440 mootor jamab
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
440 mootor jamab
Oskab keegi ehk valgustada, milles võib olla probleem.
Paar nädalat tagasi sai soetatud 93.a 440 2.0i(uuema kerega). Esmapilgul oli kõik justkui väga heas korras, aga nüüd on tekkinud üks suhteliselt tõsine probleem. Auto ostes oli mootori käivitamisel korraks kuulda kahtlast metalset heli. Justkui pleki või mingi kergema metalli kolinat. Võibolla karter, aga kindlalt ei tea. Varem ei osanud nagu erilist tähelepanu sellele pöörata, aga nüüd on masin hakanud selliseid vigureid tegema, et tühikäigul hakkavad pöörded kõikuma. Täna siis otsustasin oodata ja vaadata, mis juhtub ning juhtus see, et mõne hetke pärast suri mootor välja. Viie minuti jooksul uuesti käivitada ei õnnestunudki. Hetkeks paariks küll lubas kuid käima ei läinud. Olin juba lootuse kaotanud, aga siis gaasiga mängides lõpuks ikkagi sain käima. Kõige kahtlasem on see, et elu tuli talle sisse siis, kui võtit enam ei keeranud- lasin võtme lahti ja andsin natuke gaasi Otsustasin katsetada, mis sõites juhtub ja pannes sisse teise käigu tahtis jälle välja surra ning nii mitu korda järjest. Siduri alla vajutades käis ilusti Sõit lõppes jällegi sellega, et parkides sidurit libistades kadus jõud ja suri taas välja. Kuna esimese kahe korraga käima ei saanud, siis otsustasin, et tänaseks aitab küll ja tulin siia, et targemate meeste käest nõu küsida
Alguses arvasin, et bentsufilter, aga nüüd kahtlen. Kardan, et midagi palju hullemat Kahtlust suurendab veel see, et ABSi tuli hakkas armatuuris põlema, enne ta seda ei teinud. Sõites polnud küll mingit vahet tunda- elektroonikas äkki viga, et selle tule põlema lõi?!
Kunagi oli Escortiga probleem, et pöörded kõikusid ja piisas ühe anduri vahetamisest. Erinevus on praegusega aga selles, et Volvo ei taha isegi mitte käima minna.
Paar nädalat tagasi sai soetatud 93.a 440 2.0i(uuema kerega). Esmapilgul oli kõik justkui väga heas korras, aga nüüd on tekkinud üks suhteliselt tõsine probleem. Auto ostes oli mootori käivitamisel korraks kuulda kahtlast metalset heli. Justkui pleki või mingi kergema metalli kolinat. Võibolla karter, aga kindlalt ei tea. Varem ei osanud nagu erilist tähelepanu sellele pöörata, aga nüüd on masin hakanud selliseid vigureid tegema, et tühikäigul hakkavad pöörded kõikuma. Täna siis otsustasin oodata ja vaadata, mis juhtub ning juhtus see, et mõne hetke pärast suri mootor välja. Viie minuti jooksul uuesti käivitada ei õnnestunudki. Hetkeks paariks küll lubas kuid käima ei läinud. Olin juba lootuse kaotanud, aga siis gaasiga mängides lõpuks ikkagi sain käima. Kõige kahtlasem on see, et elu tuli talle sisse siis, kui võtit enam ei keeranud- lasin võtme lahti ja andsin natuke gaasi Otsustasin katsetada, mis sõites juhtub ja pannes sisse teise käigu tahtis jälle välja surra ning nii mitu korda järjest. Siduri alla vajutades käis ilusti Sõit lõppes jällegi sellega, et parkides sidurit libistades kadus jõud ja suri taas välja. Kuna esimese kahe korraga käima ei saanud, siis otsustasin, et tänaseks aitab küll ja tulin siia, et targemate meeste käest nõu küsida
Alguses arvasin, et bentsufilter, aga nüüd kahtlen. Kardan, et midagi palju hullemat Kahtlust suurendab veel see, et ABSi tuli hakkas armatuuris põlema, enne ta seda ei teinud. Sõites polnud küll mingit vahet tunda- elektroonikas äkki viga, et selle tule põlema lõi?!
Kunagi oli Escortiga probleem, et pöörded kõikusid ja piisas ühe anduri vahetamisest. Erinevus on praegusega aga selles, et Volvo ei taha isegi mitte käima minna.
Re: 440 mootor jamab
Ahjaa, seda ka, et ootasin ja vaatasin kuna madalate pöörete tõttu tuli päris tugev vibro sisse ning isegi naine, kes autodest absoluutselt midagi ei tea, küsis, et mis sellel masinal nüüd viga hakkas
Re: 440 mootor jamab
Täna läks jällegi ilusti käima, aga sõidu ajal ikka see sama viga, et madalatel pööretel kiirendades kaob jõud mootorist. Lisaks tegi aeg-ajalt veel mingit kahtlast mürinat mille päritolu ei oska isegi arvata(õlipump kui viga ABSi elektroonikas ehk?). Väga kole üllatus oli see, kui õlikorgi maha keerates pritsis sealt õlitaolist- justnimelt taolist, sest puhas õli see ei olnud- vedelikku. Justkui mingi mootorimesi.
Tundub, et ise ei nuputa siin vist midagi enam välja- remondilaks ja karta on et päris kulukas
Tundub, et ise ei nuputa siin vist midagi enam välja- remondilaks ja karta on et päris kulukas
anti_s kirjutas:Copysin teema 440jne alafoorumist siia üle, et ehk mõni tark mees, kes kõiki alafoorumeid ei loe, oskab arvata, milles probleem...
Ära ole nii kärsitu
Siin liiklus suht hõre niiet pead kannatust varuma.
Kustutan su duubelposti ära.
Kommentaariks su probleemile:
Õigeaegne hooldus tegemata. Mahlad koos ja nüüd soovin õnne.
Kahjuks ei ole vist müüjale ka kraesse mõtet karata kuna tehing tehtud.
Sten
5 245 17kolm
5 245 17kolm
Kommentaariks su probleemile:
Õigeaegne hooldus tegemata. Mahlad koos ja nüüd soovin õnne.
Kahjuks ei ole vist müüjale ka kraesse mõtet karata kuna tehing tehtud
Hooldus tegemata ja seet]ttu...(?) Kas midagi annab veel ette votta voi tuleb uus mootor peale aretada? Et siis kysimus pigem selles, kas tasub selle masinaga veel liigelda voi on see liiga ohtlik voi hiljem kulukas?
Naljaks on see, et jube t'pselt oli myyjal ajastatud see vea v'lja l;;mine
Õigeaegne hooldus tegemata. Mahlad koos ja nüüd soovin õnne.
Kahjuks ei ole vist müüjale ka kraesse mõtet karata kuna tehing tehtud
Hooldus tegemata ja seet]ttu...(?) Kas midagi annab veel ette votta voi tuleb uus mootor peale aretada? Et siis kysimus pigem selles, kas tasub selle masinaga veel liigelda voi on see liiga ohtlik voi hiljem kulukas?
Naljaks on see, et jube t'pselt oli myyjal ajastatud see vea v'lja l;;mine
760GLE kirjutas:Las teema jääb lahti. Kellelgi äkki veel sihuke probleem.
Kui said probleemist jagu siis võiksid lahenduse ka postitada.
No päris kindel ei saa olla, et probleem täielikult kõrvaldatud sai, sest juhtus nii, et paar päeva tagasi sattusin masinaga avariisse ja läheb nüüd mahakandmisele. See nädal aega ja paarsada km, mis sõita sain, tundus masin küll kõvasti parem(välja enam ei surnud) kuid pöörded tühikäigul ikkagi aegajalt kõikusid, aga väga minimaalselt- sõidu ajal oli perfecto.
Kui sarnane probleem tekib, siis alustada ikka lihtsamast- filtrid, küünlad, juhtmed jms. Kui ei aita, siis diagnostikasse- sealt peaks veaallika kindlasti teada saama.
Mis siis ikka, soovin endale: "Head uut Volvot!"
xTc kirjutas:400 seeria volvo pritsungitel on oma diagnostika süsteem peal... salvestab 3 erinevat veakoodi mida näitab kui seda vaadata ja pärast audodatast saab vaadata mis kood mida tähendab... ise tegin nii ja sain teada mis andur jamab
Minul on igatahes hilja seda vaadata ...aga äkki räägiksid lähemalt kuidas see käib?
460 1,7 või 1,8 mis iganes ta on , ei taha hästi hommikuti käivituda põriseb, töriseb, mid aiganes, kui on korra käima ära läinud, siis iga järgnev mats on kompu. Nii küünlad juhtmed said vahetatud, paar nädalat oli nagu uus, ja nüüd jälle see sama jama kallal. Pritsung on, mootori koodi ei mäleta, aga esimese põlvkonna oma.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist