Lisan oma Volvo ka siia rippuma.
XC70, 2005a D5 136kw ja manuaal.
Ostes odomeetril 273400 (ausalt ei ole julgenud ka taustauuringut teha selle tõepärasuse kohta)
Ostma minnes oli teada, et roolilatt lõtkuga ja esisillas veel puudusi. Ok, see polnud väga mureks ja sai koju toodud. Kindel Soov oli manuaalkastiga xc70 järele.
Esimese nädalaga suutsin käru vedamisega neljaveolisest esiveolise tekitada - lootsin, et ainult kulunud muhv. Lõppes see aga uue/kasutatud nurkreduktori paigaldamisega (+uus muhv ja kõik vahekasti tihendid, õlid nii käigukastid kui vahekastis).
Eelnevalt oli tugevdatud muhv juba paigaldatud ja kulunud vahekasti sisendnuudid andsid alla.
Vahepeal sai ports jubinaid vahetatud: esimene vasak rattalaager,esimesed õõtsad, rooliotsad, sisemised vardad, stabikakondid, esiamordid,tugipadjad ja laagrid, tagumine parem rattalaager, tagumised kettad, klotsid, käsipiduri sai lisaks reguleeritavad “klotsivardad” ja uued käsipiduri trossid.
Mootoripatjadest vajasid tähelepanu esimene jõupadi ja mootoripealne hoidjapadi.
Roolilatt taastatud Topservis ja seegi nüüd korras.
Tagumine klaasiring sai toonitud ja esituled lihvitud/lakitud - välimus sai palju paremaks.
Külge läks veel kasutatud REM, selle kallal oli keegi käinud ja Juhtmejupiga vool võetud ühelt kaitsmelt teisele - päris elektrikud vist need polnud, kes selle Volvo kallale oli lastud.
Selle avastasin kui parkimisandureid vahetama hakkasin (eelmine omanik andis kaasa 2 uut andurit ja ütles, et vasakult äärmises surnud).
Andurid vahetasin ära, kuid tulemust ei olnud.
Parkandurid sain tööle, kui varuosa REM külge sai.
See kõik eelnev tehtud Juuli algusest kuni tänaseni (läbisõitu 9500km) - omajagu asju vahetatud selle lühikese ajaga.
Caliba XC70 05a D5 136kw, M66
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Caliba XC70 05a D5 136kw, M66
Viimati muutis Caliba, 30 Sept 2020, 14:54, muudetud 2 korda kokku.
Re: Caliba XC70 05a D5 136kw, M66
Natuke täiendust teemasse.
Paigaldatud originaal eelsoojenduse komplekt - vajab veel aktiveerimist.
Vahepeal tuli ka uus/kasutatud rooliasendi andur otsida, DSTC vead kadunud.
285000km peal vahetatud tagumised vedrud. Alla panin Lesfjörsi tugevdatud variandid - tagaosa tõusis võrreldes vanade vedrudega 4cm. Ilmselt peaks ka esiosale värskendust tegema esiots 3cm madalamal kui tagaosa.
Hea shokolaadi eest võib keegi ühed tagavedrud nüüd endale lunastada
Talverehvideks 215/65 R16 Nokian Hakkapeliitta 7 SUV.
Paigaldatud originaal eelsoojenduse komplekt - vajab veel aktiveerimist.
Vahepeal tuli ka uus/kasutatud rooliasendi andur otsida, DSTC vead kadunud.
285000km peal vahetatud tagumised vedrud. Alla panin Lesfjörsi tugevdatud variandid - tagaosa tõusis võrreldes vanade vedrudega 4cm. Ilmselt peaks ka esiosale värskendust tegema esiots 3cm madalamal kui tagaosa.
Hea shokolaadi eest võib keegi ühed tagavedrud nüüd endale lunastada
Talverehvideks 215/65 R16 Nokian Hakkapeliitta 7 SUV.
Viimati muutis Caliba, 09 Sept 2020, 10:36, muudetud 1 kord kokku.
Re: Caliba XC70 05a D5 136kw, M66
.
Viimati muutis Caliba, 30 Sept 2020, 14:56, muudetud 1 kord kokku.
- PorisedRattad
- Foorumi veteran
- Postitusi: 775
- Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
- Asukoht: Tallinn
Re: Caliba XC70 05a D5 136kw, M66
Caliba kirjutas:Veakoode ei jää.
Kas armatuuris või Vidaga vaadates ?
XC70 2.5T 2004 154kw
Re: Caliba XC70 05a D5 136kw, M66
PorisedRattad kirjutas:Caliba kirjutas:Veakoode ei jää.
Kas armatuuris või Vidaga vaadates ?
Vidaga vaadati.
Aga ilmselt aitab mõne pädevama Asjatundja külastus selgust tuua.
Viimati muutis Caliba, 09 Sept 2020, 10:37, muudetud 1 kord kokku.
Re: Caliba XC70 05a D5 136kw, M66
Mingi immo teema äkki? Proovi teise võtmega kui on.
Volvo S40 1,9TDI
Re: Caliba XC70 05a D5 136kw, M66
vollimar kirjutas:Mingi immo teema äkki? Proovi teise võtmega kui on.
Proovitud mõlema võtmega - sama tulemus.
Re: Caliba XC70 05a D5 136kw, M66
291000 vahetatud hammasrihma komplekt, veepump ja lamerihm.
Eelnevalt oli vahetatud 253000 peal, aga INA veepump lekkis võlli vahelt - kõik vahetusse.
Õnnestus ka originaal tagaluugi spoiler soetada.
Piduritulega variant ja ka õiget värvi - 25minutit tööd ja autol hoopis teine välimus
Eelnevalt oli vahetatud 253000 peal, aga INA veepump lekkis võlli vahelt - kõik vahetusse.
Õnnestus ka originaal tagaluugi spoiler soetada.
Piduritulega variant ja ka õiget värvi - 25minutit tööd ja autol hoopis teine välimus
Viimati muutis Caliba, 09 Sept 2020, 10:39, muudetud 2 korda kokku.
Re: Caliba XC70 05a D5 136kw, M66
Aga need viimased kolm varianti peaks olema vidaga selgelt loetavad ju?Või mõne teise diagnostika seadmega.Ja boschi kütusefilter ei tohiks küll kehvade sekka liigituda.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: Caliba XC70 05a D5 136kw, M66
Päris hirmus lugeda, palju sinna raha pandud on..
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 58 külalist