Väike postitus ka, enne kui 2021 aasta läbi saab. CVT nüüd ca nädal juba garaazis ja ootab kevadet.
Kuna eelmisel sügisel loobus kast või õigemini kasti juhtimine koostööst, ootas kevadel ees sügavam tutvumine cvt hinge eluga.
Läbi V3M foorumi aitas T/Si läbi viia ka üks hollandi cvt spets ,kes lõpuks arvas et viga on kindlasti kuskil vaakumis. No tore, ole ainult mees ja leia üles. Sai siis tellitud EMV-le ( vaakumi juht "junn"). Oli isegi pilt sellest, aga nüütseks see kadunud. Aga pilt netist-
https://www.volvo340onderdelen.nl/en/volvo-300-serie-emvk-volvo-340-gereviseerd.htmlIgatahes vigu oli mitmeid:
gaasi pedaali mass oli lahti (ups), emv sees ,
paremal pool on mähis,millel oli traat katki. Sai siis traat maha keritud rullilt teisele rullile,et traat jälle ära ühendada. Täpselt ei tea, palju meetreid seal traati oli 50m või 100m aga rohkem seda teha ei taha
Ja kolmandaks olid emv vedrud väsinud mida remont koplektis polnud, sai siis vedrudel pooled ära vahetatud lihtsalt kuna üks pool pmst tööd kunagi ei tee. Vahi nalja, kast pole kunagi nii hästi töödanud.
Pöörded enne remonti
https://photos.app.goo.gl/dfV24UoZgi56snu38Nüüd on ca 2400 ja kütusekulu langes -1L/sajale.
Järgmiseks oli vaja ÜV-elt kuidagi läbi saada, probleemiks taga gramm alla lubatu pidurdusjõud. Igatahes parem tagumine silinder lekkis kergelt( kummi katte vms sisse). Sai uued silindrid pandud, pluss klotsid ja korras. Reaalelus läks sellega ca kuu vist.
Lisaks hakkas ka esimene parem amort lekkima, või õigemini vedrutaldriku alla oli püstakusse auk roostetanud kust õli välja tuli. sai uus kaasaegne amort pandud, rõõmu sellest just kauaks ei jagunud,sest nüüd sügisel tuleb tuli püstakust stabiilselt metalli kolinat.... huvi oli ennast ammendanud ja jääb kevadeks.
Talvel ostetud veljed said alla ja randid poleeritud.
https://photos.app.goo.gl/dwZg9wDxwRMwAriT9https://photos.app.goo.gl/ccgNr9Wtm3kh3pXT7Lõpuks, ca 7 või 9 aastat hiljem sai lõpuks ka org. udutuled instalitud. Ilmselt peamiselt sellepärast et plankline versioonidel udukate auke esipõlles polnud ja need tuli ise lõigata. Nina peal olevad udukad asendasin kaugtuledega. Lisaks sai paigaldatud sama kaua aega keldris oma aega oodanud GLT lip.
Enne:
https://photos.app.goo.gl/tS3n2HQFipGd3E7UAPärast:
https://photos.app.goo.gl/AipYB56qysRHrMdC9Üldiselt võiks tuleval aasta keldri vedelevatest lisavarustusest tühjaks teha, ehk lõpuks kõik külge keerata.
Soome tekkis müüki üks bodykitiga 300jane ka, käis isegi mõte peast läbi et tooks ära, ilmselt kui oleks 360 olnud oleks espoos ära käinud.Samas arvestades eelenvaid kogemusi tähendab "varuosa" auto ostmine seda et sellest saab "põhi" auto ja esimene läheb müüki hoopis
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Esipõll on täitsa äge, muud osad bodykitist sellised sou-sou.
https://photos.app.goo.gl/9MU6S3dnqffPUiWg7Kuid, täpselt ei tea miks, kuid aasta viimasel päeval enne kui aastalõpu laua taha maha istutud sai, poetas puksiir aia taha sellise kaunistuse.Pilt esmakohtumisest
https://photos.app.goo.gl/sGmsn6naUkZUHZVQ6 15a seisnud, radikas puudu, aku juhtmed maha lõigatud, genekas puudu, esiots kerge pauguga, mootoririhm maas, kapott/stange maha võetud. A sellest veits aja pärast
Otsin volvo 300 vidinaid/lisasid.