1,7 turbo jupsib

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

volvo 460
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 18 Nov 2006, 08:40
Asukoht: Valgamaa

1,7 turbo jupsib

PostitusPostitas volvo 460 » 23 Dets 2006, 23:42

Tre koleegid! Mul kuulid koos mis võib viga olla kui mootor ei taha käivitamisel kylmalt käimajääda ja siis kui saad käima siis ei lase pöördeid yle 2000 p/min anda ja hakkab nagu pooma st et tunne on nagu turbo ei jõuaks järgi või ei saaks nagu õiget kyttuse segu kätte aga kui lööd pöörded yless ja jättad järsku seisma siis on kuulda kyll et turbo viliseb järgi. Kas viga on mingis el klappis või milles??? Sai puhastatud kõik kütuse- ja õhufiltrid aga kasu ei midagi! :cry:

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 24 Dets 2006, 10:05

vaata üle tühikäigu mootor, et kõik turbo lõdvikud korras. Järgmiseks kontrolli üle kõik pistikud. Vaata mis nägu küünlad jne jne jne. Siin niiskusega endal kah ta väheke puterdab. Võib viga olla kah süütepoolis, kehvas bensiini pumas, umbes katalüsaatoris jne jne
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7043
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

PostitusPostitas Tanel » 24 Dets 2006, 10:06

ise soovitaks kontrollida veel õhu lugeja ja lambda korrasolekut
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 24 Dets 2006, 10:16

leidsin ühe toreda viguri veel mis pidavat sellist kino tegema otsides samasuguseid vigu 480 euro klubi foorumist. Knock sensor pidavat jamama siis hakkab sama kino tegema. et ei lase teatud pööretest kõrgemale, kuna arvab, et mootor detoneerib ja võtab süüte hilisemaks või üldsegist tagant ära. Samas äkki õnnestub sul veakoodid ära lugeda
http://www.brickboard.com/FAQ/700-900/EngineOBDCodes.htm need peaks samasugused olema nagu 400 seerial kunas sissepritse ja süüte süsteemid samad.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

volvo 460
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 18 Nov 2006, 08:40
Asukoht: Valgamaa

PostitusPostitas volvo 460 » 24 Dets 2006, 13:34

[quote="tanel695"]ise soovitaks kontrollida veel õhu lugeja ja lambda korrasolekut[/quote]

:cry: Lamda on uus pandud ja õhulugeja vist töötab kui töötaval mootoril pistiku kyljest võtan siis mootor seiskub?

volvo 460
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 18 Nov 2006, 08:40
Asukoht: Valgamaa

PostitusPostitas volvo 460 » 24 Dets 2006, 13:45

[quote="aibast"]leidsin ühe toreda viguri veel mis pidavat sellist kino tegema otsides samasuguseid vigu 480 euro klubi foorumist. Knock sensor pidavat jamama siis hakkab sama kino tegema. et ei lase teatud pööretest kõrgemale, kuna arvab, et mootor detoneerib ja võtab süüte hilisemaks või üldsegist tagant ära. Samas äkki õnnestub sul veakoodid ära lugeda
[url]http://www.brickboard.com/FAQ/700-900/EngineOBDCodes.htm[/url] need peaks samasugused olema nagu 400 seerial kunas sissepritse ja süüte süsteemid samad.[/quote]

:( Aga kust kohast ma seda knock sensorit otsin (st asukoht mootoril) :cry:

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 24 Dets 2006, 15:36

see peaks olema oplokil ees pool .Selline must junnakas mis poldiga ploki küljes ümberringi plastik ja pistik taga. Põhimõtteliselt plastmass junnakas juhtmetega plokki küöge poldiga kinni keeratud. Vat see kinnitustugevus neid suht tähtis. Üritan infi vähe juurde otsida.

Pilt vat selline junnakas
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

volvo 460
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 18 Nov 2006, 08:40
Asukoht: Valgamaa

PostitusPostitas volvo 460 » 24 Dets 2006, 16:27

[quote="aibast"]see peaks olema oplokil ees pool .Selline must junnakas mis poldiga ploki küljes ümberringi plastik ja pistik taga. Põhimõtteliselt plastmass junnakas juhtmetega plokki küöge poldiga kinni keeratud. Vat see kinnitustugevus neid suht tähtis. Üritan infi vähe juurde otsida.

[img]http://www.car-stuff.com/images/part_image/mp-knocksensor.jpg[/img] vat selline junnakas[/quote]

Tänx tean kyll kus see jublakas asub suurimad tänud teile infi eest uurin siis asja lähemalt :P

volvo 460
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 18 Nov 2006, 08:40
Asukoht: Valgamaa

PostitusPostitas volvo 460 » 24 Dets 2006, 17:16

[quote="volvo 460"][quote="aibast"]see peaks olema oplokil ees pool .Selline must junnakas mis poldiga ploki küljes ümberringi plastik ja pistik taga. Põhimõtteliselt plastmass junnakas juhtmetega plokki küöge poldiga kinni keeratud. Vat see kinnitustugevus neid suht tähtis. Üritan infi vähe juurde otsida.

[img]http://www.car-stuff.com/images/part_image/mp-knocksensor.jpg[/img] vat selline junnakas[/quote]

Tänx tean kyll kus see jublakas asub suurimad tänud teile infi eest uurin siis asja lähemalt :P[/quote]

:lol: aga kas see ka midagi töötava mootori ajal ka peax mõjuma ma siin kui mootor töötab ja võttan pistiku (knock) kyljest ära siis ei muutu midagi (siis vist on läbi jah???)

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 25 Dets 2006, 09:26

see ei peaks tegema tegelt mikist ühikäigul , aga proovi pöördesse moto ajada kui asjal pistik lahti. Samas naru aru saada Volvo kasutab biolagunevaid juhtmeid - ehk siis plastik mis bakterite poolt ära näritakse. Vaata juhtmed üle mis olukorras need on. Mul 700 jamasid hoopis pihustite juhtmed ja temperatuuri anduri oma mis kõik ühes pundis koos olid ja omavahel ühendust andsid. Pritsesüteem õnneks on sama mis 700/900 tänu sellele peaks üldjuhul vead vast samad olema elektroonika poolt. Otsin veel. Äkki mõnes 700/900 tegelasel mujal maailmas smasid jamasid olnud.


Nuu niih, vähe infot juurde. 700 põhjustab sellist jama kütuse pumba relee või siis halli andur. TEine kuid väga julm võimalus on et motol aju läbi. Siis surnud punktiks täpselt 3000 rpm millest üle ta ei lähe.

" Symptoms of Bad LH 2.4 ECU. See also Engine Failure/No Start: Bad ECU

Common symptoms of a failing LH injection module:

* Engine will not run at idle
* Air-fuel mixture is too rich (this can damage catalytic converters)
* No fuel pump operation, but the fuel pump operates when its relay is jumpered between pins 30 and 87/2
* The engine will not rev higher than 3000 RPM
* Engine will not start, spark plugs are dry and the ignition system produces spark.

"



http://volvo480.dragons.org.uk/forum/viewtopic.php?t=11448&highlight=3000+rpm

http://volvo480.dragons.org.uk/forum/viewtopic.php?t=11349&highlight=3000+rpm
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

volvo 460
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 18 Nov 2006, 08:40
Asukoht: Valgamaa

PostitusPostitas volvo 460 » 26 Dets 2006, 07:26

[quote="aibast"]see ei peaks tegema tegelt mikist ühikäigul , aga proovi pöördesse moto ajada kui asjal pistik lahti. Samas naru aru saada Volvo kasutab biolagunevaid juhtmeid - ehk siis plastik mis bakterite poolt ära näritakse. Vaata juhtmed üle mis olukorras need on. Mul 700 jamasid hoopis pihustite juhtmed ja temperatuuri anduri oma mis kõik ühes pundis koos olid ja omavahel ühendust andsid. Pritsesüteem õnneks on sama mis 700/900 tänu sellele peaks üldjuhul vead vast samad olema elektroonika poolt. Otsin veel. Äkki mõnes 700/900 tegelasel mujal maailmas smasid jamasid olnud.


Nuu niih, vähe infot juurde. 700 põhjustab sellist jama kütuse pumba relee või siis halli andur. TEine kuid väga julm võimalus on et motol aju läbi. Siis surnud punktiks täpselt 3000 rpm millest üle ta ei lähe.

" Symptoms of Bad LH 2.4 ECU. See also Engine Failure/No Start: Bad ECU

Common symptoms of a failing LH injection module:

* Engine will not run at idle
* Air-fuel mixture is too rich (this can damage catalytic converters)
* No fuel pump operation, but the fuel pump operates when its relay is jumpered between pins 30 and 87/2
* The engine will not rev higher than 3000 RPM
* Engine will not start, spark plugs are dry and the ignition system produces spark.

"



[url]http://volvo480.dragons.org.uk/forum/viewtopic.php?t=11448&highlight=3000+rpm[/url]

[url]http://volvo480.dragons.org.uk/forum/viewtopic.php?t=11349&highlight=3000+rpm[/url][/quote] :(


:( sorry lolli kysimuse eest aga kus tal see kytuse pumba relee ja moto aju võib pesitseda (asukoht)

Loomulikult häid pyhi sulle ka minu poolt! :wink:

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 26 Dets 2006, 08:10

aju vast isegi peaks olema kapoti alla see suur kap millel jäme juhe ja pistik küljes 480 vähemalt no see seal. Kütusepumga releed ei tea kahjuks veel.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

margusk
Kõva postitaja
Postitusi: 109
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:45
Asukoht: tallinn/viljandi
Kontakt:

aju

PostitusPostitas margusk » 03 Jaan 2007, 10:33

...ei ole kapoti all! 440/460 asub aju kõrvalistuja jalgade juures parempoolse ukseposti küljes. Armatuuri otsa alt pääseb talle ligi! Neid on väga erinevaid marke ja uue samasuguse leidmine võib väga raske olla!

margusk
Kõva postitaja
Postitusi: 109
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:45
Asukoht: tallinn/viljandi
Kontakt:

PostitusPostitas margusk » 03 Jaan 2007, 10:46

Ma pakun, et ka 480 asub ta samas kohas, kuna kapotialune on sama, mis 440/460. See kopsik juhtmega on kaitsmeplokk seal juhi pool akna serva juures!

Kasutaja avatar
mgarageu
Kreisi postitaja
Postitusi: 375
Liitunud: 26 Juun 2005, 07:24
Asukoht: Tartu, Eesti

õhulugejast

PostitusPostitas mgarageu » 03 Jaan 2007, 21:35

neil Volvodel käib mootor tühikäigul paremini, kui RIKKIS õhulugeja pistik lahti ühendada...ise korduvalt nii õhulugejaid testinud ja välja vahetanud. pöördeid ei taha siis eriti üles võtta...
p.s algselt leitud brickboardist - AMM diagnoosimine...
/brickboard member/
Pilt


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist