232 veakood

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
wonwolf
Kõva postitaja
Postitusi: 140
Liitunud: 21 Mai 2008, 21:42

232 veakood

PostitusPostitas wonwolf » 18 Mär 2012, 15:29

Tervitus!

Annab siis auto veakoodi 2-3-2. Netist leidsin, et: Adaptive Lambda closed loop control system lean or rich at idling speed.
Vadist hetkel käepärast pole, et kas seal ka seda sama tähendab.
Äkki keegi oskab täpsemalt öelda milles asi võiks olla ja mis teha?

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4028
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: 232 veakood

PostitusPostitas taavi » 18 Mär 2012, 16:30

mis gaasianalüsaatori tulemus on? mis lambda mõõtetulemus on?
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
wonwolf
Kõva postitaja
Postitusi: 140
Liitunud: 21 Mai 2008, 21:42

Re: 232 veakood

PostitusPostitas wonwolf » 18 Mär 2012, 16:41

taavi kirjutas:mis gaasianalüsaatori tulemus on? mis lambda mõõtetulemus on?

Nüüd pole mõõtnud. Viimane kord oli aasta tagasi aprillis ülevaatusel. Siis oli lambda natukene kõrge, aga see oli kuna summuti oli alt katki ja võttis õhku sisse. Aga see oli väga natukene üle. Ja siis seda veakoodi ei olnud ka. Tekkinud ta nüüd kui vahetasin kuu tagasi keskmise summuti ära.
Kuskilt lugesin veel midagi, et see temperatuuri anduri viga vms?
Et segu tuleb liiga rikas peale ja siis ajab andurid sassi vms..

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4028
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: 232 veakood

PostitusPostitas taavi » 18 Mär 2012, 16:46

no viga võib olla milles iganes, tuleks uurida ära kõigepealt lambda korrasolek ja lambda kütte korrasolek, seejärel olla kinde, et signaal ajusse jõuab (need saab korraga ära müüta teoreetiliselt) seejärel vaataks ära temperatuuriandurid, pihustid jne. Kõigepealt tasuks uurida ka summuti korrasolekut. sellepärast küsisingi gaasianalüsaatorinäite.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
wonwolf
Kõva postitaja
Postitusi: 140
Liitunud: 21 Mai 2008, 21:42

Re: 232 veakood

PostitusPostitas wonwolf » 28 Mai 2012, 13:50

Ülevaatusel aprillis on lambda väärtus 1,02.
Täna lugesin veakoode ja tulid 2-3-2 ja 2-1-2.
Ülevaatusel oli CO algul 8.07 ja siis 9.08 ja siis jälle 4.03. Kui ülevaataja siis 3min gaasitas seal 3000rpm juures siis tuli näiduks 0,03 ja jäigi nii.
Täna sain siis selle veakoodi mis juba oli ja juurde on tulnud 212 ehk siis oxygen sensor no signal or signal faulty. Mis tähendab vist ikka, et lambda andur on vigane? Ja sellepärast ka ülevaatusel on näidud algul nii kõrged?
Täna mõõtsin ka temp anduri ja õhulgeja takistused ära, need jäid normi.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist