Ülikuum 480 mootor

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

andur
Foorumlane
Postitusi: 12
Liitunud: 04 Sept 2006, 15:53
Asukoht: Tln/Trt

Ülikuum 480 mootor

PostitusPostitas andur » 10 Juul 2008, 19:01

Asi sai alguse juba ammuilma, kui üks lõdvik sõidupealt otsad andis ning kõik jahutuse mahlad välja jooksid.

Pärast seda õnnetust näitab kompuuter pidevalt mootorit külmaks, kuigi kuumeneb liigselt üle.

Huvitav nähtus on veel see, et kui mootor kuum siis u. 30 sek pärast mootori väljalülitamist hakkab jahutusventilaator mõnekümmneks sekundiks tööle.

On kellelgi soovitusi, millele tähelepanu pöörata või kellegi poole otse pöörduda, et asja korda saaks?

pac-guy
Uustulnukas
Postitusi: 5
Liitunud: 06 Juul 2008, 21:06

PostitusPostitas pac-guy » 11 Juul 2008, 22:06

sama jama :D

Kasutaja avatar
madtuning
Foorumi veteran
Postitusi: 603
Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
Asukoht: Tallinn-Pirita
Kontakt:

PostitusPostitas madtuning » 13 Juul 2008, 11:26

see, et jahutusventikas peale väljasuretamist paarikümneks sekundiks tööle hakkab, on normaalne, mis peamiselt toimubki suvel kuumaga, et mootor paremini ja kiiremini maha jahtuks
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee

Kasutaja avatar
vapperhiir
Kreisi postitaja
Postitusi: 329
Liitunud: 10 Juun 2008, 18:27
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas vapperhiir » 13 Juul 2008, 11:58

Suvaliselt pakun aga ehk termostaat jamab või ehk küpsetas temp. anduri ära siis kui lasi mahlad välja?
V70 '03 ;2,4L(B 5244 S2);103kW
Audi A6 '94 ;2,6L;aut.;nahk sisu - (MÜÜDUD)
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=86e5

Kasutaja avatar
myymi
Uustulnukas
Postitusi: 9
Liitunud: 04 Nov 2007, 07:58

PostitusPostitas myymi » 15 Juul 2008, 10:06

tõenäoliselt temperaturiandur õhtal ning mõistlik oleks ka termostaat üle kontrollida. Termostaadil on temperatuurinumber, kus see avanema peaks, peale kirjutatud (tavaliselt 75-85 kraadi vahel), ning topsis keetes peaks see jälgitavalt avanema. Pmst võid suvel ka ilma sõita, see vidinas on talvel mootori soojashoidmiseks vajalik.
rofülaktika mõttes soovitan Sul kõikide lõdvikute mootoripoolsed otsad üle kaeda, sest kuum aur ja aeg mõjuvad vooliku kapronarmatuurile kurjasti. Vaata sooja mootoriga, ega mõni voolikupiirkond kuidagi kahtlaselt ülejäänud voolikust jämedam pole (viitab katkisele armatuurile). Sellised kohad tuleks nobedasti välja vahetada, sest ainult kummiosa kaua vastu ei pea.

andur
Foorumlane
Postitusi: 12
Liitunud: 04 Sept 2006, 15:53
Asukoht: Tln/Trt

PostitusPostitas andur » 02 Aug 2008, 15:48

Sai nüüd avastatud, et veepump õhtal omadega - lekkis ka teine. Vahetan nüüd selle ära ning vaatab mis saab.

Kuid enne veel oskab keegi mulle hüva nõu anda, kus see temperatuuriandur võiks olla või milline see välja peaks nägema?

vunc
Foorumlane
Postitusi: 16
Liitunud: 15 Mai 2007, 16:12
Asukoht: Hiiumaa

PostitusPostitas vunc » 10 Sept 2008, 11:21

ventilaatori andur on sisselaskekollektori all juhipoolsel/vasakul küljel, halvasti näha olev 2 otsaga andur. Temp. andurit otsin ise ka :cry:


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist