Siuke teema siis. Mul on 1.7i mootor, silinder on 81x83,5mm ehk 1721ccm. On aga ka 2.0 mootor millel on silinder 82,7x93mm ehk 1998ccm. Sellel mootoril siis väntvõll vähe pikema käiguga, lausa 1cm pikema käiguga. Kui selline vänt nüüd visata 1.7 motole, oleks tulemuseks 81x93 ehk 1916ccm ehk 1.9 mootor. Nüüd siis küsimus, kas neil kahel mootoril on ka kepsud eri pikkusega, või on plokk eri kõrgusega või on kolvid eri kõrgustega? Või ongi erinevus ainult väntvõlli käigus?
Teoreetiliselt tõuseb 1.7 moto kolb liiga kõrgele selle vändaga ja hakkab plokist välja käima ehk siis vastu plokikaant, aga kas see ka reaalselt nii on. Ja üldse huvitaks kõik asjad mis sellega seotud on.
Lada puhul ma tean, on kaks plokki, kõrgem ja madalam, ka on kahe erineva pikkusega kepse, kuid volvost mina tegelt midagi ei tea, sellepärast küsingi.
Usun et see teema võib teistele ka huvi pakkuda. Sorri kui kuskil seda asja juba lahatud on, senise foorumis tuhnimisega midagi silma pole jäänud.
400 mootorid
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- DeniM51
- Kõva postitaja
- Postitusi: 215
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:59
- Asukoht: Aruküla - Tallinn - Aruküla
Re: 400 mootorid
istun ja kujutan ette kidas seda saab teha, lihtsam 2 liitrine mootor panna või 1.7turbo panna.
sese lisaks pead veel programeeritavad ajud kuskelt sebima, või originaal soft ümberkirjutama.
sese lisaks pead veel programeeritavad ajud kuskelt sebima, või originaal soft ümberkirjutama.
- Ropshimself
- Kõva postitaja
- Postitusi: 263
- Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35
Re: 400 mootorid
Vadis andis vastuse, et B20 plokk on 11mm kõrgem kui B18.
Cylinder block, B20 engines
The larger cubic capacity of the B20 (1,998 cc) has been obtained mainly by increasing the stroke of these engines by comparison with the B18 range.
As a result, the B20 cylinder block is 11 mm higher than the B18 block and, as with the B18U, modifications have been made in order to reinforce the block at certain points.
Cylinder block, B20 engines
The larger cubic capacity of the B20 (1,998 cc) has been obtained mainly by increasing the stroke of these engines by comparison with the B18 range.
As a result, the B20 cylinder block is 11 mm higher than the B18 block and, as with the B18U, modifications have been made in order to reinforce the block at certain points.
340 For The Win
Re: 400 mootorid
Suured tänud Siis ikka ei tee suurt midagi selle suurema vändaga, siis oleks lühemaid kepse juba tarvis.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline