440 starter

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Andi
Uustulnukas
Postitusi: 5
Liitunud: 06 Veebr 2007, 09:52

440 starter

PostitusPostitas Andi » 06 Veebr 2007, 10:00

auto starter jamab, täpsemalt ei võta üldse käivitamisel taha, teeb ainult võtit keerates klõpsu. Kas keegi oskab öelda mis viga võiks olla, kas tegemist võib olla kulunud harjastega või katkise releega?
Ja kas selle starteri saab maha auto altpoolt? Esialgse tutvumise mulje järgi kole kehvas kohas ligipääsemiseks.

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7044
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

PostitusPostitas Tanel » 06 Veebr 2007, 10:03

esimese asjana tuleb pähe 2 asja: kas aku liiga tühe et jõuab ainult tõmbereleed klõpsutada või on tõberelee saba andmas
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
simpson005
Volvo Club liige
Postitusi: 1983
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas simpson005 » 06 Veebr 2007, 10:48

Kui see klõps käib kas siis viskab armatuurilt tulukesed maha?
Kui nii siis võib olla et aku klemmid on halvasti kinnitatud
Pers...täis 850 ja veel mõni vana
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5

Andi
Uustulnukas
Postitusi: 5
Liitunud: 06 Veebr 2007, 09:52

täpsustan

PostitusPostitas Andi » 06 Veebr 2007, 16:55

Ei kao ükski tuli ära armatuuris, lihtsalt ei võta nagu taha. Aku peaks olema täis ja ühendatud, sest lükates läheb käima küll. Auto muidu 91.a 440 1.7l. kas keegi oskaks ikkagi õelda kust poolt oleks starterile parem läheneda?

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4030
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas taavi » 06 Veebr 2007, 19:48

viga suht suure tõenäosusega süüteluku süütelülitis. Endal oli kah sama jama, palju sai maadeldud ja lõpuks vahetasin süütelüliti romula oma vastu, pool aastat toimis normaalselt, aga nüüd käib mul auto nupust tööle :) romulas maksis süütelüliti mul 400 eeku, suht väike plastikjunn 4 või 5 kontaktiga.. Iseenesest vahetamine sellel kerge, kui sul õnnestusk saada uus süütelüliti, vaid üks peenike tavalise peaga stopperpoldike seal seda kinni hoidmas.

p.s. mulle mingi targem mees ütles, et selle lüliti on ära lõpetanud puudulik mass. Mõõda üle pingelang mootori ja aku vahel (aku massi klemmile pane voltmeetri üks ots ja teine ots pane näiteks mootorile või kasvõi starteri korpusele, või kohta, kus ta massi peaks saama, üle 1 voldi on asi jama juba)

p.p.s selle süütelüliti kontrollimiseks on lihtme moodus, kui vaid leiaks üles need 2 juhet, mida vaja kokku ühendada, et rakenduks süüterelee. Süüde sisse ja need süüterelee otsad kokku, mis süüdet annavad. Kui siis starteri taha võtab,m ongi süütelülitis viga.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist