244 gl

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

volvia
Foorumlane
Postitusi: 19
Liitunud: 09 Mai 2010, 01:23

244 gl

PostitusPostitas volvia » 09 Mai 2010, 01:52

Tere
Tegemst siis b230k mootoriga,viga selline,et auto ei taha ilma toore klappita soita muidu kaivitub ja kohapeal kaib ilusti,kui mootor soe ja gaasi jarsult anda,putertab natuke ja siis votab poorded ules,kui toores natuke peal on siis tootab ilusti,mida tuleks vaatata ja kontrollida

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: 244 gl

PostitusPostitas vanapeer » 09 Mai 2010, 08:59

Kõige tõenäolisemalt on voolikutes vaakumleke. Osta purk stardiabi ja käik kõik kohad läbi.

Selle solex cisac (kui sa mootori koodi õigesti panid) karbussi kohta on väga vähe infi leida. Natuke on ka foorumi manuaalide alajaotises.
:unibrow:

volvia
Foorumlane
Postitusi: 19
Liitunud: 09 Mai 2010, 01:23

Re: 244 gl

PostitusPostitas volvia » 09 Mai 2010, 10:52

Eks ma proovin,seda ka veel,et auto seisis pool aastat enne kui ma temaga soitma hakkasin.

Kasutaja avatar
andresko
Kõva postitaja
Postitusi: 166
Liitunud: 30 Nov 2008, 22:07
Asukoht: Harku
Kontakt:

Re: 244 gl

PostitusPostitas andresko » 09 Mai 2010, 11:50

Tere.

Ehk on tegemist selle Solex karburaatoriga, kus sees peaks õli olema ? Ega ei ole kontrollinud õlitaset seal ?
Karburaatori peal ära keeratav õli mõõduvarras, mis peab olema altotsast õline.

terv.
a.
Minu Volvo karbussi oli talvel igal hommikul vaja õli panna, muidu ei olnud tühikäiku.
Kst kuhu ja kuidas õli sealt lahkus...
Kõigi tagaveoliste Volvode ajude softi vahetus/uuendus ( "flashimine" ) ka ootetööna.
Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja

volvia
Foorumlane
Postitusi: 19
Liitunud: 09 Mai 2010, 01:23

Re: 244 gl

PostitusPostitas volvia » 09 Mai 2010, 14:07

Toesti ei oska oelda kas seal kuskil peaks oli sees olema voi ei,vaatasin vaakum voolikud ka koik ule,tunduvad ok
http://www.misab.se/13330000skiss.gif
peaks selline karpa olema

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: 244 gl

PostitusPostitas supp » 09 Mai 2010, 15:00

mu autol peaks selline karpa olema( vanapeer teab paremini vast), peale remonti olen sõitnud ca 45t km ja 0 probleemi
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

volvia
Foorumlane
Postitusi: 19
Liitunud: 09 Mai 2010, 01:23

Re: 244 gl

PostitusPostitas volvia » 09 Mai 2010, 15:30

aga kus selle karpal segukruvi on,akki on vanaomanik seda kruvind vms?

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: 244 gl

PostitusPostitas vanapeer » 09 Mai 2010, 17:59

Sai seletatud kust leiad juhendi, miks sa neid küsimusi küsid, mis seal kirjendatud on?
:unibrow:

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: 244 gl

PostitusPostitas vanapeer » 13 Mai 2010, 23:51

Lased stardiabi igale poole mootoriruumi: voolikutele, sisselaske kolle tihendile, igale poole mootoril mis peaks tihe olema.
:unibrow:

volvia
Foorumlane
Postitusi: 19
Liitunud: 09 Mai 2010, 01:23

Re: 244 gl

PostitusPostitas volvia » 29 Aug 2010, 10:27

See viga on praeguseks korda saanud,kiirendusklapp oli lihtsalt kinni kiilunud,aga nüüd juhtus sellie asi,et auto suri lihtsalt välja ja enam käima ei saa,kütus tuleb ja säde on tugev,kui topkat teha siis kuidagi lääb käima,aga kui gaasi vajutada hakkab puterdama ja kõik,kas võib olla et mingisugune tüüs umbes vms?

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: 244 gl

PostitusPostitas supp » 29 Aug 2010, 12:05

vigase süütepooliga võib ka suikest asja juhtuda
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

volvia
Foorumlane
Postitusi: 19
Liitunud: 09 Mai 2010, 01:23

Re: 244 gl

PostitusPostitas volvia » 29 Aug 2010, 13:06

Kas ma saan kuidagi ise ka vaadata kas süütepool töötab normaalselt:?

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: 244 gl

PostitusPostitas vanapeer » 29 Aug 2010, 19:56

Sul on ju eriline süütepool. mingi prantslaste kolakas.
Kõige kindlam on see, et sa vannud oma kroonijuveeli nimel, et ükski voolik pole lahti ega valesti ühendatud. See solex cisac omab hunnikut vaakumvoolikuid ja mingit lisavõimendit nende vahel ja ei tea mida veel.
:unibrow:

volvia
Foorumlane
Postitusi: 19
Liitunud: 09 Mai 2010, 01:23

Re: 244 gl

PostitusPostitas volvia » 30 Aug 2010, 18:33

:) on imelik süütepool küll jah,aga olen hetkel rootsis siin vb ei taheta ta eesti hingehinda lammutusest.Arvan et voolikud ja vaakum korras,sest auto suri lihtsalt sõidupealt välja , ei hoiatanud ka lihtsalt jäi seisma ja enam ei lähe käima

volvia
Foorumlane
Postitusi: 19
Liitunud: 09 Mai 2010, 01:23

Re: 244 gl

PostitusPostitas volvia » 30 Aug 2010, 20:13

Proovisin autot käima jälle,korraks läheb ja siiis kõik,kui kohe uuesti provida ei luba ka kui natuke aega seista lasta siis jälle läheb korraks,gaasi ei saa peaaeg üldse anda,hakkab putertama ja tõmbab hinge kinni,süüde on hea ja kütus tleb ilusti peale,väga kummaline viga,äkki teate mida tuleks vaadata ja kontrollida


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist