Si** lugu, andur on korras. Takistus klapib, umbes 250 oomi oli näit.
Mida see krdi "signal faulty" seal näitab siis?
Ühesõnaga, volvo sõidab, sõidab, pikka aega sõidab ja kui midagi pekki läheb siis nii kapitaalselt et annab ikka tuvastada
Tegelt oleks tore kui keegi võrukatest kes asja jagab viitsiks ka pilgu peale visata
1.7i tõrgub aegajalt
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Eile ühe sõbraga asja arutades, jõudsime järeldusele et kuna mul on autos kunagi hiired käinud siis peab aju juurest juhtmed üle vaatama. Hiiri arvan sellepärast, et oli tükeldatud ühte tühja krõpsupakki mis seal oli vedelenud ja siis tagaistme all olevat villa oli ka pool salongi täis veetud
Enivei, kus see aju asub tal üldse? ja mis juhtub kui juhtmed tagant tõmmata ajul?
Mina pakuks, et ta on kõrvalistuja jalgade juures seal plastiku taga, onu vähemalt teadis öelda et tavaliselt seal on.
Ja Taavile vastuseks kogu selle jutu peale, et mõõtsin otse anduri juurest.
Enivei, kus see aju asub tal üldse? ja mis juhtub kui juhtmed tagant tõmmata ajul?
Mina pakuks, et ta on kõrvalistuja jalgade juures seal plastiku taga, onu vähemalt teadis öelda et tavaliselt seal on.
Ja Taavile vastuseks kogu selle jutu peale, et mõõtsin otse anduri juurest.
- Ropshimself
- Kõva postitaja
- Postitusi: 263
- Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35
autodatas on skeem olemas koos juhtmete värvidega, nii et saaksid sealt mõõta kohe otse andureid (kõige õigem ongi ajupistikust andureid mõõta ja seejärel liikuda andurini, kui oled avastanud vea, sest seljuhul saad välistada juhtmestiku vea)
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
No näita mulle seda autodatat siis. Ma olen piisavalt loll ja pime et seda nagunii ise mitte leida. Pole ma seda siiani leidnud ja vaevalt, et kunagi leiangi kui keegi ette ei näita.
Muuseas, eile taaskord onuga konsulteerides tuli idee, et äkki on bensupump tuksis. Selle rõhku pole hoolimata soovitustest veel keegi mõõtnud ja kuna see puterdamine ja mittetöötamine on täpselt märk kütuse mitte kättesaamisest, siis on võimalik et pump tuksis..
Ühesõnaga kui maale minek on ja onu ka seal juhtub olema siis tuleb ära mõõta..mingi nipiga
Kas sel autol on paagisisene pump? Ma onule vapralt ütlesin et väline on, aga kodus hakkasin mõtlema, et bemmil oli väline aga volvol ma ei teagi tegelt mis on
Muuseas, eile taaskord onuga konsulteerides tuli idee, et äkki on bensupump tuksis. Selle rõhku pole hoolimata soovitustest veel keegi mõõtnud ja kuna see puterdamine ja mittetöötamine on täpselt märk kütuse mitte kättesaamisest, siis on võimalik et pump tuksis..
Ühesõnaga kui maale minek on ja onu ka seal juhtub olema siis tuleb ära mõõta..mingi nipiga
Kas sel autol on paagisisene pump? Ma onule vapralt ütlesin et väline on, aga kodus hakkasin mõtlema, et bemmil oli väline aga volvol ma ei teagi tegelt mis on
Sai siis tänase päeva eesmärgiks seatud korralikult tööle saamine.
Sai vaadatud bensufilter, kütusesurveregulaator, bensupumba surve mõõdetud(4,x atti), küünlad jne üle. Sai ka jagajakaas maha võetud ja avastatatud, et keskmist sütt pold enam ollagi. Sai vahetatud see siguli oma vastu ja peale pandud. Kuid ei toimind siiski. Sädet polnud. Aku ka juba vaevu vaevu vedas. Sai uuesti tark raamat ette võetud ja loetud. Leidsime et sädet polegi kui pinge on alla 9,5 voldi. Sai siis mazda pealt täkku antud ja käis nigu vudin. Va see, et kaks küünlajuhet valesti olid. Sai need siis õigesti pandud - enam käima ei lähe. Normaalne. Sai uuesti valesse asendisse pandud - jälle töötas. Sai siis teised kaks kah vastupidiseks pandud - töötab nigu nalja ja täitsa ilusti. Sai siis proovitiirule mindud et mootor kenasti soojaks saaks - jällegi, töötab ilusti. Küllgi see jagajakaas pole enam kõige paremas seisus niiet ei imestaks kui ta varsti jälle jamama hakkab. Kuid siiski tänase seisuga läks asi õnneks. Eks vaatab mida tulevik toob. Nüüd siis taas vaja hakata asju üle vaatama, väljalase ja sellised asjad ja tuleb varsti üv'le ronida.
Pmst, jagajakaane alla ma ei olnud vaadanud sest need kruvid olid nii kõvasti et mina lahti ei saand neid. Ja kuna sümpomid viitasid ka väga kütusepuudusele/-küllusele, siis ei tulnud nagu väga vajadust ka sinna alla vaadata. Aga kuna kõik muu paistis korras olevat sis sai ikkagi kuidagi lahti rebitud need kruvid.
Igatahes tänud kes viitsisid kaasa mõelda ja aidata viga tuvastada, eks kõige lihtsama peale ei tule kunagi
Sai vaadatud bensufilter, kütusesurveregulaator, bensupumba surve mõõdetud(4,x atti), küünlad jne üle. Sai ka jagajakaas maha võetud ja avastatatud, et keskmist sütt pold enam ollagi. Sai vahetatud see siguli oma vastu ja peale pandud. Kuid ei toimind siiski. Sädet polnud. Aku ka juba vaevu vaevu vedas. Sai uuesti tark raamat ette võetud ja loetud. Leidsime et sädet polegi kui pinge on alla 9,5 voldi. Sai siis mazda pealt täkku antud ja käis nigu vudin. Va see, et kaks küünlajuhet valesti olid. Sai need siis õigesti pandud - enam käima ei lähe. Normaalne. Sai uuesti valesse asendisse pandud - jälle töötas. Sai siis teised kaks kah vastupidiseks pandud - töötab nigu nalja ja täitsa ilusti. Sai siis proovitiirule mindud et mootor kenasti soojaks saaks - jällegi, töötab ilusti. Küllgi see jagajakaas pole enam kõige paremas seisus niiet ei imestaks kui ta varsti jälle jamama hakkab. Kuid siiski tänase seisuga läks asi õnneks. Eks vaatab mida tulevik toob. Nüüd siis taas vaja hakata asju üle vaatama, väljalase ja sellised asjad ja tuleb varsti üv'le ronida.
Pmst, jagajakaane alla ma ei olnud vaadanud sest need kruvid olid nii kõvasti et mina lahti ei saand neid. Ja kuna sümpomid viitasid ka väga kütusepuudusele/-küllusele, siis ei tulnud nagu väga vajadust ka sinna alla vaadata. Aga kuna kõik muu paistis korras olevat sis sai ikkagi kuidagi lahti rebitud need kruvid.
Igatahes tänud kes viitsisid kaasa mõelda ja aidata viga tuvastada, eks kõige lihtsama peale ei tule kunagi
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist