1. leht 1-st

Sisselaske kolletorseinad seest pruuni vedelikuga kaetud.

Postitatud: 31 Dets 2009, 16:47
Postitas martinkulla
võtsin lahti sisselaskekollektori ja avastasin et see on seest kattunud pruuni kütte (bensiini) lõhnalise vedelikuga. Ja oli ikka suhteliselt märg.
Plaan muidu sisselaske kollektorit seest lihvida ja poleerida.
On kellegil aimu kas see vedelik on halb näitaja? Ja miks see sinna satub? :?

Postitatud: 31 Dets 2009, 16:56
Postitas torms
No kui sisselaskekollektor on sees bensiiniga koos, minu teada see kollektor lasebki küttesegu mootorisse sisse, aga pruunika värvuse kohta ei oska ma midagi öelda, ehk väheke õline? Koolis räägiti, et kui kollektor seest õline võib klapisääre tihend läbi olla.

Postitatud: 31 Dets 2009, 17:25
Postitas Cabby
torms kirjutas: Koolis räägiti, et kui kollektor seest õline võib klapisääre tihend läbi olla.

:?
Sisselaske kollektorisse võib õli saada ainult karterituulutust kaudu. Siis on mootor "kohvi". Klapisääre tihendite pärast hakkab väljalaskest suitsu tulema, eriti käivitamisel.
Tume lakk seinal võib tekkida bensiini vaikudest.

Postitatud: 31 Dets 2009, 17:35
Postitas vanapeer
Karterituulutusest tuleb õli ka siis, kui tuulutus lihtsalt umbes.

Postitatud: 31 Dets 2009, 17:42
Postitas torms
Vb panin pange, kindel pole

Postitatud: 31 Dets 2009, 21:27
Postitas Cabby
vanapeer kirjutas:Karterituulutusest tuleb õli ka siis, kui tuulutus lihtsalt umbes.

:?
Mõtle nüüd, kui üks toru on UMBES (kinni), mis sealt tuleb?
Kui karterituulutuse toru talvel ära külmub, siis lööb õli igaltpoolt mujalt välja.