460`94 1,7 78KW süüte/ajuga jama
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
460`94 1,7 78KW süüte/ajuga jama
Sain auto remondist kätte, kõik oli korras. Käisin ära ülevaatusel probleemideta ära ja sõitsin 3 päeva, ca 250 km. Ühel hommikul lihtsalt ei käivitunud. Pärast pikki otsinguid(alul otsisin skeeme siis elektrik kontrollis ostsilloskoobiga) selgus, et aju ei anna süütepoolile signaali. Käisin otsisin uue aju(Siemens) panin peale, hakkas tööle....sain sõita ühe päeva ca 50 km.... ja järgmisel hommikul ei käivitunud jälle. Täna tuli elektrik, sama viga.
Nüüd otsin "kirurgi" kes oskaks aidata, hea kui asuks Tartus või mujal L-Eestis.
Igasugune abi on oodatud.
Tänud ette!
Nüüd otsin "kirurgi" kes oskaks aidata, hea kui asuks Tartus või mujal L-Eestis.
Igasugune abi on oodatud.
Tänud ette!
460 1,7 B muuseumis
2XS40 R.I.P.
3XV40 R.I.P.
S80 2,4
V70 2,4
2XS40 R.I.P.
3XV40 R.I.P.
S80 2,4
V70 2,4
Re: 460`94 1,7 78KW süüte/ajuga jama
Võta süütepool kommutaatori küljest lahti(kaks torx polti) vaata üle pooli ja kommutaatori vahelised klemmid. Niiske ilmaga võib see mõjutada.
Re: 460`94 1,7 78KW süüte/ajuga jama
Leidsin Viljandis "kirurgi" nimi Albert Särg(Bosch diagnostika). Tirisin paela otsas oma Volli sinna ja sain paari tunni pärast teada, et "väntvõlli asendi ja pöörlemiskiiruse anduri" signaal on liiga nõrk ja ei pane auto arvutit(aju) õieti tööle ja tänu sellele ei ole sädet. ostsin uue anduri(400.-) ja töötab,tänaseks.
Siit tõde, et kruvikaga/mutrivõtmega ikka autot ei paranda.
võib asja lukku panna, tänaseks.
Siit tõde, et kruvikaga/mutrivõtmega ikka autot ei paranda.
võib asja lukku panna, tänaseks.
460 1,7 B muuseumis
2XS40 R.I.P.
3XV40 R.I.P.
S80 2,4
V70 2,4
2XS40 R.I.P.
3XV40 R.I.P.
S80 2,4
V70 2,4
- DeniM51
- Kõva postitaja
- Postitusi: 215
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:59
- Asukoht: Aruküla - Tallinn - Aruküla
Re: 460`94 1,7 78KW süüte/ajuga jama
sul ikkagi veab, mul sama sümptoomid präegu
Re: 460`94 1,7 78KW süüte/ajuga jama
väike vihje: mul on korras aju riiulis.
460 1,7 B muuseumis
2XS40 R.I.P.
3XV40 R.I.P.
S80 2,4
V70 2,4
2XS40 R.I.P.
3XV40 R.I.P.
S80 2,4
V70 2,4
- DeniM51
- Kõva postitaja
- Postitusi: 215
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:59
- Asukoht: Aruküla - Tallinn - Aruküla
Re: 460`94 1,7 78KW süüte/ajuga jama
väike vihje: endal turbokas, seal need kaks tükki.
homme elektrik tuleb vaatama.
homme elektrik tuleb vaatama.
Re: 460`94 1,7 78KW süüte/ajuga jama
Kui tõmmates saad käima siis on sama anduri viga, võib ka olla süütepooli või kommutaatori viga. Tasub need kontaktid ära puhastada millest siin jutt on. Kui süütepooli vajad siis uus maksab 250.- või 540.- eeku.
Mul töötab ka täna, ei julge veel kiitma hakata.
Mul töötab ka täna, ei julge veel kiitma hakata.
460 1,7 B muuseumis
2XS40 R.I.P.
3XV40 R.I.P.
S80 2,4
V70 2,4
2XS40 R.I.P.
3XV40 R.I.P.
S80 2,4
V70 2,4
Re: 460`94 1,7 78KW süüte/ajuga jama
Kui vända andur tuksis oli siis ei läinud minu oma ültse käima
Re: 460`94 1,7 78KW süüte/ajuga jama
mulle see Särg ütles, et minu oma oleks käima läinud sest vedades pidi signaal tulema vändalt sedavõrd võimsam kui starteriga, et läheb käima(ju siis andur päris tuksis polnud). nii ta vähemalt seletas.
460 1,7 B muuseumis
2XS40 R.I.P.
3XV40 R.I.P.
S80 2,4
V70 2,4
2XS40 R.I.P.
3XV40 R.I.P.
S80 2,4
V70 2,4
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 109
- Liitunud: 23 Apr 2006, 10:45
- Asukoht: tallinn/viljandi
- Kontakt:
Re: 460`94 1,7 78KW süüte/ajuga jama
Et andur teab, kas mootorit ajab ringi starter või tõmmatakse? Selle Särje ja tema jutu usaldusväärsuse kohta on veebiavarustes igasuguseid lugusid!
- DeniM51
- Kõva postitaja
- Postitusi: 215
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:59
- Asukoht: Aruküla - Tallinn - Aruküla
Re: 460`94 1,7 78KW süüte/ajuga jama
sain eile teada, et juhtmestikus on lühis kuskelt.
täna uurin.
täna uurin.
Re: 460`94 1,7 78KW süüte/ajuga jama
margusk, muidugi andur teab! sest vedades teeb mootor kiiremaid pöördeid kui starteriga, nii palju tabavad ka naised autost.
460 1,7 B muuseumis
2XS40 R.I.P.
3XV40 R.I.P.
S80 2,4
V70 2,4
2XS40 R.I.P.
3XV40 R.I.P.
S80 2,4
V70 2,4
- DeniM51
- Kõva postitaja
- Postitusi: 215
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:59
- Asukoht: Aruküla - Tallinn - Aruküla
Re: 460`94 1,7 78KW süüte/ajuga jama
noo nii, juhtmestik nüüd korras, lühist pole.
probleem teine, et pihustid ei avane ja sädet pole.
sain täna proovitud kaks vända andurit, kasu pole. uuriks milline relee juhib sissepritsi.
probleem teine, et pihustid ei avane ja sädet pole.
sain täna proovitud kaks vända andurit, kasu pole. uuriks milline relee juhib sissepritsi.
Re: 460`94 1,7 78KW süüte/ajuga jama
seal kõrvalistuja juures armatuuri all on 2 releed üks on bensupumba oma ja teine on süütevärgi oma.
saan vajadusel saata linke kus näed skeeme, erinevates keeltes.
saan vajadusel saata linke kus näed skeeme, erinevates keeltes.
460 1,7 B muuseumis
2XS40 R.I.P.
3XV40 R.I.P.
S80 2,4
V70 2,4
2XS40 R.I.P.
3XV40 R.I.P.
S80 2,4
V70 2,4
Re: 460`94 1,7 78KW süüte/ajuga jama
Sama jama 2.0l 460 volvoga, kõik nagu üle kontrollitud aga ei midagi, sädet pole.
Kui väntvõlli anduri takistus on õige kas siis põhimõtteliselt on andur korras?
Samas peaks väntvõlli andurisse või andurist vool tulema, ehks siis küsimus kas vool peab tulema ajust andurisse või vastupidi?
Kuna voolu seal, ega ka kommutaatoris pole siis eeldan, et aju õhtal omadega.
Ja kas 1.7 aju sobib ka 2.0 mootorile?
Kui väntvõlli anduri takistus on õige kas siis põhimõtteliselt on andur korras?
Samas peaks väntvõlli andurisse või andurist vool tulema, ehks siis küsimus kas vool peab tulema ajust andurisse või vastupidi?
Kuna voolu seal, ega ka kommutaatoris pole siis eeldan, et aju õhtal omadega.
Ja kas 1.7 aju sobib ka 2.0 mootorile?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline