460 piduritoru vahetus

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

MWH
Kõva postitaja
Postitusi: 137
Liitunud: 06 Dets 2007, 13:03
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

460 piduritoru vahetus

PostitusPostitas MWH » 08 Mai 2008, 09:33

kas on kellegil äkki olnud kokkupuuteid 460 piduritoru vahetamisega (et siis täies pikkuses eest taha),on see lihtne või peaksin kohe hakkama töökoja peale mõtlema
460 GLE 1,7 bensiin 75kw ´90

Kasutaja avatar
rotsa
Kreisi postitaja
Postitusi: 496
Liitunud: 06 Nov 2005, 12:58
Asukoht: Tallinn-Nõmme

PostitusPostitas rotsa » 08 Mai 2008, 10:34

Lasin piduritorud ära vahetada ja mõningad asjad seal veel ning kokku läks see maksma 2500.-
per aspera ad astra

Kasutaja avatar
veljo
Kõva postitaja
Postitusi: 160
Liitunud: 29 Dets 2006, 18:36
Asukoht: Tartu maa

Teema

PostitusPostitas veljo » 08 Mai 2008, 19:57

See on tuttav, olen mitmel 460 juba tagumised torud ära vahetanud. Kuid selleks ei ole vaja kogu pikkuses vahetada, tavaliselt tuleb poole pealt on olemas vaheliited mille abil pannakse uus vanaga kokku.
volvo745 90 B230FS nüüd B234F
volvo740 91 B234F

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4030
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas taavi » 08 Mai 2008, 19:59

ma lasin töökojal vajhetada poole pealt, hind oli mingi 100.- pluss töö paar aastat tagasi. töö vist läks 1 tund.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
Ropshimself
Kõva postitaja
Postitusi: 263
Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35

PostitusPostitas Ropshimself » 11 Mai 2008, 23:02

need torud ise on ka suhteliselt koomilised, minu taga omadel on enne voolikuks üleminekut paar keerdu sees nagu vedrul. (oh neid hollandlasi)

Kasutaja avatar
Volli
Foorumi veteran
Postitusi: 1380
Liitunud: 01 Juun 2007, 21:05
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas Volli » 11 Mai 2008, 23:54

ropshimself kirjutas:need torud ise on ka suhteliselt koomilised, minu taga omadel on enne voolikuks üleminekut paar keerdu sees nagu vedrul. (oh neid hollandlasi)
Seal see teema ,et torud peavad ühepikkused olema,oleneb kuidas kulgevad ,jääb mõnel pikkust üle ja keeratakse "vedruks".Piduritorudega tegeledes,eriti vanemal masinal, on põhiprobleemiks,et ei kipu eriti heasti lahti tulema need mutrid,ise olen alati kui toru vahetusse läheb selle mutritagant maha lõiganud,et saaks korralikult padruniga keerata,leht- ja isegi spetsvõti ei ole tihti pädevad . Õhutusniplid oleks samuti asjalik ennem käima saada,ilma on k*pp õhutada.

Kasutaja avatar
JaanKaer
Foorumi veteran
Postitusi: 1321
Liitunud: 21 Sept 2005, 14:17
Asukoht: Patika
Kontakt:

PostitusPostitas JaanKaer » 12 Mai 2008, 00:01

Olen ise oma 900sega sees etapis, et olen sunnitud vahetama kõik algusest lõpuni - torud, voolikud, kolvid, mansetid, klotsid. Ega neid ka ise teab mis kunst vahetada pole, kui vana eest ära saadud. Peaasi, et liitmiku vint jääks terveks. Pidurimeistrid OÜ Järvevana teel teevad sulle ka vajadusel vana toru alusel uue. Vist sama pädevad on ka Laki Auto seltsilised.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist