460 head ja vead?
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
460 head ja vead?
Sooviks siis infot antud mudeli kohta,vb ka 440 + ja - rääkida.
hea on see, et auto on suhteliselt mugav ja kulujupid vägagi hea hinnaga.
veaks see, et haruldasemad jupid ainult esinuse teema ning auto laguneb kiirelt. Tagarattakoopa ääred mädanevad kähku läbi ja elekter on nagu on - kah pole liha ega kala.
Siin foorumis pikemalt 4 sjaste teema all neid asju arutatud - loe terviseks![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
veaks see, et haruldasemad jupid ainult esinuse teema ning auto laguneb kiirelt. Tagarattakoopa ääred mädanevad kähku läbi ja elekter on nagu on - kah pole liha ega kala.
Siin foorumis pikemalt 4 sjaste teema all neid asju arutatud - loe terviseks
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
460-st
sai vahepeal mõni aasta kasutatud. salongi küte minuarust nadivõitu, auto põhi liiga maadligi (summuti eriti). võrrelda 940-ga ei ole kohane - erineva suurusklassi autod...manuaalkast on ka minu arust kehva...see-eest saab osta auto suht odavalt...
sullivanmike kirjutas:Kere plekkide saadavus pidi olema olematu. Ainult IA teema.
ei ole ta midagi ainult IA. omast käest tean, räägiti ka et ainult seal aga tegelikult on palju kohti kust saab. baltiautoosadest, autospetsialist jne
kui lagunema ei hakka siis püsib hästi ja kaua koos, kuid kui hakkab minema peab korraga palju välja vahetama
muidu ok juhitavusega ja mugavusega masin:D
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 109
- Liitunud: 23 Apr 2006, 10:45
- Asukoht: tallinn/viljandi
- Kontakt:
440
Milliseid kere plekke siin silmas peetakse? Tagumised tiivakaared on b osana olemas, rohkem nagu pole tarvis, ülejäänu leiab vajadusel romulast. Esituledega on kehvemini, uued maksavad müstilise summa ja kasutatud poole vähem!
Omal hetkel peres liikumas 2 isendit, üks uueme (95, 2,0 aut), teine vanema kerega (89,1,7 turbo, man). Venem kipub roostetama, sai uued küljekarbid keevitatud, tagumised rattakoopad on mõlemal kõik vahetatud. Roostetamisel siin omajagu süüd ka avariidel.
Vastupidavus on olnud väga ok, vanemal 100 tuh järel sai vahetatud amordid, tagavedrud, rattalaagrid, kondid ja peaaegu kõik esi ja tagapuksid, hammasrihm rullikutega. Samas on läbisõit enne teadmata, hetkel vanemal kindlasti üle 300. Kuluosad ühesõnaga- nyyd saab 100 tuh jälle kulgeda. Selle ajaga pole midagi streikinud ega lagunenud.
Uuemal tahtis peale ostu palju eelmise omaniku lohakusest tingitud pisivigasid parandamist. Samas ei maksnud see peale oma töötundide midagi!
Kigisema ja nagisema kipuvad. Sõidumugavus igati OK, teel püsib, läheb kiiresti soojaks. Remont on lihtne ja jupid odavad ja on saadaval! 2,0 on igavene bensuröövel, keskmine tuleb 10 kindlasti! 1,7 turbo üsna öko ca 8 keskmine.
Omal hetkel peres liikumas 2 isendit, üks uueme (95, 2,0 aut), teine vanema kerega (89,1,7 turbo, man). Venem kipub roostetama, sai uued küljekarbid keevitatud, tagumised rattakoopad on mõlemal kõik vahetatud. Roostetamisel siin omajagu süüd ka avariidel.
Vastupidavus on olnud väga ok, vanemal 100 tuh järel sai vahetatud amordid, tagavedrud, rattalaagrid, kondid ja peaaegu kõik esi ja tagapuksid, hammasrihm rullikutega. Samas on läbisõit enne teadmata, hetkel vanemal kindlasti üle 300. Kuluosad ühesõnaga- nyyd saab 100 tuh jälle kulgeda. Selle ajaga pole midagi streikinud ega lagunenud.
Uuemal tahtis peale ostu palju eelmise omaniku lohakusest tingitud pisivigasid parandamist. Samas ei maksnud see peale oma töötundide midagi!
Kigisema ja nagisema kipuvad. Sõidumugavus igati OK, teel püsib, läheb kiiresti soojaks. Remont on lihtne ja jupid odavad ja on saadaval! 2,0 on igavene bensuröövel, keskmine tuleb 10 kindlasti! 1,7 turbo üsna öko ca 8 keskmine.
margusk kirjutas:
Milliseid kere plekke siin silmas peetakse? Tagumised tiivakaared on b osana olemas, rohkem nagu pole tarvis, ülejäänu leiab vajadusel romulast.
plekke pole kindlasti mõtet romulast osta
kui auto on pikemaks ajaks kui 1talv, need ju kohe rooste minemas
karbid ja tiiva kaared kokku, mina leidsin 1040 eek aga esi tiibadega on jamam lugu need 1300 eeku tükk![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/cry.gif)
Milliseid kere plekke siin silmas peetakse? Tagumised tiivakaared on b osana olemas, rohkem nagu pole tarvis, ülejäänu leiab vajadusel romulast.
plekke pole kindlasti mõtet romulast osta
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
karbid ja tiiva kaared kokku, mina leidsin 1040 eek aga esi tiibadega on jamam lugu need 1300 eeku tükk
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/cry.gif)
oli endalgi paar aastat 440 volvo 1,7 I. Selle aja jooksul sai läbi sõita umbes 50000 km ja ütleme nii et maanteel on normaalne sõita, aga nii kui kruusa peale lähed, vedrustus väga jäik seest kõik rapub ja väriseb.
Juppide seisukohalt sai vahetatud kõik rattalaagrid, sarniirid enamus puksid, käigukast. üldiselt kui volvot osta ei soovita 400 seeriat osta, pigem juba 200 või 700. Minu tutvusringkonnas on millegi pärast kõigil selline arvamus.
Juppide seisukohalt sai vahetatud kõik rattalaagrid, sarniirid enamus puksid, käigukast. üldiselt kui volvot osta ei soovita 400 seeriat osta, pigem juba 200 või 700. Minu tutvusringkonnas on millegi pärast kõigil selline arvamus.
Re: 460-st
mgarageu kirjutas:sai vahepeal mõni aasta kasutatud. salongi küte minuarust nadivõitu, auto põhi liiga maadligi (summuti eriti). võrrelda 940-ga ei ole kohane - erineva suurusklassi autod...manuaalkast on ka minu arust kehva...see-eest saab osta auto suht odavalt...
Kütab hästi, omegaga ei anna võrreldagi, mõni minut ja auto on saun. TAGAKOOP ääred tõesti pehmed , ja salgoni valgustuse pirnud kipuvad läbi minema
Sõidumugavuse poolest kirjutan eelkõnelejate jutule kahe käega alla. Soojaks läheb mõnusasti, juhitavus on OK, jalgu ei jää.
Probleeme on olnud ainult eelmise omaniku lohakusest. Peale ostmist pidin kiiremas korras vahetama ühe rattalaagri (see tegi juba kohutavat häält), samuti õhupuhasti korpuse, ühe generaatori laagri, harjad, piduriklotsid ja loomulikult rihmad-filtrid-mahlad. Üks pidurisilinder oli ka aja jooksul kaitsvad kummikatted kaotanud ning vajas pisut poleerimist-nikerdamist. Samas väga lihtsasti remonditav aparaat, kõigele pääseb ligi ja kui natuke otsida, saab ka jupid soodsa hinnaga kätte.
Ahjaa, tagumiste poritiibade servad on küll õnnetud ja kiirroostetavad ning salong nagiseb, kuid arvestades tüüpilist müügihinda, on masina hinna ja kvaliteedi vägagi plussis.
Probleeme on olnud ainult eelmise omaniku lohakusest. Peale ostmist pidin kiiremas korras vahetama ühe rattalaagri (see tegi juba kohutavat häält), samuti õhupuhasti korpuse, ühe generaatori laagri, harjad, piduriklotsid ja loomulikult rihmad-filtrid-mahlad. Üks pidurisilinder oli ka aja jooksul kaitsvad kummikatted kaotanud ning vajas pisut poleerimist-nikerdamist. Samas väga lihtsasti remonditav aparaat, kõigele pääseb ligi ja kui natuke otsida, saab ka jupid soodsa hinnaga kätte.
Ahjaa, tagumiste poritiibade servad on küll õnnetud ja kiirroostetavad ning salong nagiseb, kuid arvestades tüüpilist müügihinda, on masina hinna ja kvaliteedi vägagi plussis.
myymi kirjutas:Sõidumugavuse poolest kirjutan eelkõnelejate jutule kahe käega alla. Soojaks läheb mõnusasti, juhitavus on OK, jalgu ei jää.
Probleeme on olnud ainult eelmise omaniku lohakusest. Peale ostmist pidin kiiremas korras vahetama ühe rattalaagri (see tegi juba kohutavat häält), samuti õhupuhasti korpuse, ühe generaatori laagri, harjad, piduriklotsid ja loomulikult rihmad-filtrid-mahlad. Üks pidurisilinder oli ka aja jooksul kaitsvad kummikatted kaotanud ning vajas pisut poleerimist-nikerdamist. Samas väga lihtsasti remonditav aparaat, kõigele pääseb ligi ja kui natuke otsida, saab ka jupid soodsa hinnaga kätte.
Ahjaa, tagumiste poritiibade servad on küll õnnetud ja kiirroostetavad ning salong nagiseb, kuid arvestades tüüpilist müügihinda, on masina hinna ja kvaliteedi vägagi plussis.
igati nõus sinuga
460 GLE 1,7 bensiin 75kw ´90
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist