allan kirjutas:Kust sellise raketi said?
Ei saa kuskilt, tuleb ise teha
Strutbari kruvisin sellele ka külge ja millegipärast sellel kerel on väga hästi vahe tunda, erinevalt 850-st.
No ja siis rõõmustavam pilt ka, mootorisurvetest:
Vahepeal piduritega pead vaevanud. Iseenesest kõik ok aga taipasin, et panin suportid valepidi külge (kolvid on sees vales järjestuses, suur ees väike järel ja kulutab klotsi ebaühtlaselt). Tuleb see sellest et originaalautol on roolilatt teiselpool silda. Aga selleks et suport teisipidi panna on vaja teist piduri voolikut. Leidsin impreza omad hästi sobivat, banjo poldiga variant.
Võrdlemisi kurva saatusega saavad vist olema need cometid, mis garaaziseinale sai skooritud. Minu käes olnud velgedest vaieldamatult kõige vähem ruumikad. Alla panekuks oleks vaja 10+mm flantsi. 17x7 et43 siis.
Ja hoiatuseks: ärge jumala eest hiina päritolu laagreid külge pange, isegi kui tasuta saate. Esimese sain kiiruga, kui pooltelge vahetasin suvel. Sõita sai ca 5000km. Teise sain jälle hiinaka kuigi omaarust ostsin muud, sõita sai jälle 3-4000km. Nüüd panin saksa oma. Loodetavasti saan raha tagasi. Loks tuleb nii kiirelt sisse, ükspäev käis juba vastu ketast:
Minu teised pegsi repsid, et46 väidetavalt, käib täpselt kirja kohaga vastu valget kirja suportil. Hädapärast saab viili näidata kodarale või pidurile:
Ja siis lõpupilt kõige paremate ratastega, millest ma küll alguses peale loobuda kavatsesin, aga oma et43-ga jätkuvalt kõige parema kliirensi tagavad. Istuvad endiselt ilma flantsita. Ja õige nurga alt on päris maitse järgi mulle.
Ega muud polegi, tahaks jõuda ükskord mootorini, et seda väheke peale keerata. Muidu üpris tüütu sõita selle naelakastiga alla 200kw ei taha liikuda. Ja suveks tuleb vist kardaan ka jälle seina äärde tõsta.