiga :D
Kässari klotsid on seal sees sama suured kui tavalisel trummelmasinal :!:
Kui kässari peale unustad , ei saa saa kohapealtki minema :lol: , susteem on piisavalt tugev .

..ja kellel klotsid vahele ei mahu siis võiks haamriga väheke roostet enne uute paigut. maha taguda !

Üldiselt tundub , et kui abi-otsial üle üldse kogemusi või teadmisi pole , võiks käia remonditöökojas oma autoga , lubatakse korval ka seista ..kui huvi on . (hariv ettepanek lihtsalt :wink: )


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist