Sain kingina sünnipäevaks 1984. aasta 340-ne, kohati roostetab (roostesurm, lihvpaber ja pahtel), eelmine omanik sõitis mootori kotti õli puudumise puudumise tõttu, teine mootor on olemas. Lisaks on sellel käsipidur peal.
Nõu tahaks:
1. Rooste tõrjumiseks on ikka õiged võtted?
2. Palju mootor kaalub (selles mõttes, et tahaks mootori vahetada omade jõududega, töökojad tahavad tihti suurt hinda).
3. Pidurid. Seda tean, et seisval autol jäävad pidurid peale (see 340 seisnud umbes 8 kuud), eriti kui käsipidur peale tõmmatud. Oleks vaja teada kuidas pidurit maha saada, kuna auto vaja järelkärule saada.
Oskab keegi nõu anda?
K.
Värske 340 GL omanik - Andke nõu
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Kallid kaasfoorumlased, kinkige uustulnukale õige volvo: 200 või 700
Neid ehk leidub rohkem paremas korras
Kui midagi aga kingita, siis ei jää muud üle kui tagumised pidurikettad maha võtta, nende sees peaks olema klotsid umbes sellise ülesehitusega
Küllap nende peal liiast roostet ongi. Samuti võivad kinni olla tavapiduriklotsid
Aga tegelt peaks auto edasi-tagasi liigutamine ka need lahti tõmbama. Sest ega käsitsi ketta kallal palju jõua.
Neid ehk leidub rohkem paremas korras
Kui midagi aga kingita, siis ei jää muud üle kui tagumised pidurikettad maha võtta, nende sees peaks olema klotsid umbes sellise ülesehitusega
Küllap nende peal liiast roostet ongi. Samuti võivad kinni olla tavapiduriklotsid
Aga tegelt peaks auto edasi-tagasi liigutamine ka need lahti tõmbama. Sest ega käsitsi ketta kallal palju jõua.
vanapeer kirjutas::D Kallid kaasfoorumlased, kinkige uustulnukale õige volvo: 200 või 700
Neid ehk leidub rohkem paremas korras
Veel korras ei ole, aga küll aeg näitab Juhtus jah 300 olema, endalgi oli imestus, et selline aparaat olemas, 400-seid ka rohkem näha olnud.
Tagumised pidurikettad maha võtta. Küllap nende peal liiast roostet ongi.
Täiesti usun, et roostes, kuid päris lollilt lammutama ei tahtnud hakata.
Aga tegelt peaks auto edasi-tagasi liigutamine ka need lahti tõmbama. Sest ega käsitsi ketta kallal palju jõua.
Tänud abi eest, tuttav, kes mingitmoodi autoremondimehaaniku kutsekas 4 aastat tagasi läbinud, ütles, et niisama maha ei saa, selleks vaja spets.vahendeid. Küsides milliseid, hakkas ümmargust juttu ajama.
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Mul pole 300 jooniseid võtta aga ehk nad sarnased on. Uuri siin foorimis ringi, paar fänni on 300stel ka.
Ja roostetõrje ja keretööde kohta kõige õigem koht lugemiseks on www.unic-moto.ee, kuid suht hea lühikokkuvõte on siin http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=2268&page=1
Ja roostetõrje ja keretööde kohta kõige õigem koht lugemiseks on www.unic-moto.ee, kuid suht hea lühikokkuvõte on siin http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=2268&page=1
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist