460 mootor ei taha tööle minna
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
460 mootor ei taha tööle minna
probleem siis selline: kui seisab paar päeva, siis saab tööle. töötab u 10 min ja sureb see järel ära ja enam tööle ei lähe kuigi lubab veidi. sai isaga nokitud veidi ja süüde on olemas, kõik muu ka. tundub et kütust ei tule peale. kas kellegil on ideid milles asi võiks olla ja kuidas seda parandada või on keegi ka midagi sarnast kogenud ning kuidagi korda saanud. autoks 460 1,8 66kw 94.a
Sai ka seda masinat kaetud. Täna töötas 8 minutit, suri välja sama häälega, nagu oleks paak tühi (kütust paagis on). Pump iseenesest töötab, voolikust välja viskab kütet nii pumba juures kui kapoti all mootori juurest torustikku lahti võttes. Õhu segab ka ära, aga mootor edasi ei käivitu. Starterit andes loobib üksikuid mütsakaid vahele, mitte enamat. Kütusefilter on visuaalvaatlusel puhas.
Ons probleem pumbas, et ei anna piisavalt peale või hoopis sissepritses?
Ons probleem pumbas, et ei anna piisavalt peale või hoopis sissepritses?
Relee kontrollitud, töötab. Kuskohas täpselt see vändanukaandur asub ja on seda võimalik kuidagi kodukootud vahendite abil defekteerida?
EDIT: Elektriga ka mingi nali, aku klemmidel näitab 11,7V, bensupumba klemmidel 9,6V. On see normaalne? Proovisime pumpa sundtööle utsitada laelambi klemmidelt "laenatud" 11,5V vooluga, mootor ei tahtnud siiski käivituda. (eelnevalt sai muidugi traditsiooniline 8 minutit käia)
EDIT: Elektriga ka mingi nali, aku klemmidel näitab 11,7V, bensupumba klemmidel 9,6V. On see normaalne? Proovisime pumpa sundtööle utsitada laelambi klemmidelt "laenatud" 11,5V vooluga, mootor ei tahtnud siiski käivituda. (eelnevalt sai muidugi traditsiooniline 8 minutit käia)
11,7 on ilmselgelt vähe. Kui mootor töötab, peaks kiskuma sinna 14.1 voldi kanti ja kui masin seisab võiks ka akul vähemalt 12.5 volti olla. Alla selle on aku juba päris tühi.
minu 460-nel oli juhi jalgade alt kaabeldus katkiseks kulunud, siis tegi samasugust nalja elektriga, nii et kontrolli oma masin lühiste suhtes üle. samas ei teeks paga ka massi juhtme kontrollimine ning pingelangu mõõtmine mootori ja aku vahel (voltnmeetri üks ots aku miinus klemmile ja teine mootori külge)
minu 460-nel oli juhi jalgade alt kaabeldus katkiseks kulunud, siis tegi samasugust nalja elektriga, nii et kontrolli oma masin lühiste suhtes üle. samas ei teeks paga ka massi juhtme kontrollimine ning pingelangu mõõtmine mootori ja aku vahel (voltnmeetri üks ots aku miinus klemmile ja teine mootori külge)
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
- Ropshimself
- Kõva postitaja
- Postitusi: 263
- Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35
- DeniM51
- Kõva postitaja
- Postitusi: 215
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:59
- Asukoht: Aruküla - Tallinn - Aruküla
vaata väntvõlli andurit ka, äkki must või kontaktid on pahad ka.
http://v4x.narod.ru/
aga kui oled tark vene keeles, siis see saab sulle aidata.
http://v4x.narod.ru/
aga kui oled tark vene keeles, siis see saab sulle aidata.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist