460 gle õli

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Ropshimself
Kõva postitaja
Postitusi: 263
Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35

460 gle õli

PostitusPostitas Ropshimself » 22 Apr 2008, 10:08

Teema selline, et lukumootorid on väsinud ja on ilmselt signaga koos peale aretatud. tagant need lahti aretades aga leidsin juhtme otsad, mis lähevad ukse nurka, selle lingi alla ja on ka sarnane mootor. Küsimus siis, kas see on originaal keskluku mootor või midagi muud?
Viimati muutis Ropshimself, 11 Juun 2008, 11:07, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
dusty
Foorumlane
Postitusi: 13
Liitunud: 08 Apr 2007, 18:16
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas dusty » 29 Apr 2008, 23:05

Mul on juhiukses näiteks kaks lukumootorit sest jää viis ühe minema. Originaalil oli vist viis juhet taga, et kui juhiukse lahti keerad ühendab see ka teised lukumootorid. Sain aga varuosade poest paarisaja krooniga uue millel oli vähem juhtmeid ja see tegi vaid juhiukse lahti ja ühendasin siis uue mootori varda kaudu vanaga, et ka teised uksed lukust lahti tuleksid, teine mootor on mul seal ainult lülitiks, vot selline aretus mul seal ukse sees.

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Moose » 15 Mai 2008, 19:29

mul 440'l kesklukk jällegi jamab, väga tihti ei taha uksi lahti keerata, keerab ainult selle ukse mida avad parajasti, samas läheb mingi aeg mööda siis tulevad ka teised lukud lahti
et mis viga on, kas juhtmed pikad? :lol:

Kasutaja avatar
Ropshimself
Kõva postitaja
Postitusi: 263
Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35

PostitusPostitas Ropshimself » 11 Juun 2008, 11:09

ei hakanud uut teemat tegema ja muutsin seda jne.

Teema on selles, et õli on nagu vähe kuid armatuuril lamp seda ei tuvasta ja teab keegi äkki kus on see andur mis teeb kindlaks õlitaseme? ja mis süsteemi järgi see töötab, kas see peaks põlema hakkama siis kui on tase miinimumis või hakkab see põlema siis kui on juba "hilja"

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4030
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas taavi » 11 Juun 2008, 11:24

see hakkab põlema siis kui õlirõhk kaob.

KAs süüte sissekeeramisel see tuli hakkab põlema? ja mootori käivitudes kustub?
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
Ropshimself
Kõva postitaja
Postitusi: 263
Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35

PostitusPostitas Ropshimself » 14 Juun 2008, 01:42

jah nii ta on nagu sa kirjeldasid

sullivanmike

PostitusPostitas sullivanmike » 14 Juun 2008, 17:18

See tuli süttib jah õlirõhu kadumisel ja siis ka korra vilksatab ehk. Õlitaset näed ikka ainult õlivarda pealt.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 14 Juun 2008, 21:52

Õige mees käib ikka kapoti all aegajalt asjatamas ja samas ka õlitaset kontrolleeramas. Eriti uhke on seal käia, kui 20aastane pask survepesuriga maha lastud. Enjoi.
Taseme alanemise kontroll on juletud teha ainult aknapesuvedelikule.
:unibrow:

Kasutaja avatar
Ropshimself
Kõva postitaja
Postitusi: 263
Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35

PostitusPostitas Ropshimself » 04 Aug 2008, 00:27

ahoi ahoi... mõistan, et asi ei käi küll õli alla, kuid tekkis probleem 460 mootoriga ja ei pea vajalikuks uue teema alustamist..


Seega asi selles, et 460 mootor, jahutus. kas on sellel mootoril olemas jahutus ventika andur vms. mis määrab ära mis hetkel ventikas tööle hakkab, ja kus see asub? Sest mootor kipub minema jõle kuumaks ja probleemi saab kindlati lahendada sellega, et see ventikas hakkab varasematel temperatuuridel tööle, kui praegusel hetkel, ja äkki oskab keegi öelda kas see on võimalik ja kuidas. Mootor on 1.7 Inśektśion 91 aasta 75kw.

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4030
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas taavi » 04 Aug 2008, 08:43

andur on olemas jah, plokis ja radikas (ei mäleta nüüd kumb oli mootorile, kumb oli armatuurile), kuid oled sa kindel, et suil termostaat saba ei pane hoopis? kruti see seest välja ja proovi siis.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
Ropshimself
Kõva postitaja
Postitusi: 263
Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35

PostitusPostitas Ropshimself » 04 Aug 2008, 08:49

kas see andur on statsionaarne või annab seda regullida ka?

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4030
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas taavi » 04 Aug 2008, 09:44

termotakistiga tegu, kui läbi, ostad/muretsed uue. aga enne pead veenduma, et selles viga on. Võta korra termostaad välja ja proovi siis.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
Ropshimself
Kõva postitaja
Postitusi: 263
Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35

PostitusPostitas Ropshimself » 04 Aug 2008, 19:09

sõidan ilma termostaadita ja vaatan kas läheb nii kuumaks?, see ei ole ju nii, et hetkega saab teada


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist