440 2,0 94a mootoripadjad
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
jaanus5 kirjutas:Mootoripatjadega nüüd korras. Läksin lahkeks ja lubasin oma 440-l esimest korda külastada Volvo esindust. Krt ma ei saa aru, miks 2 mootoripatja koos vahetusega maksab 5K, aga mida teha, mujalt ka ei leidnud.
VIIS KILO 440 mootori patjade vahetuse eest !!!! tramaivoi. See ei ole ju normaalne!!! Kullast padjad said ve??
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Siis Sa olid ikka vaga lahke
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Mina ei tea, mis neil patjadel nii erilist on... sellised suured ja õli täis. hüdraulilised. 2,0 mootoril veidi teistsugused ja teiste 400-seeria mootorite padjad, mida lammutustes oli küllaga, ei sobinud. Kammisin kõik lammarid läbi. Eks oleks võinud ka midagi aretada, aga ei leidnud head leiutajat. Ja B-osi ka polnud või kui oli, siis sama kanti hinnad ja pikk tellimisaeg.
Ja ega siis kõiki patju ei vahetatud. 2 patja vahetati, 3tk neid kokku. Üks mootori paremas otsas eest vaadates (1,7K - 15% alega), teine käigukasti all (2,5K täishinnaga), abimaterjalid (?) ja töö lisaks. Veel tuleb juurde mootoripadja kronstein, mis sai tellitud (0,7K). Ehk siis kogu ooper läheb kokku miski 6,5K
PS!
Muidu üks padi oli pealt kullakarva küll. Vist mingi vaskplekiga tehtud![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Ja ega siis kõiki patju ei vahetatud. 2 patja vahetati, 3tk neid kokku. Üks mootori paremas otsas eest vaadates (1,7K - 15% alega), teine käigukasti all (2,5K täishinnaga), abimaterjalid (?) ja töö lisaks. Veel tuleb juurde mootoripadja kronstein, mis sai tellitud (0,7K). Ehk siis kogu ooper läheb kokku miski 6,5K
PS!
Muidu üks padi oli pealt kullakarva küll. Vist mingi vaskplekiga tehtud
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Esinduste hinnad on jah müstilised.
see läheb küll nüüd OTks, aga sai just töömasinal MB 290GD salongiventikas ära vahetatud mootor koos propelleriga maksis 5pool kilo. Töö sai ise tehtud muidu oleks see kah vist samapalju läinud sest ega see lihtne polnud. Praktiliselt kogu armatuur oli vaja laiali lammutada. Õnneks on militaarversioonil see kõik metallist ja kruvide-mutritega.
see läheb küll nüüd OTks, aga sai just töömasinal MB 290GD salongiventikas ära vahetatud mootor koos propelleriga maksis 5pool kilo. Töö sai ise tehtud muidu oleks see kah vist samapalju läinud sest ega see lihtne polnud. Praktiliselt kogu armatuur oli vaja laiali lammutada. Õnneks on militaarversioonil see kõik metallist ja kruvide-mutritega.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
![Pilt](https://www.upload.ee/image/13596591/32.jpg)
![Pilt](https://www.upload.ee/image/13596591/32.jpg)
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist