460 head ja vead?

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

rosco
Uustulnukas
Postitusi: 2
Liitunud: 22 Okt 2007, 17:34

460 head ja vead?

PostitusPostitas rosco » 23 Okt 2007, 21:12

Sooviks siis infot antud mudeli kohta,vb ka 440 + ja - rääkida.

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4030
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas taavi » 23 Okt 2007, 23:01

hea on see, et auto on suhteliselt mugav ja kulujupid vägagi hea hinnaga.
veaks see, et haruldasemad jupid ainult esinuse teema ning auto laguneb kiirelt. Tagarattakoopa ääred mädanevad kähku läbi ja elekter on nagu on - kah pole liha ega kala.

Siin foorumis pikemalt 4 sjaste teema all neid asju arutatud - loe terviseks :)
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

sullivanmike

PostitusPostitas sullivanmike » 23 Okt 2007, 23:03

Kere plekkide saadavus pidi olema olematu. Ainult IA teema.

Kasutaja avatar
mgarageu
Kreisi postitaja
Postitusi: 375
Liitunud: 26 Juun 2005, 07:24
Asukoht: Tartu, Eesti

460-st

PostitusPostitas mgarageu » 24 Okt 2007, 15:53

sai vahepeal mõni aasta kasutatud. salongi küte minuarust nadivõitu, auto põhi liiga maadligi (summuti eriti). võrrelda 940-ga ei ole kohane - erineva suurusklassi autod...manuaalkast on ka minu arust kehva...see-eest saab osta auto suht odavalt...
/brickboard member/
Pilt

Kasutaja avatar
djtalja
Kõva postitaja
Postitusi: 205
Liitunud: 19 Juun 2005, 21:37
Asukoht: Lehola

PostitusPostitas djtalja » 24 Okt 2007, 16:04

sullivanmike kirjutas:Kere plekkide saadavus pidi olema olematu. Ainult IA teema.


ei ole ta midagi ainult IA. omast käest tean, räägiti ka et ainult seal aga tegelikult on palju kohti kust saab. baltiautoosadest, autospetsialist jne

kui lagunema ei hakka siis püsib hästi ja kaua koos, kuid kui hakkab minema peab korraga palju välja vahetama

muidu ok juhitavusega ja mugavusega masin:D

margusk
Kõva postitaja
Postitusi: 109
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:45
Asukoht: tallinn/viljandi
Kontakt:

440

PostitusPostitas margusk » 24 Okt 2007, 17:59

Milliseid kere plekke siin silmas peetakse? Tagumised tiivakaared on b osana olemas, rohkem nagu pole tarvis, ülejäänu leiab vajadusel romulast. Esituledega on kehvemini, uued maksavad müstilise summa ja kasutatud poole vähem!

Omal hetkel peres liikumas 2 isendit, üks uueme (95, 2,0 aut), teine vanema kerega (89,1,7 turbo, man). Venem kipub roostetama, sai uued küljekarbid keevitatud, tagumised rattakoopad on mõlemal kõik vahetatud. Roostetamisel siin omajagu süüd ka avariidel.

Vastupidavus on olnud väga ok, vanemal 100 tuh järel sai vahetatud amordid, tagavedrud, rattalaagrid, kondid ja peaaegu kõik esi ja tagapuksid, hammasrihm rullikutega. Samas on läbisõit enne teadmata, hetkel vanemal kindlasti üle 300. Kuluosad ühesõnaga- nyyd saab 100 tuh jälle kulgeda. Selle ajaga pole midagi streikinud ega lagunenud.

Uuemal tahtis peale ostu palju eelmise omaniku lohakusest tingitud pisivigasid parandamist. Samas ei maksnud see peale oma töötundide midagi!

Kigisema ja nagisema kipuvad. Sõidumugavus igati OK, teel püsib, läheb kiiresti soojaks. Remont on lihtne ja jupid odavad ja on saadaval! 2,0 on igavene bensuröövel, keskmine tuleb 10 kindlasti! 1,7 turbo üsna öko ca 8 keskmine.

Kasutaja avatar
djtalja
Kõva postitaja
Postitusi: 205
Liitunud: 19 Juun 2005, 21:37
Asukoht: Lehola

PostitusPostitas djtalja » 06 Nov 2007, 21:28

margusk kirjutas:
Milliseid kere plekke siin silmas peetakse? Tagumised tiivakaared on b osana olemas, rohkem nagu pole tarvis, ülejäänu leiab vajadusel romulast.



plekke pole kindlasti mõtet romulast osta :D kui auto on pikemaks ajaks kui 1talv, need ju kohe rooste minemas
karbid ja tiiva kaared kokku, mina leidsin 1040 eek aga esi tiibadega on jamam lugu need 1300 eeku tükk :cry:

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

PostitusPostitas tnx » 07 Nov 2007, 09:28

Miks peaks romulast ostetud originaalplekk halvema vastupidavusega olema kui odav nurgataguse poe vuhvelosa? Eriti nendel autodel, kus originaalis tsingitud kere?

Kasutaja avatar
nautic
Volvo Club liige
Postitusi: 150
Liitunud: 17 Juun 2005, 07:23

PostitusPostitas nautic » 13 Nov 2007, 13:05

Neljasajase suur pluss on tema teelpüsivus ja selleaja väikeauto kohta sõidumugavus. Kahjuks kipuvad neil salongi plastdetailid nigisema-nagisema.
945TD Charger

Meresõiduohutus

Kasutaja avatar
mgarageu
Kreisi postitaja
Postitusi: 375
Liitunud: 26 Juun 2005, 07:24
Asukoht: Tartu, Eesti

440/460

PostitusPostitas mgarageu » 13 Nov 2007, 16:44

nõustun nauticu arvamusega. sõita oli temaga OK...
/brickboard member/

Pilt

Kasutaja avatar
madtuning
Foorumi veteran
Postitusi: 603
Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
Asukoht: Tallinn-Pirita
Kontakt:

PostitusPostitas madtuning » 13 Nov 2007, 16:51

kui tahad väikeautole kohast küttekulu ja ei soovi kaasliiklejatele jalgu jääda, siis turbomootoritega isendid vägagi arvestatavad :idea:
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee

terast
Foorumlane
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Jaan 2008, 10:25

PostitusPostitas terast » 01 Veebr 2008, 12:44

oli endalgi paar aastat 440 volvo 1,7 I. Selle aja jooksul sai läbi sõita umbes 50000 km ja ütleme nii et maanteel on normaalne sõita, aga nii kui kruusa peale lähed, vedrustus väga jäik seest kõik rapub ja väriseb.
Juppide seisukohalt sai vahetatud kõik rattalaagrid, sarniirid enamus puksid, käigukast. üldiselt kui volvot osta ei soovita 400 seeriat osta, pigem juba 200 või 700. Minu tutvusringkonnas on millegi pärast kõigil selline arvamus.

ressu
Uustulnukas
Postitusi: 2
Liitunud: 25 Mär 2008, 06:52

Re: 460-st

PostitusPostitas ressu » 25 Mär 2008, 06:57

mgarageu kirjutas:sai vahepeal mõni aasta kasutatud. salongi küte minuarust nadivõitu, auto põhi liiga maadligi (summuti eriti). võrrelda 940-ga ei ole kohane - erineva suurusklassi autod...manuaalkast on ka minu arust kehva...see-eest saab osta auto suht odavalt...

Kütab hästi, omegaga ei anna võrreldagi, mõni minut ja auto on saun. TAGAKOOP ääred tõesti pehmed , ja salgoni valgustuse pirnud kipuvad läbi minema

Kasutaja avatar
myymi
Uustulnukas
Postitusi: 9
Liitunud: 04 Nov 2007, 07:58

PostitusPostitas myymi » 28 Mär 2008, 16:59

Sõidumugavuse poolest kirjutan eelkõnelejate jutule kahe käega alla. Soojaks läheb mõnusasti, juhitavus on OK, jalgu ei jää.

Probleeme on olnud ainult eelmise omaniku lohakusest. Peale ostmist pidin kiiremas korras vahetama ühe rattalaagri (see tegi juba kohutavat häält), samuti õhupuhasti korpuse, ühe generaatori laagri, harjad, piduriklotsid ja loomulikult rihmad-filtrid-mahlad. Üks pidurisilinder oli ka aja jooksul kaitsvad kummikatted kaotanud ning vajas pisut poleerimist-nikerdamist. Samas väga lihtsasti remonditav aparaat, kõigele pääseb ligi ja kui natuke otsida, saab ka jupid soodsa hinnaga kätte.

Ahjaa, tagumiste poritiibade servad on küll õnnetud ja kiirroostetavad ning salong nagiseb, kuid arvestades tüüpilist müügihinda, on masina hinna ja kvaliteedi vägagi plussis.

MWH
Kõva postitaja
Postitusi: 137
Liitunud: 06 Dets 2007, 13:03
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

PostitusPostitas MWH » 28 Mär 2008, 19:47

myymi kirjutas:Sõidumugavuse poolest kirjutan eelkõnelejate jutule kahe käega alla. Soojaks läheb mõnusasti, juhitavus on OK, jalgu ei jää.

Probleeme on olnud ainult eelmise omaniku lohakusest. Peale ostmist pidin kiiremas korras vahetama ühe rattalaagri (see tegi juba kohutavat häält), samuti õhupuhasti korpuse, ühe generaatori laagri, harjad, piduriklotsid ja loomulikult rihmad-filtrid-mahlad. Üks pidurisilinder oli ka aja jooksul kaitsvad kummikatted kaotanud ning vajas pisut poleerimist-nikerdamist. Samas väga lihtsasti remonditav aparaat, kõigele pääseb ligi ja kui natuke otsida, saab ka jupid soodsa hinnaga kätte.

Ahjaa, tagumiste poritiibade servad on küll õnnetud ja kiirroostetavad ning salong nagiseb, kuid arvestades tüüpilist müügihinda, on masina hinna ja kvaliteedi vägagi plussis.

igati nõus sinuga
460 GLE 1,7 bensiin 75kw ´90


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist