Remonditöökoda Tartus!

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

VOLVOS60.
Foorumlane
Postitusi: 16
Liitunud: 16 Mai 2019, 16:22

Remonditöökoda Tartus!

PostitusPostitas VOLVOS60. » 01 Aug 2019, 13:23

Auto ei kiirenda nagu vaja, viskab avariireziimi
Kes võiks olla tegelenud? Mõistliku hinnaga kohti?

Tartu

Kasutaja avatar
aLLaN86
Foorumi veteran
Postitusi: 571
Liitunud: 03 Veebr 2013, 22:31

Re: Remonditöökoda Tartus!

PostitusPostitas aLLaN86 » 01 Aug 2019, 14:05

Diagnostikaga saavad hakkama kõik töökojad, kel vastav seade olemas, ilma diagnostikata tänapäevast autot väga enam ei remondi. Alusta sellest. Üldiselt volvo ütleb armatuuris ka midagi, kui juba avariirežiimi hüppab.
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6

VOLVOS60.
Foorumlane
Postitusi: 16
Liitunud: 16 Mai 2019, 16:22

Re: Remonditöökoda Tartus!

PostitusPostitas VOLVOS60. » 01 Aug 2019, 14:12

Diagnostika tehtud,

6805 pressure converter: boost pressure control. control deviation negative
4405 exhaust-gas recicul, ctrl. circuit. control deviation negative

viskab kirja ka ikka: "motor service vereist"

Kasutaja avatar
aLLaN86
Foorumi veteran
Postitusi: 571
Liitunud: 03 Veebr 2013, 22:31

Re: Remonditöökoda Tartus!

PostitusPostitas aLLaN86 » 01 Aug 2019, 14:48

Üldiselt võikski kogu teadaoleva info kohe kirja panna (kaasaarvataud autot puudutav tehniline info), siis oskavad teadjamad mehed kohe ehk isegi õiges suunas juhatada ning ei teki palju tühja juttu.
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6

hendrikmm
Foorumi veteran
Postitusi: 612
Liitunud: 19 Mär 2013, 18:32

Re: Remonditöökoda Tartus!

PostitusPostitas hendrikmm » 01 Aug 2019, 18:43

Pane googleisse ecm 6805 ja saad kohe palju targemaks. Kui loetav jutt arusaamatuks jääb mine nt cranki

VOLVOS60.
Foorumlane
Postitusi: 16
Liitunud: 16 Mai 2019, 16:22

Re: Remonditöökoda Tartus!

PostitusPostitas VOLVOS60. » 02 Aug 2019, 08:20

No ühesõnaga kõik diagnostika on tehtud, käisin eile täiendaval diagnostikal.

Ehk siis turbo geomeetria vajaks puhastamist, mis EELDAB turpsi maha võtmist, mis on üsna kulukas + mootoripatjad on läbi, mis võib olla ka üks põhjustest

Ja EGR ka jamab, kuid see pole tõenäoline põhjus

Töökoda juba mainis ja pööritas silmi "turbo mahavõtmine üsna mahukas töö"

Ei viitsi hakatagi nende hinnapakkumist kuulama :D


IDEID?

j0hanne5
Foorumi veteran
Postitusi: 607
Liitunud: 18 Veebr 2016, 19:57
Asukoht: Tartu

Re: Remonditöökoda Tartus!

PostitusPostitas j0hanne5 » 02 Aug 2019, 08:39

Mine Oa42 Tartus, seal ei pöörita töötegemise peale keegi silmi :)

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Remonditöökoda Tartus!

PostitusPostitas Liiwaannus » 02 Aug 2019, 09:08

Võimalus on youtubeist how to videoid vaadata ja veits niisama googeldada ning kaaluda ise mutrivõtme kätte võtmist hinnates enne oma oskusi ja vahendeid. Kui muidugi juba ette tead selle variandi välistada, siis tuleb tõesti kuskil töötund ikkagi kinni maksta. Tahtmise ja pealehakkamise korral on üllatavalt palju ise tehtav ka ilma suure autoremondi kogemustepagasita.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1477
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: Remonditöökoda Tartus!

PostitusPostitas amazon86 » 02 Aug 2019, 17:31

Õnneks on ühes teises teemas, auto täpne mudel kirjas.
Kui padjad läbi, siis saab need pimedaks panna, välistab vaakumlekke. Geomeetria korrasolekut saab VIDA abiga testida, turbo kuumakate maha, siis on hooba näha. Kui VIDAga lülitada geomeetria solenoidi, siis peab hoob liikuma. Kinnise geomeetria korral võib proovida motiveerida hoova liikumist mõne vardaga, muidugi mõistuse piiris. Lisaks tasuks uurida vahejahuti korrasolekut, kui alumises servas on tumedaid laike, siis tasub juba lähemalt uurida.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist