Tervitus kõikidele huvilistele. Annan kiire ülevaate oma 96. aasta 960-st. Kuna oli soov omale kiiremas korras esimene auto osta, tundus mõistlik alustuseks osta midagi väga odavat ja lollikindlat, milleks pidi saama üks 98. aasta Corolla. Õnneks unustas kokku saades müüja telefoni koju ning see saan jäi ostmata. Kõrvaltvaatajate survel hakkasin siis uurima, mida korralikumat saaks, mis ei oleks väga tavaline ega BMW, mistõttu jõudsin 960 sedaanini (3.0 autom.), mis ka õnneks nina eest ära osteti. See kõik juhtus küll Šveitsis, kuid sellegipoolest läks õnneks, kuna valituks ja ostetuks sai univeraal. Tegemist küll 2.5-ga, kuid vähemalt manuaalkastiga ja väikese läbisõiduga. Kuna Volvo- ja autoteadmistega oli pahasti - tegelikult on siiani samamoodi - ei olnud vähimatki aimugi, millega tegu saab olema, kui välja jätta Youtube’ist ja mujalt saadud informatsioon. Viis nädalat hiljem ta detsembris kohale jõudiski ja nii sai hakatud vaikselt nuputama, millega tegu ja mis tegemist vajab.
Raamatust ajalugu vaadates oli auto varasemaks ainsaks omanikuks peale edasimüüja 46. aastal sündinud Rene, kes oli auto hoidnud heas mehaanilises seisus, käies sellega esinduses hoolduses, remondid jne, kui välja jätta libisev sidur ja tagumine nivomat, mis vahetust vajasid. Probleemideks võis veel pidada visuaalset seisu korda. Nimelt on autol paneele, mis vajaks värvi või veidi sirgendamist, kuna Rene vist enam ei näinud, kuhu ta sõidab, kuigi viimased 10 aastat on auto sõitnud keskmiselt 4000/a. Sellele vaatamata pole kerel ega põhja all täppigi roostet, kuna vastu poste nühitud kohad on saanud mingisuguse kattega üle tehtud.
Siiamaani on auto alla saanud uue vedru, Sachsi amordid taha, siduri, originaalsema raadio Vändrast, korraliku keemilise sisepesu, s60 veljed, tagumised ja eesmised suunad, põhjakatte ja nipet-näpet veel.
Tegemist vajavad veel nagu ikka 960-l uksepaneelid, juhiiste, tagumine klaasipesupump, keretööd ja väiksemad plastikdetailid nagu näiteks tulekojameeste katted vms.
Kohale jõudes oli kellal 166 000 km ja nüüdeks 170ni jõutud. Üldiselt on väga mõnus auto, hea vaikne, istmed nagu Volvodel ikka, oma võimekuse kohta võiks küll vähem kütet võtta, aga mida sellest ikka tahta, tegu vist suuremas osas USA turu jaoks mõeldud autoga.
Kui kellelgi mõnda huvitavat juppi pakkuda, vaataksin kindlasti üle, nt stange parempoolse avause kate.
960 aastast 96
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
-
- Foorumlane
- Postitusi: 25
- Liitunud: 19 Dets 2019, 17:32
Re: 960 aastast 96
Tundub igati viisakas pill.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: 960 aastast 96
Jaga seest ka pilti
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: 960 aastast 96
Ai, kuramuse kena näeb välja küll! (Y)
-
- Foorumlane
- Postitusi: 25
- Liitunud: 19 Dets 2019, 17:32
Re: 960 aastast 96
Tanel kirjutas:Jaga seest ka pilti
Pilti ei lase miskipärast panna, aga lühikokkuvõte selline, et tumehall nahksisu väikse puiduefektiga. Juhiiste on auguga ja uksed lainetavad. Muud istmed korralikud, pagasikare jm kõik olemas ja roolilt ka nahka veidi koorub.
Re: 960 aastast 96
pildid ikkagi väärtuslikmad, samuti tasub pildistada päevasel ajal
Volvo S80 D5 `05 autom.120kw
Volvo 740 2,3 `92 autom.85kw universaal
Volvo 740 2,3 `92 autom.85kw universaal
Re: 960 aastast 96
Mu S70 on maru sarnase värviga ja see ongi parim värv maailmas....lisada S90 V90 siis jah korralik kombo.
Twin Towers Of The World Trade Center
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 51 külalist