Eile siis oli dyno vol3.
Küll leebemalt kuid endiselt deto küüsis tulemuseks 319kw/432nm rattast 1,5barise rõhuga.
Garaasi sõites tegin maanteel ühe tõmbe ja sinna see kaanetihend läks.. nagu öeldud - deto
Kuna juba välja hõigatud sai, et täna olen haapsalus kohal ja kell oli ka kõigest 17 kanti.. siis polnud muud midagi kui kaas maha. Selgus, et ka 1. silindri kepsu kõveraks löönud.. küllgi tundub, et tõmbas jahutusvedeliku silindrisse ja hüdrolukuga selle paugu ära tegi.
Igatahes see selleks, vahet pole mis põhjus on.. dünost ära sõites toimis kõik ideaalselt niiet jõuga ta kõveraks minna ei saanud. Mootor aiste vahelt välja, karter alt, keps koos kolviga välja ja kaagi juurde uue kepsu järgi.
Uus keps ja vana kolb sisse, karter alla tagasi ja mootor aiste vahele tagasi. Ühtlasi laenasin kaagilt ka uue kaanetihendi(MLS) ja läks kokku tagasi.
Südaööks auto käis, külge läksid veel viimased paar tükki ja oligi see päev õhtus.
Täna hommikul siis kimasime haapsallu, tunne hea ja kõik toimis.
Esimene sõit - start oli lahja.. teise käigu tõmme oli mõnus ja järsku käis hele suitsupahvakas summutist välja ning jõud kadus.. vaikselt edasi kruiisides sain aru, et mootor siiski toimib ilusti ja suits tekkis vaid sisselaskest järsul rõhukaol - üks ette aimatud rõhulõdviku klamber ei pidanud vastu.
Läks uus klamber ja asi ilusti kinni - teine sõit. Start juba enamvähem.. niipalju kui seda hetkelise diffriga teha kannatab, tõmme oli selle autoga esmakordne fiiling ja kolmanda käiguga rõhu tulles pole varem seda autot pidand niimoodi kinni hoidma
Küll aga jala pedaalilt tõstes käis taaskord valge pahvakas väljalaskest üles, ning seekord enam mootori hääl päris õige ei olnud. Kiire pitstop ja küünlad maha võttes sai selgeks, et esimeses silindris jälle vesi sees...
Kõigi eelduste kohaselt, tekkis eile siiski mingi kahjustus kas kaanele või plokile, mistõttu tihend sealt enam nii tugev ei jäänud, kuna vastu ööd enam lihvimiseks võimalust polnud
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Nüüd siis pole muud midagi, kui mootor uuesti tükkideks, pinnad ilusti üle vaadata ja sirgeks lihvida ning ühtlasi juba ka sepiskepsud ja muud pudinad külge nii nagu plaanis oli ja mõningate modifikatsioonide järel võiks juba detovabalt sõita
![Pilt](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/448/90/0112045307839d1.jpg)
![Pilt](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/448/90/011204530599506.jpg)
https://www.youtube.com/watch?v=jyn5hQhvBYQ