M: 740 ex-katafalk tupsuauto Müüdud!

Kõik Volvodega seonduv

Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Henn, Leho, vanapeer

Kjen
Foorumlane
Postitusi: 35
Liitunud: 26 Juun 2012, 07:58

M: 740 ex-katafalk tupsuauto Müüdud!

PostitusPostitas Kjen » 29 Juul 2016, 15:21

Sai hetkelise uitmõtte ajendil hangitud selline sünge masin.
RIMG1383.JPG

RIMG1384.JPG

RIMG1398.JPG


Volvo 740 Nilsson. Tegemist on pikendatud/kõrgendatud erikerega ja kaubaruumis paikneb siis vastav sihtotstarbeline varustus.
Värvitoongi on temaatiline: RAL 9005. Hea teada, kui värvitooni kohtparanduseks läheb ....
Auto on sündinud 1987 ja omab automaatkasti ning kuulsat 2,3l karburaatoriga mootorit.
Kui auto sai sügisel hangitud, siis lasin tal mootoris ja käigukastis õli ära vahetada ja uued pidurisilindrid panna. Nüüd kevadel tegelesin ka tagaakna ümber koorunud värviga. Mingil põhjusel oli paaris kohas värvi lahti löönud. Jäi mulje, et originaalkere ja see kõrgema osa liitkoht on juba Nilssoni tehases paksu pahtliga üle tehtud ja see oli kohati siis lahti löönud. Ka kapoti serval oli paar värvitükki kadunud. Asja eesmärk oli eelkõige korrosiooni leviku piiramine, mitte niiväga esteetilise välimuse taastamine, mistõttu kasutasin roostemuundurit ja spray-värve.
kui keegi seda autot algupärasel kujul hoida tahab, siis ta peab natuke pahtliga ka tööd tegema.
Altpoolt on see autokere enam vähem ideaalilähedane.

See tagaaken muuseas on pakett-aken. Ja kuut on köetav. Ju siis kadunuke ei tohi ära külmata. Või siis lilled.
Pakiruumi all on veel omakorda tühimik, kus saab hoida mingit pikemat sorti kola, nagu luuad ja rehad. Või hellebardi.
Kuna auto on tulnud siia Soomest, on mootor ja salong varustatud elektrilise seisuküttesüsteemiga. Tõsi küll, ma ei ole proovinud, kas need ka töötavad.

Kaasas on ka kõikvõimalik Soome automajanduse paberid. Nii näiteks täideti selle auto hooldusraamatut viimati aastal 2004.
Odomeeter näitab hetkel 274 000.
Kassettmaki ma vahetasin moodsama CD mängija vastu välja.
Lisadena saab kaasa veel musta kaabu ja karbikese ehtsate kirstukruvidega. Ristidega!

Aga miks ma ta soetasin ja miks ma temast nüüd lahti tahan saada. Mina surnuid ausalt öeldes pelgan ja ei soovi neid kindlasti oma autos näha.
Aga kuna naine kippus suviti minu V70 võtma ja täitis selle ääreni mullapalli küljes olevate taimede, tsemendikottide, labidate jms sarnase määriva träniga, siis ma arvasin, et tal võiks olla oma auto.
Ühtlasi oli ka mul endal nägemus, et krdi hea oleks seal taga hoida tööriistu ja lauajuppe ning käia selviisil hobikorras ehitustöödel. Ühtlasi ma plaanisin need ägedad pakett-aknad kinni lasta ehitada. Et tööriistadel turvalisem oleks.
Akna asemel ma kujutasin ette sellist graafilist teost:
Pilt

Auto ostsin sügisel ja koju tõin esmakordselt kevadel. Perekonna reaktsioonid olid umbes sellised:
noorem laps (9a)- mis must limusiin see meie aia ääres seisab?
vanem laps (12a) - ei noh, ebanormaalne.
naine - või ostsidki siis selle ära ... . Ma ei kavatsegi sellega sõitma hakata! Isegi sisse ei istu! Ja ei istundki!
naabrid - olid täitsa vait, aga kõõritasid ...

Ühesõnaga, auto ei leidnud kasutust. Või noh, ühel alkoholiga küllastunud talgupäeval ei ole ta kasutusel talgulauana. Ja rehve olen kuudis hoidnud.
Aga kuna naine endiselt tahab mu põhiautot aeg ajalt kasutada, siis ma vahetaks selle musta volaski mingi kindlasti universaalkere ja kindlasti automaatkastiga töökorras ja võimalikult roostevaba 700; 800; 900; V70; XC70 seeria Volvo vastu vahetada. Vana gaz 51 ka sobiks.

Rohkem fotosid on siin: https://www.dropbox.com/sh/7piph70fi09q ... gM25a?dl=0

Ja kuna on juba paar korda uuritud, siis lisan, et 2000 Euroopa Liidu kupüüri vastu saab ka vahetada.

Kontakt: 56168715
Viimati muutis Kjen, 24 Jaan 2018, 21:00, muudetud 2 korda kokku.

Kjen
Foorumlane
Postitusi: 35
Liitunud: 26 Juun 2012, 07:58

Re: V: 740 kirstukas vahetada automaadiga universaali vastu

PostitusPostitas Kjen » 16 Nov 2017, 14:36

Et kuna ma enam autoga lihtsalt mängida ei viitsi, pole ka hea hoiukohta ja suvel sai temaga kõik vajalikud tööd ka ära tehtud ja rohkem ma autole pikemas perspektiivis rakendust ei näe, siis ma teeks omanikuvahetuse teema jälle aktuaalsemaks.
Suvel sai teisega betoonist äärekive veetud. Katsete tulemusena võin kinnitada, et kuigi kandevõimeon passis ainult 290kg , siis 400kg on reaalselt ok ja 700 kilo vajutab juba tagumise osa märgatavalt maha, kuid vedrustus mõistlikult sõites veel põhja ei löö.

Pilt

Auto on muutnud oma värvitooni (värvkatte esteetilise poole kvaliteet on nigel) ja omab uut akut. Negatiivsema poole pealt tahaks tegemist üks roostene koht, tundub, et ei tööta roolivõimu pump ja karburaatori see osa, mis külmal mootoril pöördeid kõrgemal oskas hoida. Ka salongisisesed tulekesed lampides ja armatuurlaual ei põle 100%.
Seetõttu küsiks raha 1500 ja võin kinnitada, et selle hinna juures minu häving sellel autoga on teist sama palju.

Kjen
Foorumlane
Postitusi: 35
Liitunud: 26 Juun 2012, 07:58

Re: M: 740 ex-katafalk tupsuauto

PostitusPostitas Kjen » 27 Nov 2017, 17:52

angry hour sai läbi.
Viimati muutis Kjen, 29 Nov 2017, 15:46, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
andresko
Kõva postitaja
Postitusi: 161
Liitunud: 30 Nov 2008, 22:07
Asukoht: Harku
Kontakt:

Re: M: 740 ex-katafalk tupsuauto

PostitusPostitas andresko » 27 Nov 2017, 18:52

500 €, ja täna õhtul.
Kõigi tagaveoliste Volvode ajude softi vahetus/uuendus ( "flashimine" ) ka ootetööna.
Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja

Kjen
Foorumlane
Postitusi: 35
Liitunud: 26 Juun 2012, 07:58

Re: M: 740 ex-katafalk tupsuauto

PostitusPostitas Kjen » 27 Nov 2017, 19:08

Kujutle ette, et sulle öeldi mitu korda inetult, kuna sa ei tea sõna tingima tähendust ja ei oska närvihaigega käituda.

Kjen
Foorumlane
Postitusi: 35
Liitunud: 26 Juun 2012, 07:58

Re: M: 740 ex-katafalk tupsuauto

PostitusPostitas Kjen » 24 Jaan 2018, 20:59

Müüdud


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist