nimelt on mul nüüd viimastel päevadel hakanud imelik jama. Pärast gaasi vajutamist tühikäik alla 2000 pöörde ei tule, tee mida tahad, välja arvatud, kui siduriga pöörde3d alla viia (sidur alla, käik sisse, pidur peale ja õrnalt sidurdad niikaua kui 1000 või suts alla selle pöördeid käes) ja siis kui lahti lasta, viskab pöörded 1300 peale ja paarikümne sekundiga viib tühikäigu normaalseks (800 ja 1000 vahel kuskil). Ostsin eetrit, pihustasin pritsungi ümber siiasinna, ei saand nagu aru, et kas vaakumilekkeid oleks, samas kui otse õhupuhastisse pihustasin võttis kohe pöörded alla (arvatavasti ei saanud siis üldse õhku, vaid aint põlevat ainet ilma õhuta). Samas kahtlustan ka plokikaane tihendi korrast ära olekut, kuna auto aurab ja vesi kaob, aga see on olnud nii alates auto ostust 2,5a tagasi. Keegi oskab äkki pakkuda mingeid lahendusi või informatsiooni?
Autoks 460 1,7 75kw, 93a
tühikäigu jama 460-ga
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- Ropshimself
- Kõva postitaja
- Postitusi: 263
- Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35
- Ropshimself
- Kõva postitaja
- Postitusi: 263
- Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35
mul oli monopritse jah ja passis 75kw, ei tea mina kui palju päriselt neid oli
Aga täna mul just kolleeg jamas ühe passatiga, millel samad sümptomid. Pöördeid 2500 ja tööle tuldi tühikäiguga
Aga sai see mootor maha kruvitud, laiali võetud, puhastatud ja tagasi pandud. Asi töötab tipp-topp. soovitan sul kas see mootor kõigepealt maha kruvida, see torude niisama läbipesemine ei pruugi efekti anda. Võid testimise mõttes tühikäigu mootori eest ära võtta ja proovida auto tööle panna (enne kata mootori asupaiga auk mingi asjaga, et lisaõhku ei saaks). siis peaks aru saama, kas asi selles mootoris.
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Aga täna mul just kolleeg jamas ühe passatiga, millel samad sümptomid. Pöördeid 2500 ja tööle tuldi tühikäiguga
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Monopritse ei tähenda seda, et on üks pihusti neid on ikka igale silindrile ja lisaks veel külmkäivituse oma.
Monopritse mõte on lihtsalt see, et kui pihustatakse siis kõigist korraga ja silinder võtab ise niipalju kui vaja.
Elektroon (oli vist õige nimi) pritse on juba selline kus igatst pihustist tuleb kütust ainult siis kui seda vaja on. Ehk siis igal pihustil on oma juhtklapp.
Monopritse mõte on lihtsalt see, et kui pihustatakse siis kõigist korraga ja silinder võtab ise niipalju kui vaja.
Elektroon (oli vist õige nimi) pritse on juba selline kus igatst pihustist tuleb kütust ainult siis kui seda vaja on. Ehk siis igal pihustil on oma juhtklapp.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
![Pilt](https://www.upload.ee/image/13596591/32.jpg)
![Pilt](https://www.upload.ee/image/13596591/32.jpg)
- Ropshimself
- Kõva postitaja
- Postitusi: 263
- Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35
- Ropshimself
- Kõva postitaja
- Postitusi: 263
- Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist