Kas keegi oskab öelda kas '86 740 GLE'l on automaatkäigukastil õlifilter? Kui on kus see asetseda võiks?
Ning kas keegi oskab pakkuda kust saaks või annaks teha torusid mis juhivad õli radikasse ja sealt tagasi käigukasti?
automaadi filter
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Teemast küll mööda aga mis puudutab Laagri Maksi vastas olevat Autopartnerit....
Otsisin kummivahetustöökoda ja kiiresti oli vaja.
Küsisin, et kas siin saab ja vastati positiivselt. Küsis autovõtmeid ning mis auto on. Minu vastuse peale kostus: "AAaa Volvo. Volvot teeme alati, mul on ka Volvo" jälle päev kirjas. (2 valuveljelt kummid maha, uued peale, balanss ja hinne 83 Eesti raha).
Olen kindel, et ilusa küsimise peale teevad normaalse hinna eest sul kõik ära....kui Volvo on
Otsisin kummivahetustöökoda ja kiiresti oli vaja.
Küsisin, et kas siin saab ja vastati positiivselt. Küsis autovõtmeid ning mis auto on. Minu vastuse peale kostus: "AAaa Volvo. Volvot teeme alati, mul on ka Volvo" jälle päev kirjas. (2 valuveljelt kummid maha, uued peale, balanss ja hinne 83 Eesti raha).
Olen kindel, et ilusa küsimise peale teevad normaalse hinna eest sul kõik ära....kui Volvo on
Sten
5 245 17kolm
5 245 17kolm
kas filtri vahetamiseks on see vaja seal põhjast lahti teha?
niipalju kui ma selle automaadi õli vahetamisest olen kuulnud on parem asja teha ikka radikasse mineva jahutustoru kaudu... torud mul küll sellised kahtlased... tuli eelmine aasta kuskilt vahelt läbi aga talvel jäi nagu pidama ja on pidanud siiamaani... äkki seest nii sitane et jäi pidama, mis muidugi ei ole eriti hea variant... aga no peaks ikka kõik ilusti ära vahetama
niipalju kui ma selle automaadi õli vahetamisest olen kuulnud on parem asja teha ikka radikasse mineva jahutustoru kaudu... torud mul küll sellised kahtlased... tuli eelmine aasta kuskilt vahelt läbi aga talvel jäi nagu pidama ja on pidanud siiamaani... äkki seest nii sitane et jäi pidama, mis muidugi ei ole eriti hea variant... aga no peaks ikka kõik ilusti ära vahetama
Lühidalt käib automaadi õlivahetus nii:
Kork alt ära,tuleb välja paar liitrit õli.(kokku on süsteemis vist u 10l õli)
Põhi alt ära,filter ära vahetada.
Kast õli täis kallata.
Radika küljest toru lahti,voolik otsa,ots ämbrisse.
Mootor käima,üks inimene peab kogu aeg õli peale kallama.
Kui torust hakkab uus õli tulema,siis mootor seisma,toru tagasi,norm õli sisse.
Kui vana õli ei ole väga kole,siis võid filtri vahetamata jätta.
See on üks väheseid töid,mida ma oma autodel lasen teeninduses teha,ei viitsi jamada.
Kork alt ära,tuleb välja paar liitrit õli.(kokku on süsteemis vist u 10l õli)
Põhi alt ära,filter ära vahetada.
Kast õli täis kallata.
Radika küljest toru lahti,voolik otsa,ots ämbrisse.
Mootor käima,üks inimene peab kogu aeg õli peale kallama.
Kui torust hakkab uus õli tulema,siis mootor seisma,toru tagasi,norm õli sisse.
Kui vana õli ei ole väga kole,siis võid filtri vahetamata jätta.
See on üks väheseid töid,mida ma oma autodel lasen teeninduses teha,ei viitsi jamada.
volvoman kirjutas:Lühidalt käib automaadi õlivahetus nii:
Kork alt ära,tuleb välja paar liitrit õli.(kokku on süsteemis vist u 10l õli)
Põhi alt ära,filter ära vahetada.
Kast õli täis kallata.
Radika küljest toru lahti,voolik otsa,ots ämbrisse.
Mootor käima,üks inimene peab kogu aeg õli peale kallama.
Kui torust hakkab uus õli tulema,siis mootor seisma,toru tagasi,norm õli sisse.
Kui vana õli ei ole väga kole,siis võid filtri vahetamata jätta.
See on üks väheseid töid,mida ma oma autodel lasen teeninduses teha,ei viitsi jamada.
Oi johhaidii ... Ei, seda ma ei hakka kindlasti ise tegema. Loodan, et Info ajab asja korda
Re: automaadi filter
Upitaks igivana teema küsimusega: kus Tallinnas oleks mõistlik kvaliteedi ja hinna suhe, et lasta automaati läbi loputada ja uus lubrikant sisse panna? Ma ei imestaks, kui mu 700sel seda kunagi tehtud pole, kast võiks toimetada sujuvamalt. Ise vist selle solgutamisega tegeleda ei viitsi siiski.
'66 Amazon | '00 V70
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist