Tere! Probleem järgmine. Asi hakkas pihta nii, et mingil hetkel viskas salongi armatuuris mootori temp. näidiku nulli. See hakkas tõusma siis kui siduriga käigu ära lahutasin.Nii kui vedu tagasi tuli, nii langes asi ka kohe nulli. Nüüd enam asi ei liigu. Milles võib viga olla? kus asub see temp. andur, et äkki see ära vahetada?
Auto muidu soojaks läheb, st hakkab puhuma sooja, vaikselt, kuid ikkagi normaalselt(see teises teemas).
Autoks 460 1.8 mono
1.8l termostaat?
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
temp. andur on radika sees, oli vist radika ääres, pildipealt hetkel ei suuda üksüheselt tuvastada kah, kahtlustan, et kas nr 5 või 3 pildilt, mille lisasin aadressile tazavi.planet.ee/volvo
igastahes oli vist 3 juhet taga tal, kunagi uurisin enda auto oma kah, kuna mul pole minu kasutamise aja jooksul kordagi töödanud armatuuris see näidik ja kuna temp andur ventilaatorit lülitab tööle, siis kahtlustan armatuuri viga. v'ähemalt enda autol. Aga 2a pole probleeme temperatuuriga olnud, kord kuus kallan liitri jahutusvedelikku juurde ja asi liigub
igastahes oli vist 3 juhet taga tal, kunagi uurisin enda auto oma kah, kuna mul pole minu kasutamise aja jooksul kordagi töödanud armatuuris see näidik ja kuna temp andur ventilaatorit lülitab tööle, siis kahtlustan armatuuri viga. v'ähemalt enda autol. Aga 2a pole probleeme temperatuuriga olnud, kord kuus kallan liitri jahutusvedelikku juurde ja asi liigub
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Leho kirjutas:taavi kirjutas:kord kuus kallan liitri jahutusvedelikku juurde ja asi liigub
mootor küll ei tohiks niipalju jahutusvedelikku võtta. kuskil on mingi leke kindlasti
jah on, aga ma ei ole leidnud seda siiamaani. radikas ei tilgu, veepump ei tilgu, lõdvikud on ok, salongis uduseks ei kisu.. jääks üle vaid plokikaas, aga õli on ilus, samas sumpa aurab küll..
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
taavi kirjutas: samas sumpa aurab küll..
kui võimalik võta maha küünlad ja vaata silindrisse sisse, kui jahutusvesi satub sinna siis peaks olema kolb pealt täitsa puhas ( ilma tahmata ) sest sinna sattunud vesi peseb selle tahma maha. Enda 264 avastasin sellisel teel lekkiva plokikaane tihendi. silindri siseseks valgustuseks kasutasin väikest ilma sokklita 12v armatuuri valgustuse pirni millele sai tinutatud juhtmed otsa, sellisel kombel mahub ta täpselt küünlaaugust sisse ja silindri sisu on ilust nähtav. kui kolbi näha ei ole siis keera käsitsi mootorit niipalju edasi, et kolb paistma hakkab. Ilma küünaldeta ei ole see eriti raske.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
hea idee.. polegi selle peale varem tulnud, peab lähiajal natuke nokkima
p.s. kui tülikas on kodusel teel plokikaane tihendit vahetada? pole nii sügavale automootoris läinud veel. Teooria peaks olema selge (kinnitamisel njuutonvõtmega kõik poldid sama tugevusega, hammasrihm samale kohale, kui äravõttes oli jne)
p.s. kui tülikas on kodusel teel plokikaane tihendit vahetada? pole nii sügavale automootoris läinud veel. Teooria peaks olema selge (kinnitamisel njuutonvõtmega kõik poldid sama tugevusega, hammasrihm samale kohale, kui äravõttes oli jne)
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
jahutusvedelik
minu kogemus ütleb, et neil mootoritel võib lekkimine veepumbast vahel märkamata jääda. avastad alles siis, kui asi päris hull on. kui sul monopritsega mootor on?? siis pead tähelepanu pöörama sisselaske kollektori ümbruses asuvatele jahutusvedeliku lõdvikutele. seieri andur peaks asuma plokipeas jagaja kaane lähedal mootori kabiinipoolses küljes. klemme on tal ÜKS.
andur jahutusradiaatoris
see lülitab vastavalt temperatuurist jahutustiiviku esimese või teise kiiruse...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist