440 karburaator + vaakumid

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

zialo
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 08 Mai 2008, 16:15

440 karburaator + vaakumid

PostitusPostitas zialo » 23 Mai 2008, 23:16

Volvo 440
1989
1.7
60kw (passis 66)
ilma sissepritse ja muu "jamata"


Sain endale uue karburaatori, aga juba eelmisel oli palju vabu otsi. Ehk keegi oskaks kuskilt netist leida või saaks ise teha pilte sellest mis kuhu käib? Paar voolikut on nagu ka ülearu... Kel pilti käepärast pole võib niisama seletada, aga pidage meeles - olen võhik!

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 23 Mai 2008, 23:41

Jõle hea oleks ikka niipidi selgitada, et teed oma sasipuntrast sellise pidi, kus saab mõnuga suumiga ja siis joontega sulle otsad kokku joonistada.
:unibrow:

zialo
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 08 Mai 2008, 16:15

PostitusPostitas zialo » 24 Mai 2008, 17:21

Selge, homme lähen auto asukohta niikuinii teda putitama, teen siis pildi ka.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 24 Mai 2008, 22:22

Miks üldse karbussi vahetasid?
:unibrow:

zialo
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 08 Mai 2008, 16:15

PostitusPostitas zialo » 24 Mai 2008, 23:27

Selle autoga on üldse päris pikk jutt. Sain ta omanikuks selle eest, et teen ta korda. Kes rohkem kuulda tahab see küsigu. Arvatavasti kui korda saan teen siia teema ka kuskile tema kohta.

Probleem oli selline, et sai 100m sõita ja siis hakkas puterdama ning seal sõit lõppes, veidi aja pärast võis korrata. Arvatavasti sai katkise tihendi vahelt õhku. Tegelikult oleks piisanud ka selle ühe tihendi vahetamisest vist, oli mingist imemetallist (nime ei mäleta) karburaatori all, aga kuna ma täiesti kindel polnud sellest siis vahetasin kogu täiega. Polnud kuigi raske ka, vana oli niikuinii maas, uue panin peale ja läkski käima, isegi timmimist ei vajanud.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 24 Mai 2008, 23:58

Muidu vanade autode puhul on karpa harva peasüüdlane. Üks vend siin ja ma ise ka huljuti langesime mädanend/umbes bensuvoolikute küüsi.
Ja eelmine benapump mul töötas ainult aegajalt kuni täiesti ära suri.
Niiet karpade puhul tuleb kõike muud enne kontrollide, kui ned vaesekesi pihijaid endid.
:unibrow:

zialo
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 08 Mai 2008, 16:15

PostitusPostitas zialo » 25 Mai 2008, 00:22

bensupump testitud ja vahetatud, voolikutega samuti juba jamanud ja vahetasin filtreid jms.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 25 Mai 2008, 22:37

Kas seda nägid? http://www.volvofotod.pri.ee/volvoclubf ... highlight=
As good as it gets.
:unibrow:

Kasutaja avatar
madtuning
Foorumi veteran
Postitusi: 603
Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
Asukoht: Tallinn-Pirita
Kontakt:

PostitusPostitas madtuning » 26 Mai 2008, 10:56

vanapeer kirjutas:Muidu vanade autode puhul on karpa harva peasüüdlane. Üks vend siin ja ma ise ka huljuti langesime mädanend/umbes bensuvoolikute küüsi.
Ja eelmine benapump mul töötas ainult aegajalt kuni täiesti ära suri.
Niiet karpade puhul tuleb kõike muud enne kontrollide, kui ned vaesekesi pihijaid endid.
:oops:
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist