Mure katkumisega.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Mure katkumisega.
Nimelt siis hetkel selline asi ,et kui järsemalt gaasi vajutada siis poob mootori kuidagi nagu kinni.samas kui üritad piirajasse lasta siis poob kah kinni.Tunne siis selline ,et bensiin või midagi ei jõua mootorisse. mootoriks siis 1.7 moto.
Kas kellegil on sellist probleemi kunagi olnud ja mis on aidanud selle probleemi vastu.
Kas kellegil on sellist probleemi kunagi olnud ja mis on aidanud selle probleemi vastu.
Re: Mure katkumisega.
mis ise "eeltööna" teinud oled??
võimalikke vigu on palju.
õhufilter!! pensu pump, väände hetkel ei suuda mootorit piisavalt varustada küttega ja jääb selline loll tuhik sisse!! jagaja!! küünlad koos juhtmetega millal viimati vahetasid?? õhulugeja (sinu masina aasta arvu ei tea) nuka või vända andur, üx juhib süüdet teine juhib pritsungit.
antud sümptomitega on suht võimatu ennustada mis viga, võibolla täpsustad kas jama sooja või külma mootoriga?? kui masinal on pritse siis kas ei ole mingit õhu leket??
infot on nagu vähe võitu, kuid esmalt ikkagi lihtsamad asjad.
küünlad, küünlajuhtmed, kütuse ja õhu filtrid. kui siis miskit ei parane siis mõtleme edasi, need on nö. hoolduses vahetatavad asjad.
võimalikke vigu on palju.
õhufilter!! pensu pump, väände hetkel ei suuda mootorit piisavalt varustada küttega ja jääb selline loll tuhik sisse!! jagaja!! küünlad koos juhtmetega millal viimati vahetasid?? õhulugeja (sinu masina aasta arvu ei tea) nuka või vända andur, üx juhib süüdet teine juhib pritsungit.
antud sümptomitega on suht võimatu ennustada mis viga, võibolla täpsustad kas jama sooja või külma mootoriga?? kui masinal on pritse siis kas ei ole mingit õhu leket??
infot on nagu vähe võitu, kuid esmalt ikkagi lihtsamad asjad.
küünlad, küünlajuhtmed, kütuse ja õhu filtrid. kui siis miskit ei parane siis mõtleme edasi, need on nö. hoolduses vahetatavad asjad.
Volvo S80 2,5td 99a
Re: Mure katkumisega.
Õhufilter on okei.Küünlad ja jutmed +rootor ja üldiselt kõik jagajamängust on korras.
Enda kahtluste järgi võib asi olla vast bensiini pumbas.Asi siis selles ,et kui pihustilati küljest voolik lahti keerata siis ei tule sinna piisava survega bensiini.
Sellesuhtes ,et vahet pole kas moto soe või külm ikka jukerdab.
Enda kahtluste järgi võib asi olla vast bensiini pumbas.Asi siis selles ,et kui pihustilati küljest voolik lahti keerata siis ei tule sinna piisava survega bensiini.
Sellesuhtes ,et vahet pole kas moto soe või külm ikka jukerdab.
Re: Mure katkumisega.
Veakoode oled lugenud?
Mul oli vahepeal sama jama, et katkus ja isegi sõidu ajal kukkus nõksutama nii, et väha polnud. Veakoodist sain aga teada, et lamda oli omadega metsas. Vahetasin ära ja kõik jälle ok. Et äkki kui lamda läbi ei sega mootor sul õiget segu kokku seal?
Mul oli vahepeal sama jama, et katkus ja isegi sõidu ajal kukkus nõksutama nii, et väha polnud. Veakoodist sain aga teada, et lamda oli omadega metsas. Vahetasin ära ja kõik jälle ok. Et äkki kui lamda läbi ei sega mootor sul õiget segu kokku seal?
Re: Mure katkumisega.
Nii diagnostika karbist andis mulle teada ,et vända asendi andur on läbi...vahetasin ära aga ikka sama jama .ei mingit muutust.
Kas andur saab oma impulsi hoorattalt?kas seal võib mingi kala olla(hoo ratta küljes)?
Kas andur saab oma impulsi hoorattalt?kas seal võib mingi kala olla(hoo ratta küljes)?
Re: Mure katkumisega.
Mul oli nii, et kui auto ostsin siis hakkas sama jama. Algul oli ka palju peamurdmist, et ei tea milles asi. Ja mingi hetk asi kadus iseenesest ka nagu ära. Siis hakkas jälle pihta ja nii regulaarsete intervallidega. Algul mõtlesin sellele, et auto oli enne ostu 2a seisnud, et äkki kondents süsteemis, vahetasin bensu filtri ja õli filtri. Mõni aeg oli vaikne hakkas siis uuesti. Ja umbes nii 2-3kuud olin sõitnud siis jäi asi vähemaks. Ja siis vahetasin veel lamda ka.
Ega sul auto seisnud pole vahepeal. Ja teisalt vaata oma voolikud kõik seal kapoti all üle, et milleski pragu ei oleks (et õhku kuskilt ei saaks). Teisalt võid puhastada tühikäigu mootorit. (olenevalt sellest, et kas sul tühikäigul mootor töödates ka pööretega mängib). Siis 440-nel võid veel ülevaadata maandused, et kõik ilusti ühendatud oleks.
Mis veakood sul oli(numbrites)?
Ja selle asendi anduri impulsi osas ei oska mina kahjuks vastata. Võibolla mõni teadjam mees teab siin. Aga ma ise ei usuks, et asi hoorattas võiks olla.
Ega sul auto seisnud pole vahepeal. Ja teisalt vaata oma voolikud kõik seal kapoti all üle, et milleski pragu ei oleks (et õhku kuskilt ei saaks). Teisalt võid puhastada tühikäigu mootorit. (olenevalt sellest, et kas sul tühikäigul mootor töödates ka pööretega mängib). Siis 440-nel võid veel ülevaadata maandused, et kõik ilusti ühendatud oleks.
Mis veakood sul oli(numbrites)?
Ja selle asendi anduri impulsi osas ei oska mina kahjuks vastata. Võibolla mõni teadjam mees teab siin. Aga ma ise ei usuks, et asi hoorattas võiks olla.
Re: Mure katkumisega.
v2lja kirjutas:Nii diagnostika karbist andis mulle teada ,et vända asendi andur on läbi...vahetasin ära aga ikka sama jama .ei mingit muutust.
Kas andur saab oma impulsi hoorattalt?kas seal võib mingi kala olla(hoo ratta küljes)?
Minul diagnost andis seda viga(ja veel paari tükki) kui kat umbes oli. Siis mul auto ei käivitunud ja tegi siukseid trikke. Su sümptomid meenutavad vägagi minu katalüsaatori juhtumit.
Aga bensusurve, kas silmajärgi vaatasid et pole piisav, või ikka mõõtsid? Peaks vähemalt 3,5bar olema.
Algatuseks proovi nii, et loogika järgi säti väntvõll nii, et nt esimese silindri väljalaskeklapp oleks avatud(väheke sealt uurides seda,saab aru küll), siis kruti see küünal maha, võta vastava mõõduga voolik ja suru vastu küünlaava, nii, et õhk saab väljuda aind VL klapi kaudu. Ja siis puhu, õhk peab täiesti vabalt liikuma, mittemingit takistust ei või olla. Kui on takistus õhuliikumisel, hakka katti uurima
Re: Mure katkumisega.
Katt on juba talvest saati täiesti tühi.
- DeniM51
- Kõva postitaja
- Postitusi: 215
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:59
- Asukoht: Aruküla - Tallinn - Aruküla
Re: Mure katkumisega.
kontrolli MASS (miinus) mis jookseb moto peale, mul sama sümptomid olid, panin uue juhe ja asi sai korda
varem mul oli juhe jagaja kaane juures.
varem mul oli juhe jagaja kaane juures.
Re: Mure katkumisega.
Mul on kah seal see juhe jah.Nüüd sain vähemalt niipalju ,et veakoode enam ette ei anna aga katkub ikka veidi.
Re: Mure katkumisega.
Nii juhe vahetatud aga ikka jamab....kui gaas sõiduajal põhja vajutada ja sidur kah alla vajutada siis jookseb nagu ilusti piirajasse.Aga kui sidur päästa siis puterdab ja sureb peaaegu välja.Lõdiseb ja jõudu ülltse pole.Ma ei saa enam aru mis kala on.
- mafeikin17
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 364
- Liitunud: 29 Mär 2010, 06:48
- Asukoht: Tallinn - viljandi - Tallinn
- Kontakt:
Re: Mure katkumisega.
Mul oli golfil samad sümptomid ja lambda oli tõesti omadega läbi. kõige parem on et lase endal vool peale tulev ära mõõta. mingi teatud kraadi vahel toimib lambda.
Kui tahad probleeme, siis osta ford
Re: Mure katkumisega.
Nii täna hommiku andis mulle sellise veakoodi Intake air temperature (IAT) sensor - signal error . kus selline asi asub?
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7614
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Mure katkumisega.
filtri ja sisselaske vahel kuskil Mul on vist õhulugeja läheduses. S40 siis.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Mure katkumisega.
nii.vahetasin bensiini pumba ja jagajakaane+rootori.Tulemus ikka 0.Diagnostika karbist annab ainult erinevaid veakoode ja ei midagi enamat.Auto käivitub.töötab mõne hetke ja sureb taas ära.Tunne hakkab tekkima ,et pane auto põlema ja kõik.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist