460 mootor ei taha tööle minna

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

snaiper
Foorumlane
Postitusi: 13
Liitunud: 28 Okt 2008, 20:39
Asukoht: Tallinn

460 mootor ei taha tööle minna

PostitusPostitas snaiper » 01 Veebr 2009, 17:34

probleem siis selline: kui seisab paar päeva, siis saab tööle. töötab u 10 min ja sureb see järel ära ja enam tööle ei lähe kuigi lubab veidi. sai isaga nokitud veidi ja süüde on olemas, kõik muu ka. tundub et kütust ei tule peale. kas kellegil on ideid milles asi võiks olla ja kuidas seda parandada või on keegi ka midagi sarnast kogenud ning kuidagi korda saanud. autoks 460 1,8 66kw 94.a

Kasutaja avatar
anto123
Foorumi veteran
Postitusi: 1146
Liitunud: 21 Okt 2008, 13:46
Asukoht: pärnu mk
Kontakt:

PostitusPostitas anto123 » 01 Veebr 2009, 18:10

kas kütuse pump lööb?? kui lööb siis kütuse pump saba andnud??
kui mitte siis kütuse pumba relee!!
Volvo S80 2,5td 99a

Kasutaja avatar
DeniM51
Kõva postitaja
Postitusi: 215
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:59
Asukoht: Aruküla - Tallinn - Aruküla

PostitusPostitas DeniM51 » 01 Veebr 2009, 19:31

sama mure oli, vahetasin kytuse filtri, pärast asi läks ok, aga selle nokkitamisega et proovisin käima panna varem 100 korda, peale seda paari päeva parast pump läks katki.

k2sipidur
Uustulnukas
Postitusi: 9
Liitunud: 15 Apr 2007, 00:35

PostitusPostitas k2sipidur » 03 Veebr 2009, 19:38

Sai ka seda masinat kaetud. Täna töötas 8 minutit, suri välja sama häälega, nagu oleks paak tühi (kütust paagis on). Pump iseenesest töötab, voolikust välja viskab kütet nii pumba juures kui kapoti all mootori juurest torustikku lahti võttes. Õhu segab ka ära, aga mootor edasi ei käivitu. Starterit andes loobib üksikuid mütsakaid vahele, mitte enamat. Kütusefilter on visuaalvaatlusel puhas.

Ons probleem pumbas, et ei anna piisavalt peale või hoopis sissepritses?

Kasutaja avatar
djtalja
Kõva postitaja
Postitusi: 205
Liitunud: 19 Juun 2005, 21:37
Asukoht: Lehola

PostitusPostitas djtalja » 03 Veebr 2009, 21:31

mina kipun arvama vändanukaandurit
siis kipub igasugu jama ka tegema
minul kui see ka väiksel otsad andis siis ei olnud sädet ega miskit
:twisted:

snaiper
Foorumlane
Postitusi: 13
Liitunud: 28 Okt 2008, 20:39
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas snaiper » 04 Veebr 2009, 16:33

kus relee asub?

k2sipidur
Uustulnukas
Postitusi: 9
Liitunud: 15 Apr 2007, 00:35

PostitusPostitas k2sipidur » 11 Veebr 2009, 00:00

Relee kontrollitud, töötab. Kuskohas täpselt see vändanukaandur asub ja on seda võimalik kuidagi kodukootud vahendite abil defekteerida?

EDIT: Elektriga ka mingi nali, aku klemmidel näitab 11,7V, bensupumba klemmidel 9,6V. On see normaalne? Proovisime pumpa sundtööle utsitada laelambi klemmidelt "laenatud" 11,5V vooluga, mootor ei tahtnud siiski käivituda. (eelnevalt sai muidugi traditsiooniline 8 minutit käia)

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4028
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas taavi » 11 Veebr 2009, 09:28

11,7 on ilmselgelt vähe. Kui mootor töötab, peaks kiskuma sinna 14.1 voldi kanti ja kui masin seisab võiks ka akul vähemalt 12.5 volti olla. Alla selle on aku juba päris tühi.

minu 460-nel oli juhi jalgade alt kaabeldus katkiseks kulunud, siis tegi samasugust nalja elektriga, nii et kontrolli oma masin lühiste suhtes üle. samas ei teeks paga ka massi juhtme kontrollimine ning pingelangu mõõtmine mootori ja aku vahel (voltnmeetri üks ots aku miinus klemmile ja teine mootori külge)
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
hypnotiza
Volvo Club liige
Postitusi: 3157
Liitunud: 20 Mai 2008, 22:43
Asukoht: Jüri
Kontakt:

PostitusPostitas hypnotiza » 24 Veebr 2009, 23:58

küünlad/juhtmed/jagajakaas ok?
just lisandus perre üks 460, jagajal see söepulk oli ära küpsenud + niiskus kaane all

Kasutaja avatar
Ropshimself
Kõva postitaja
Postitusi: 263
Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35

PostitusPostitas Ropshimself » 25 Veebr 2009, 07:48

parempolne nuka simmer võib tekitada süütes probleeme kui ta on lekkima hakanud....
340 For The Win

snaiper
Foorumlane
Postitusi: 13
Liitunud: 28 Okt 2008, 20:39
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas snaiper » 25 Veebr 2009, 21:35

küünlad korras, jagaja vunkab ka igati korralikult (kuidas ta muidu probleemideta tööle läheb ja siis 8 min töötab

snaiper
Foorumlane
Postitusi: 13
Liitunud: 28 Okt 2008, 20:39
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas snaiper » 25 Veebr 2009, 21:41

vaatan simmerit homme, aga kuidas siiski põhjendada et mootor töötab alati sama kaua kui ta külmalt tööle panna?

snaiper
Foorumlane
Postitusi: 13
Liitunud: 28 Okt 2008, 20:39
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas snaiper » 25 Veebr 2009, 22:08

ega keegi andurite skeemi anda oska? eriti huvitaks temp andur, termostaat jne

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

PostitusPostitas tnx » 26 Veebr 2009, 08:37

töötabki niikaua kuni soojaks läheb ja toitesüsteem sooja mootori režiimi pannakse. temp. anduri kontroll on hea idee, termostaat ei puutu eriti asjasse.
kas foorumis aegade jooksul viidatud skeemide hulgast sobivat ei leidnud?

Kasutaja avatar
DeniM51
Kõva postitaja
Postitusi: 215
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:59
Asukoht: Aruküla - Tallinn - Aruküla

PostitusPostitas DeniM51 » 26 Veebr 2009, 11:12

vaata väntvõlli andurit ka, äkki must või kontaktid on pahad ka.


http://v4x.narod.ru/

aga kui oled tark vene keeles, siis see saab sulle aidata.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist