460 viliseb

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

hasselhoff
Foorumlane
Postitusi: 14
Liitunud: 31 Aug 2007, 19:58

460 viliseb

PostitusPostitas hasselhoff » 17 Juun 2008, 16:48

Kui otse sõita ning veidi rooli paremale keerata, siis hakkab esimese parempoolse ratta juurest vilinat kostuma.

kust hakata viga otsima?

Kasutaja avatar
Ropshimself
Kõva postitaja
Postitusi: 263
Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35

PostitusPostitas Ropshimself » 17 Juun 2008, 18:52

arvatavasti on see roolivõimu pump või see roolivõimu süsteem....endal teeb ka sama kuid see ei sega

hasselhoff
Foorumlane
Postitusi: 14
Liitunud: 31 Aug 2007, 19:58

PostitusPostitas hasselhoff » 22 Juun 2008, 20:56

Viimastel päevadel on asi nagu hullemaks läind.
Rohkem nagu krigiseb. Lahtise aknaga sõites ikka segab küll. :S

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

PostitusPostitas tnx » 25 Juun 2008, 10:46

Kui suure kiiruse peal see on? Äkki rattalaager või piduriklotsid hoopis.

hasselhoff
Foorumlane
Postitusi: 14
Liitunud: 31 Aug 2007, 19:58

PostitusPostitas hasselhoff » 27 Juun 2008, 23:15

Kiirusest see asi nagu eriti ei sõltugi..
noot tuleb iga kiirusega

Veits uurisin asja:
kriginat vist tekitavad ikkagi pidurid, esimesed pidurikettad on kulunud kuidagi ebaühtlaselt s.t. ketta sisemisel ja välimisel ringil on u. 1mm kulumata osa ja kuna piduriklotsi külg või serv sinna pihta käib tekib see krigin.

Pidurid iseenesest töötavad ilusti. Muidu mõtlesin et äkki see kulumata osa maha lihvida? Peaks põmst nagu kõrvaldama selle jama.

Kasutaja avatar
dusty
Foorumlane
Postitusi: 13
Liitunud: 08 Apr 2007, 18:16
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas dusty » 29 Juun 2008, 14:06

Kui juba esimeste pidurisadulate kallal oled kontrolli ka liugurid üle, tagusin just mõlemalt poolt alumised välja sest olid täiesti kinni roostetanud ja pidurikettad on nüüd lainelised, nende liugurite käik on lühike aga vajalik, et piduriklotsid terve pinnaga vastu ketast suruksid.

hasselhoff
Foorumlane
Postitusi: 14
Liitunud: 31 Aug 2007, 19:58

PostitusPostitas hasselhoff » 30 Juun 2008, 15:38

tänan nõu eest!

Kasutaja avatar
kadriharm
Foorumlane
Postitusi: 35
Liitunud: 17 Aug 2007, 12:08
Asukoht: Soome, Vantaa
Kontakt:

veel 460 kohta...

PostitusPostitas kadriharm » 16 Sept 2008, 19:58

Tere, ei hakka uut teemat tegema aga küsiks nõu, mis võib veel kapoti all vilisevat-pirisevat häält teha? Rooli keeramisest hääl ei sõltu, sooja mootoriga jääb nõrgemaks. Plaanis lähipäevadel vahetada hammasrihm, selle rullikud ja ka veepump... kas peaks midagi veel kontrollima? Auto on 460 GLE 2.0 automaat, 92 aasta.
Volvo 460 superluks aastast `92

Kasutaja avatar
yugo
Bock on õlu
Postitusi: 551
Liitunud: 30 Mai 2007, 14:02
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas yugo » 16 Sept 2008, 20:06

geneka rihm?
Crank OÜ
Sõiduautode remont ja hooldus
Rehvitööd
http://www.crank.ee
Ilmatsalu 3B, Tartu

Kasutaja avatar
kadriharm
Foorumlane
Postitusi: 35
Liitunud: 17 Aug 2007, 12:08
Asukoht: Soome, Vantaa
Kontakt:

PostitusPostitas kadriharm » 16 Sept 2008, 21:12

see oli mul ka esmane mõte aga see pirin nagu ei sõltu mootori pööretest... muidugi tuleb igaks juhuks üle vaadata :wink:
Volvo 460 superluks aastast `92

Kasutaja avatar
Volli
Foorumi veteran
Postitusi: 1380
Liitunud: 01 Juun 2007, 21:05
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas Volli » 16 Sept 2008, 22:47

Kui kõik mis plaanis vahetatud ja ikka vilistab siis geneka laagreid kahtlustaks järmisena,vahetuse kulu olematu aga nende damage juhtumisel kulukam oluliselt.
V70 97 , S60 01, S70 98

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

PostitusPostitas tnx » 17 Sept 2008, 10:11

Pane auto käima, kuula täpsemalt. Alguses niisama, hiljem võid mingit kangi või puupulka stetoskoobina kasutada, kui oled eneses piisavalt kindel ja ei karda seda pulka kuhugi liikuvate osade vahele pillata ega metallpulga korral kõrgepingeosast elektrilööki saada. Siis püüa uuesti kirjeldada, kui ise aru ei saanud.

hasselhoff
Foorumlane
Postitusi: 14
Liitunud: 31 Aug 2007, 19:58

PostitusPostitas hasselhoff » 19 Sept 2008, 10:40

Kusjuures minu oma viliseb ka kui mootor tööle panna. U. 1 sekund vile ja siis jääb järgi. Talvel külmaga tegi kauem. Siis kontrollisin ning genekarihm see ei olnud. Tuli justkui siduri juurest ning kui siduritrossi kinnitust liigutada kadus ära.
Muidu jah laulab siiamaani ja ei sega enam eriti. Segab aint see, kui keegi jälle tuleb ala "Noh, mis ei oska rihma pingutada??" :)

Kasutaja avatar
Ropshimself
Kõva postitaja
Postitusi: 263
Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35

PostitusPostitas Ropshimself » 19 Sept 2008, 15:09

minu 460 undab ka ja tahaks teada mis osa sellest. kindel on see, et roolivõimu süsteem, aga milline osa? rooli keerates "krudiseb" ja õli nagu ei jõuaks kuhugi kohale ja jääbki kuskil voolama (mulle vähemalt tundub nii)

kas asi on pumbas või roolilatis?
340 For The Win

Kasutaja avatar
kadriharm
Foorumlane
Postitusi: 35
Liitunud: 17 Aug 2007, 12:08
Asukoht: Soome, Vantaa
Kontakt:

PostitusPostitas kadriharm » 19 Sept 2008, 15:35

hasselhoff kirjutas:Kusjuures minu oma viliseb ka kui mootor tööle panna. U. 1 sekund vile ja siis jääb järgi. Talvel külmaga tegi kauem. Siis kontrollisin ning genekarihm see ei olnud. Tuli justkui siduri juurest ning kui siduritrossi kinnitust liigutada kadus ära.
Muidu jah laulab siiamaani ja ei sega enam eriti. Segab aint see, kui keegi jälle tuleb ala "Noh, mis ei oska rihma pingutada??" :)


Mul ka algul vilises korraks, siis kuni mootori soojenemiseni ja lõpuks vilises juba sooja mootoriga ka. Saan täna auto parandusest kätte, siis olen targem ja vast on vilina põhjus ka kadunud :)
Volvo 460 superluks aastast `92


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist