1.7i tõrgub aegajalt

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
DeniM51
Kõva postitaja
Postitusi: 215
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:59
Asukoht: Aruküla - Tallinn - Aruküla

PostitusPostitas DeniM51 » 23 Mär 2009, 10:06

Corrado kirjutas:tänud nõuannete eest...tuleb üle vaadata võimalikult palju asju

aa ja releed? bensupumba releed? kus see on üldse, kaitsmeblokis olevatest ma küll ühtegi ei tuvastanud bensupumba relee nime all olevat :roll:


http://www.v4x.narod.ru/p121-1.htm
B12 - pumba relee

Kasutaja avatar
hypnotiza
Volvo Club liige
Postitusi: 3157
Liitunud: 20 Mai 2008, 22:43
Asukoht: Jüri
Kontakt:

PostitusPostitas hypnotiza » 23 Mär 2009, 10:12

Jagaja kaane alla maksab päris kindlasti kohe vaadata!

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Moose » 23 Mär 2009, 16:25

no tänud teile, soovitusi juba küllaga ja küll saab sellest jamast lahti :D midagi hullu ei saa lihtsalt olla sest kui viimati mootor töötas, käis ta täitsa kenasti :)

Kasutaja avatar
anto123
Foorumi veteran
Postitusi: 1146
Liitunud: 21 Okt 2008, 13:46
Asukoht: pärnu mk
Kontakt:

PostitusPostitas anto123 » 23 Mär 2009, 17:23

endal audiga analoogne jama olnud, kuid süüdlane oli pensu pumba relee!!
Volvo S80 2,5td 99a

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Moose » 06 Juun 2009, 19:41

Niisiis, täna oli taas ilge jama ja koju jõudis volvo nööriotsas...taas :D Eks ta puterdas ka vahepeal aga nüüd ajab ikkagi närvi see asi ja vaja korda teha.
Võtsin oma veakoodide paberid ette ja kuna samasuguse numbriga koode on mitu siis valisin välja kõige loogilisemad.
On siis kood...
4-1-2 - Ultrasonic system: internal fault keskluku kategooria all ja tõesti, kesklukk mul ei tööta
1-2-2 - Air temperature sensor: no signal or signal faulty kütusesüsteemi kategoorias ja tõenäoliselt ongi see mu probleemi allikas?!?
2-1-4 - Flywheel sensor: signal faulty ei oska kommenteerida :D

Põhimõtteliselt, üks kahest viimasest võiks nagu olla mu probleemi põhjus, või isegi mõlemad?
Keegi tarkpea võiks öelda kus see õhu temperatuuri sensor on, saaks juhtmed üle kontrollida ja kui ei aita siis ära vahetada lihtsalt. Flywheel vist peaks olema hooratas? Kui nii siis selle anduri kohta infost oleks ka huvitatud.

Kasutaja avatar
DeniM51
Kõva postitaja
Postitusi: 215
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:59
Asukoht: Aruküla - Tallinn - Aruküla

PostitusPostitas DeniM51 » 06 Juun 2009, 20:11

emm ... hooratta andur võib jupsida, proovi seda maha võtta ja puhtaks teha , see asub käigukasti peal(võib olla juhtmestik lääbi.) ja temp andur ülevaadata, sisselaske kollektori ja õhutopsiku vahel (lõdvikus, vist sinise värviga oli =))


edu

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Moose » 06 Juun 2009, 20:47

Pilt
seda mõtled?
kui nii siis põhimõtteliselt võiks ta maha kanda ma pakun :D sessuhtes, on ta seal küljes või mitte, ühendatud või ei, mitte midagi ei muutu.

mis selle asjakese hinnaklass muidu olla võiks?

Kasutaja avatar
DeniM51
Kõva postitaja
Postitusi: 215
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:59
Asukoht: Aruküla - Tallinn - Aruküla

PostitusPostitas DeniM51 » 06 Juun 2009, 22:59

250 koos anduriga saan maha müüa. Ostsin seda lõdvikut uus infoautos, sõitsin pool aastat ja pärast tuli uus project turbotamine, ja seda jäi alles.


aga vaata väntvõlli andurit üle korralikuult. võib olla seda jamab. kindlasti vaata!!!!

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4030
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas taavi » 06 Juun 2009, 23:01

niimodi ei testita andureid, et suvalt haarad juhtme tagant ja paned tagasi, äkki viga hoopis juhtmes, mitte anduris? :) Sellise rapsimisega võib anduri või aju tuksi ka keerata (ok, antudjuhul ei keera). Mõõda ära takistus sellel anduril (on 2 juhet?).

Mul on tunne, et oleks nagu deja vu: http://www.volvofotod.pri.ee/volvoclubf ... 3003#93003

autodata lahti, haynesi manuaal kah ja otsi takistused/pinged üles anduritel ja multimeeter kätte ja testima! tänapäevaseid autosid ilma multimeetrita kahjuks enam ei remondi.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Moose » 06 Juun 2009, 23:28

autodata, haynesi manuaal jne kust seda värki saab? ma mingeid teemasid siin mingiaeg olen uurind aga mitte (tõlkimatu rõve sõim) asjalikku pole küll leidnud, aga no ma juba teada-tuntud asjade mitteleidja :D

Ma proovin homme selle takistuse ära mõõta ja siis väntvõlli anduri ka üle kontrollida. Sis räägib edasi :wink:

Kasutaja avatar
Ropshimself
Kõva postitaja
Postitusi: 263
Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35

PostitusPostitas Ropshimself » 07 Juun 2009, 01:59

küsimuse all olev andur on täitsa teemakohane. mina oma aju tuksi ei keeranud kui juhtme tagant ära tõmbasin, ja mootori töös muutus niipalju, et hakkas tühikäik kõrgamal tööle. kuna selle viga diagnost ikkagi näitas vahetasin ära ja hiljem oli tunda küll kuidas gaasi pedaal muutus erksamaks. samuti kadus ka kood diagnosti allikast ja pole see andur väga kallis ka uuena 200.- ringis vist oli...
340 For The Win

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Moose » 07 Juun 2009, 19:01

See andur seal lõdvikus, õhulugeja või mis ta siis on, selle takistust üritasin mõõta, iseasi kui õige ta sai. Minu tulemuseks tuli 8ohmi, oskab keegi siis öelda mis ta tegelikult olema peab.

Ja nagu ma arvasin, siis täna läks masin kenasti käima ja töötas laitmatult ka sooja mootoriga. Võta nüüd kinni kus see kala on :D

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Moose » 08 Juun 2009, 19:19

see näit oli vale kuna ma mõõtsin valesti, vaatasin vale skaalat üldse, mõõtsin täna uuesti, pmst mingi suht lõpmatu väärtus vist, 800 oomi või midagi :D

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Veel füüsika tunni nalja

PostitusPostitas vanapeer » 08 Juun 2009, 22:55

Õpetaja seletab: "1687. aastal avastas Isac Newton Maa külgetõmbejõu. Tänu sellele me püsimegi maakeral."
Õpilane hämmastunud:
"Aga õpetaja, kuidas siis inimesed enne Newtonit sellega toime tulid?"
:unibrow:

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Moose » 09 Juun 2009, 21:45

Aga muidu, kas õhu temperatuuri andur ja õhukoguse lugeja pole kaks erinevat asja?
Ja Deni, kus kohas seal käigukasti peal see andur veel on? ma küll ei näind seal midagi :?


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist