Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Mis see "muu" siis on? Ridade vahelt lugedes võrdled 85 ja 95 aasta masinaid. Kümme aastat on pikk aeg, paraku ka tagaveolistele. Selle ajaga jõuab Octavia utiiliks sõita ja jäägist järgmise mudeli valmis stantsida.
Вольво c cемëрки начинается!
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Et siis 15 aastat ajalugu ja kere löödi kokku sama tehnoloogiaga ja sama tooret kasutades?
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Arvan, et laias laastus küll. Ei ole vaja muuta toimivat lahendust. Muudatused tulid sajandi lõpus tagaveo kadumisega.
Вольво c cемëрки начинается!
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Ööbik kirjutas:Et siis 15 aastat ajalugu ja kere löödi kokku sama tehnoloogiaga ja sama tooret kasutades?
Seda keret toodeti vist 1982 kuni 1997. Selle ajaga vast ikka kereehituses natuke midagi muudeti. Mul kunagi oli tabel, kus mudeliaastate kaupa uuendused kirjas. Kui nüüd õigesti mäletan, siis mingist mudeliaastast hakati keret osaliselt tsinkima.
Olen sõitnud üle 10 a 900 seeria autoga ja üle 12 aasta 700 seeria omaga. Läbisõidud enne maha müümist üle 500 tuhande km. Mõlemad müümise hetkel 24 aastat vanad. Mõlemad läksid lõpuks rooste. 740 oli 88. aasta mudel. Need on juba tsingitud kuni katuseni. Aga see ei aita. Lõpuks kulub ka tsink maha poritiiva äärtelt ja karpide juurest. Ja siis läheb rooste. 740 oli üks külg taastatud selle sajandi plekkidega ja see roostetas erilise isuga.
940 oli 95. aasta mudel ehk siis juba parandatud müraisolatsiooniga. Kuna 700 oli sedaan ja 900 universaal, siis ei olnud sisemüras suurt vahet. Universaal kumiseb ja nagiseb ikka rohkem.
Mõlema auto puhul hakkas rooste ligi hiilima ka poritiibade ja karpide seest. Algul tekib värvi sisse mõni mull ja viie aasta pärast pistad kogemata näpu läbi. Kuna mul vanu häid tagaveolisi kuskil hoiustada ei ole ning roosteuss ründas vaatamata vastumeetmetele väsimatult, siis tuli nad kahjuks maha müüa.
700/900 autod on väga mugavad ja mõnusad sõita. Sellist tunnet esiveolistega ei koge.
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Aitäh põhjaliku kogemuse jagamise eest!
On keegi kursis, ma olen väljamaa piltidelt näinud, et kas mingid mudelid tulid ka logaritega?
On keegi kursis, ma olen väljamaa piltidelt näinud, et kas mingid mudelid tulid ka logaritega?
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Minu 740 olid tagalogarid olemas, ees oli tiivaservas mingi kummiriba. 900 on esilogarid täitsa olemas, sobivad 700-le 1:1. Mul nüüd logarid nii ees, kui taga.
Вольво c cемëрки начинается!
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
kui vana v70 103kw tdi sidur ja hooratas tükkideks lendavad, siis ongi kõige mõistlikum masin pressi alla viia? Või leidub mingeid alternatiive, mis ei oleks auto turuhinnast kõrgemad?
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
- Hunt
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1594
- Liitunud: 07 Juul 2007, 07:57
- Asukoht: Ainuke siiani okupatsiooni all kannatav Eesti linn
- Kontakt:
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
taavi kirjutas:kui vana v70 103kw tdi sidur ja hooratas tükkideks lendavad, siis ongi kõige mõistlikum masin pressi alla viia? Või leidub mingeid alternatiive, mis ei oleks auto turuhinnast kõrgemad?
Mis romulad räägivad hindadest?
V70 ´04 b a - liikur
V70 ´03 d a - naise liikur - avarii RIP
940 b m - müüdud
940GL ´94 b a - RIP
V70 2,4 ´01 b a R.I.P.
S60 AWD 2,4 ´02 a (avarii)
850 T5 ´96 m - müüdud
460 b m - müüdud
V70 ´03 d a - naise liikur - avarii RIP
940 b m - müüdud
940GL ´94 b a - RIP
V70 2,4 ´01 b a R.I.P.
S60 AWD 2,4 ´02 a (avarii)
850 T5 ´96 m - müüdud
460 b m - müüdud
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Auto või siduri? Pakun et kogu auto ca 100-200
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 18 Jaan 2008, 10:59
- Asukoht: Pärnu
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Kes või mis on peamine kahtlusalune kui 2015 aasta V70`l jookseb aku tühjaks?Pärast sõitu järgmine päev pane käima ja sõida,kaks ööd ja aku tühi-käima ei saa...
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7615
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Paneks ampermeetri vahele ja hakkaks kaitsmeplokist ahelaid välistama.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
- kaupz
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1436
- Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
- Asukoht: Lääne-Harju vald
- Kontakt:
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
+1 hääl ampermeetrile
Juhiukse või tagaluugi murdunud juhe?
Juhiukse või tagaluugi murdunud juhe?
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Ööbik kirjutas:Aitäh põhjaliku kogemuse jagamise eest!
On keegi kursis, ma olen väljamaa piltidelt näinud, et kas mingid mudelid tulid ka logaritega?
Minu `91 a. 7- sajasel on nii ees kui taga logarid.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Liiwaannus kirjutas:Paneks ampermeetri vahele ja hakkaks kaitsmeplokist ahelaid välistama.
Enne seda pane lihtsalt ampermeeter vahele, keera süüde välja ja pane auto lukku, oota 5-10 minutit (keskeltläbi selle ajaga peaks kogu BUS liiklus vait jääma) ja siis vaata, palju ampermeeter näitab. Sellest hetkest kui süüte välja keerad ja auto lukku paned, hakkad ampermeetrit jälgima, siis näed kuidas näit mängib.
Seda, milline on õige voolutarve sellel autol, kui kõik plokid on tuttu läinud, olema peab, seda ma ei tea. Selle ütlevad need, kes teavad.
edit: See teema annab aimu veidi sellest teemast: https://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=261684
Volvo's "official" standby current is roughly 0.037A so a 0.22A drain is several times what it should be.
Ja üks tähtis point.
Have you watched this video which shows you how to do a parasitic drain test and fuse circuit checks on a Volvo:
https://www.youtube.com/watch?v=ZCMQE2tgRSE
If you don't follow the procedure you may not give the CEM and other modules a chance to shut down properly and then your conclusions could be misleading.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 43 külalist