Värske 340 GL omanik - Andke nõu

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

k2sipidur
Uustulnukas
Postitusi: 9
Liitunud: 15 Apr 2007, 00:35

Värske 340 GL omanik - Andke nõu

PostitusPostitas k2sipidur » 15 Apr 2007, 01:03

Sain kingina sünnipäevaks 1984. aasta 340-ne, kohati roostetab (roostesurm, lihvpaber ja pahtel), eelmine omanik sõitis mootori kotti õli puudumise puudumise tõttu, teine mootor on olemas. Lisaks on sellel käsipidur peal.
Nõu tahaks:
1. Rooste tõrjumiseks on ikka õiged võtted?
2. Palju mootor kaalub (selles mõttes, et tahaks mootori vahetada omade jõududega, töökojad tahavad tihti suurt hinda).
3. Pidurid. Seda tean, et seisval autol jäävad pidurid peale (see 340 seisnud umbes 8 kuud), eriti kui käsipidur peale tõmmatud. Oleks vaja teada kuidas pidurit maha saada, kuna auto vaja järelkärule saada.
Oskab keegi nõu anda?
K.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 15 Apr 2007, 04:21

:D Kallid kaasfoorumlased, kinkige uustulnukale õige volvo: 200 või 700 :)
Neid ehk leidub rohkem paremas korras :)

Kui midagi aga kingita, siis ei jää muud üle kui tagumised pidurikettad maha võtta, nende sees peaks olema klotsid umbes sellise ülesehitusega Pilt
Küllap nende peal liiast roostet ongi. Samuti võivad kinni olla tavapiduriklotsid
Pilt
Aga tegelt peaks auto edasi-tagasi liigutamine ka need lahti tõmbama. Sest ega käsitsi ketta kallal palju jõua.
:unibrow:

k2sipidur
Uustulnukas
Postitusi: 9
Liitunud: 15 Apr 2007, 00:35

PostitusPostitas k2sipidur » 16 Apr 2007, 01:45

vanapeer kirjutas::D Kallid kaasfoorumlased, kinkige uustulnukale õige volvo: 200 või 700 :)
Neid ehk leidub rohkem paremas korras :)

Veel korras ei ole, aga küll aeg näitab :wink: Juhtus jah 300 olema, endalgi oli imestus, et selline aparaat olemas, 400-seid ka rohkem näha olnud.

Tagumised pidurikettad maha võtta. Küllap nende peal liiast roostet ongi.

Täiesti usun, et roostes, kuid päris lollilt lammutama ei tahtnud hakata.


Aga tegelt peaks auto edasi-tagasi liigutamine ka need lahti tõmbama. Sest ega käsitsi ketta kallal palju jõua.

Tänud abi eest, tuttav, kes mingitmoodi autoremondimehaaniku kutsekas 4 aastat tagasi läbinud, ütles, et niisama maha ei saa, selleks vaja spets.vahendeid. Küsides milliseid, hakkas ümmargust juttu ajama.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 16 Apr 2007, 09:58

Mul pole 300 jooniseid võtta aga ehk nad sarnased on. Uuri siin foorimis ringi, paar fänni on 300stel ka.

Ja roostetõrje ja keretööde kohta kõige õigem koht lugemiseks on www.unic-moto.ee, kuid suht hea lühikokkuvõte on siin http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=2268&page=1
:unibrow:

taanneell
Uustulnukas
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Mai 2007, 22:16

PostitusPostitas taanneell » 01 Mai 2007, 22:25

Kas sa oma vana mootori kyljst siduri koda ei taha 2ra myya ?


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist