440 hammasrihm

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

zialo
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 08 Mai 2008, 16:15

440 hammasrihm

PostitusPostitas zialo » 02 Juun 2008, 12:42

Tere

Peaksin oma 440-l hammasrihma vahetama kuna eelmisest vahetusest teated puuduvad, vaatasin neid hindu ja ei saanud mina aru täpselt mida mul vaja on. Hammasrihma komplekt www.autoosad.ee maksab 1755eek, pingutus- ja juhtrull pluss hammasrihm eraldi ostes on kokku 1362. Küsimus selline: mis seal komplektis veel on peale nende kolme asja? (mootor 1.7, 60kw, aasta 89)

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4030
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas taavi » 02 Juun 2008, 13:38

seal komplektis on nimi :) ehk odavam ongi millegipärast sellele mootorile eraldi osta asjad (mul käks omaajal 2 rullikut à 550tk ja rihm 250 eeku, komplekt oli 2000 sellel ajal).
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 02 Juun 2008, 13:58

vaja vaid rihma, juhtrulli ja pingutusrulli. kui saad need eraldi odavamalt siis kraba aga ära.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

MWH
Kõva postitaja
Postitusi: 137
Liitunud: 06 Dets 2007, 13:03
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

PostitusPostitas MWH » 03 Juun 2008, 10:33

mul ka selline küssa et äkki keegi annaks nõu,kuidas on kõige lihtsam vahetada rihma,rulle jms,mis järjekorras teha
460 GLE 1,7 bensiin 75kw ´90

zialo
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 08 Mai 2008, 16:15

PostitusPostitas zialo » 07 Juun 2008, 14:32

aga minuni on selline teave jõudnud, et tal on kaks pingutusrulli.

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 07 Juun 2008, 15:45

muidugi ei suuda ma leida 60kw mootorit 400-jasel, aga vahetada tuleb ikka kõik korraga ehk 2 rulli ja rihm ning soovitan sellega koheselt tegeleda
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

MWH
Kõva postitaja
Postitusi: 137
Liitunud: 06 Dets 2007, 13:03
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

PostitusPostitas MWH » 07 Juun 2008, 22:57

no ma ei mõtlegi et üks kuu üks rull,teine kuu rihm jne. loomulikult tuleb kogu kompott korraga ära vahetada, ma mõtlengi et mis detail esimesena lahti võtta ja kui see tehtud,et mis siis järgmisena lahti võtta ja kokkupaneku järjekord et võimalikult lihtne oleks
460 GLE 1,7 bensiin 75kw ´90

zialo
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 08 Mai 2008, 16:15

PostitusPostitas zialo » 08 Juun 2008, 16:54

60kw on 1.7 karpa.

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4030
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas taavi » 08 Juun 2008, 23:53

kas 60 asemel 66 pole mitte?
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

zialo
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 08 Mai 2008, 16:15

PostitusPostitas zialo » 09 Juun 2008, 19:37

passis on jah 66. igalpool varuosaotsingutes 60

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 10 Juun 2008, 08:55

1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

zialo
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 08 Mai 2008, 16:15

PostitusPostitas zialo » 13 Juun 2008, 00:26

jamh, ikka 1 rull on, nüüd maksin lolli peaga 500.- rohkem tänu sellele et arvasin et 3 pingutusrulli on :(

zialo
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 08 Mai 2008, 16:15

PostitusPostitas zialo » 09 Juul 2008, 16:53

nii. Aibasti õpetuse järgi ma asja paika ei saanud. kolvid hakkasid vastu klappe käima kui mootorit käsitsi ringi ajasin
panin siis esimese silindri ülemise surnud seisu järgi, aga läks paar hakkast valesti, mootor hakkas detoneerima. Käisin täna siis sugulase juures kes väikest autoteenindust peab ja vaatasin tema arvutiprogrammist järgi, seal oli näidatud aibasti versioon ja üks veelgi lihtsam versioon: rihmal nimelt on kaks joont ja nooled, kui nooled näitavad rihma ringikäimise suunas, siis esimene joon tuleb panna ülemise nuka märki ja teine joon alumise hammasratta peal olevasse märki ning peakski kõik olema. Täna proovin antud versiooni ise järgi.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist