volvo 440 1,8mootor 66kw immobilaiser streigib
tahaks üldse sellest S***st lashti saada aga ei oska kuidagi võtta teda küljest leidsin ss selle immo kobaka üles armatuuri alt ja ei oska seda ära võytta suinna jookseb kaks juhtmepunti: üks juhtmepunt läheb armatuuri alla ja teine immobilaiserisse(sinna kuhu se immojublakas topitaxe
Volvo 440 1,8 66kw immo
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
kui immot ei ühenda ära, mis siis puudu jääb, et auto tööle saada? bensiinipump? kui nii, siis bensiinipumbale eraldi juhe peale ja ongi immo vahelt ära minu 460 omas kah sarnast süsteemi, juhe oli kaitsmeploki alt veetud kahe kaitsme vahele paar korda võttis leegi üles kah, nii et sellist süsteemi ei soovitaks teha igatahes enne minuni jõudmist oli üks "asjalik" elektrik seda 460 korralikult ümber ehitanud.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
taavi kirjutas:kui immot ei ühenda ära, mis siis puudu jääb, et auto tööle saada? bensiinipump? kui nii, siis bensiinipumbale eraldi juhe peale ja ongi immo vahelt ära minu 460 omas kah sarnast süsteemi, juhe oli kaitsmeploki alt veetud kahe kaitsme vahele paar korda võttis leegi üles kah, nii et sellist süsteemi ei soovitaks teha igatahes enne minuni jõudmist oli üks "asjalik" elektrik seda 460 korralikult ümber ehitanud.
pmlst auto peaks käima minema kui ma selle juhtmepundi sealt üldse maha lõikan imo küljest?? aga ainult pensupump ei tööta ???
kui bensiin peale ei voola, ei lähe auto käima ja nagu ka privaatselt mainisin, keegi ei tea, mida su immo katkestab seal, minul oli ainult bensiinipump, võibolla on keegi katkestanud ka süüte või midagi muud põnevat, eks see selgub juhetpidi järge ajades.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist