Käsipidur

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Ropshimself
Kõva postitaja
Postitusi: 263
Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35

Käsipidur

PostitusPostitas Ropshimself » 17 Aug 2008, 22:39

Niisiis, käsipiduri efektiivsus on null. Klotsid vahetatud süsteem ülevaadatud,. ajad ratast ringi tõmbad hooba ja on korras, hoob ise ei käi ka tyhja vaid on tunda et midagi toimub. Proovisõidul käib hoob jälle tühja ja miskit ei toimu. Nüüd siis vb loll küsimus, aga kust kurat saab trossi peale keerata? Ja kas on äkki veel miskit mida kontrollida?

Kasutaja avatar
DeniM51
Kõva postitaja
Postitusi: 215
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:59
Asukoht: Aruküla - Tallinn - Aruküla

PostitusPostitas DeniM51 » 18 Aug 2008, 09:43

Kaks varianti.


Kui sul on trummlid, siis võimalik nad on ära kulunud (mul oli sama jama, nende vahetus aitas)

Kas sa oled vahetanud klotsid, kas oled regullinud seal kus kogu susteem asub väike jubin? seal peab olema väike hammasrattas.

Käsipiduri trossi pinguti asub auto all keskel, summuti all. Tross peab olema natuke pinge all.

Mul on pakkuda uued trummlid kui on vaja (sõitsin nendega paar tuhat kilti, panen endale kettaid präegu)

Kasutaja avatar
Ropshimself
Kõva postitaja
Postitusi: 263
Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35

PostitusPostitas Ropshimself » 18 Aug 2008, 23:40

seda hammasratta asja sai jah regullitud, aga ma panin selle järgi asja paika, et trummel peale ka läheks. muidu hakkab vastu käima tavalise sõidu ajal. Või eksin? ma võin ju selle ülimalt tihkeks ka keerata, ja siis trumli peale peksta kuid see ei tundu õige meetod olevat.

Kasutaja avatar
ivo23
Foorumlane
Postitusi: 54
Liitunud: 24 Apr 2008, 06:31
Asukoht: tartu

PostitusPostitas ivo23 » 19 Aug 2008, 07:12

ei tea kas need samad on aga 850l oli trumli sees väike auk, nagu olekski selle jaoks. Panin trumli peale ja siis lapiku kruvikeerajaga liigutasin seda hammasratast.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 19 Aug 2008, 07:36

ropshimself kirjutas:seda hammasratta asja sai jah regullitud, aga ma panin selle järgi asja paika, et trummel peale ka läheks. muidu hakkab vastu käima tavalise sõidu ajal. Või eksin? ma võin ju selle ülimalt tihkeks ka keerata, ja siis trumli peale peksta kuid see ei tundu õige meetod olevat.

Kas trumli sees ava pole, kust hammikani pääseks? Reguleerima peaks ikka hammikat siis, kui trummel oma kohal, et klotsid saada nii lähedale kui võimalik, et trummel pöörleks vabalt.
Kui trumlit jälle maha võtad, siis lihtsalt keerad hammikast lahti natuke jälle.
:unibrow:

Kasutaja avatar
Volli
Foorumi veteran
Postitusi: 1380
Liitunud: 01 Juun 2007, 21:05
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas Volli » 19 Aug 2008, 11:20

Seal võib segadust tekitada ka kulumisest trumlile tekkinud rant,hea oleks see eemaldada.
V70 97 , S60 01, S70 98

Kasutaja avatar
Ropshimself
Kõva postitaja
Postitusi: 263
Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35

PostitusPostitas Ropshimself » 19 Aug 2008, 22:20

randi eemaldamine on elementaarne. see läbi augu kruvikeerajaga surkimine on teise ameti töö, aga jah eks ta tuleb ära teha.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist