Kas keegi teab mõnda ettevõtet, mis lisaks täitmisele ka reaalselt diagnostikat ja remonti teeb?
Volvol nimelt hakkavad mõlemad vendikad max võimsusega kohe uhama, kui kliima sisse lükata. Seda juhtus ka siin põhjas, kus oli külm, st vajadust niimoodi uhada ei ole, ja ka sõites tunde, ei lülitu nad kunagi välja.
Kust saaks abi?
Kliima diagnostika/remont
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Kliima diagnostika/remont
XC60 R-Design Polestar
Re: Kliima diagnostika/remont
Peavadki hakkama minuarust, kui kliima sisse lülitatud
Re: Kliima diagnostika/remont
Päris täisvõimsusel ei peaks nad töötama. Vahest on küll nii, et peale käivitamist uhavad 10-20sec ja siis jäävad osalisel kiirusel töötama. Kui nii pole, siis on ilmselt kuskil viga. Osadel autodel on ventikamoodul ise vigane.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: Kliima diagnostika/remont
Olenevalt rõhust muutub ka nende kiirus,mida suurem rõhk süsteemis,seda kiiremini käivad.Samuti kui toimub dpf põletus või tembi andur viskab villast,siis ka uhavad suht korralikult.Ja arvutiga peab uurima jh,mis vead on,et uhab kogu aeg.Ma kunagi otsisin seda moodulit ja fordi oma uuena oli mingi 40-50 raha vist,aga ostmiseni ei jõudnud.Volvo enda oma on suht ulmelise hinnaga.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: Kliima diagnostika/remont
Sry, ei sattunud seda siin lugema kohe.
Pmst hakkasid vendikad täisvõimsusel kohe tööle, kui sai AC nuppu vajutatud ja võisid jäädagi uhama tundiseks. Pmst uhasid nii, et auto võis aind vendikate najal edasi sõita
Aga nagu ikka, asi lihtsamast lihtsam. Kuna käis masin Norras kliimapumba remondis, siis uhati sisse 2,x kordne kogus gaasi, Ütleme, et tavaline Norra kvaliteet.
Oli Importautos diagnostikas, no kõik korras, puhub külma, vigasid ei näita, wtf??? viimasena otsustati siis igaks juhuks gaas välja võtta, no midagi ei leia nohh. Siis saadigi aru, et rõhk liiiiiiiiga suur. Auto ise sai sellest nii aru, et liiga suur rõhk = liiga soe ja vaja maha jahutada, seepärast lappasidki need vendikad nii hullult. Peale gaasi eemaldamist normkogusele, töötab nagu peab.
Pmst hakkasid vendikad täisvõimsusel kohe tööle, kui sai AC nuppu vajutatud ja võisid jäädagi uhama tundiseks. Pmst uhasid nii, et auto võis aind vendikate najal edasi sõita
Aga nagu ikka, asi lihtsamast lihtsam. Kuna käis masin Norras kliimapumba remondis, siis uhati sisse 2,x kordne kogus gaasi, Ütleme, et tavaline Norra kvaliteet.
Oli Importautos diagnostikas, no kõik korras, puhub külma, vigasid ei näita, wtf??? viimasena otsustati siis igaks juhuks gaas välja võtta, no midagi ei leia nohh. Siis saadigi aru, et rõhk liiiiiiiiga suur. Auto ise sai sellest nii aru, et liiga suur rõhk = liiga soe ja vaja maha jahutada, seepärast lappasidki need vendikad nii hullult. Peale gaasi eemaldamist normkogusele, töötab nagu peab.
XC60 R-Design Polestar
Re: Kliima diagnostika/remont
Siis oleks kütusekulu sul tireleid viskama pidanud,kui ainet topelt kogus sees.Ja kliima sidur oleks sisse-välja pidanud stabiilselt plõksima kuna üle 25 bar-i peaks tagant ära lükkama.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: Kliima diagnostika/remont
Ei oska kommenteerida. Nii nad ütlesid ja arvet ei saa saata , kuna nad said minult gaasi, mitte ei kulutanud enda oma.
XC60 R-Design Polestar
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist