M46 overdrive
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
M46 overdrive
Kuidas see overdrive täpsemalt töötama peaks? Mootor on Volvo B230K ja kast on M46. Pöörded on kogu aeg madalal, 90km/h on kuskil 1900RPM, kui overdrive sisse lülitan et juhtu mitte midagi. Kui overdrive on peal siis ainus erinevus mida tunnen on siis kui sõites enam gaasi ei anna siis autol overdrivega kiirus ei lange nagu käiguga pidurdades ja kui tagurdada üritan overdrive peal siis käib jube ragin ehk tundub et siiski overdrive lülitub peale ja kõik võiks nagu toimida.
Tags:
Re: M46 overdrive
Kui asi on originaal seades siis OD lülitub ainult neljanda käiguga ja pöörded landevad umbes 500 kui õigesti mäletan.
Niikui neljanda käigu välja võtad lülitub ka OD välja. Aktiivset OD asendit näitab ka tuli armatuuris.
Igasugune muu toimetamine on vale see tähendab, et keegi "spetsialist" on juhtmestikku ringi teinud.
Niikui neljanda käigu välja võtad lülitub ka OD välja. Aktiivset OD asendit näitab ka tuli armatuuris.
Igasugune muu toimetamine on vale see tähendab, et keegi "spetsialist" on juhtmestikku ringi teinud.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: M46 overdrive
Tänud info eest!
OD tundub päris hea, eriti öko sõita nii madalatel pööretel, aga tõepoolest OD juhtmestiku on keegi ümber teinud ja mingit tuld mul armatuuris ka ei põle.
Mul on olemas M47 kast ja mootorit vahetades ei teagi kumba kasutada. Kumba teie eelistaksite kas M46OD või M47 5speed?
OD tundub päris hea, eriti öko sõita nii madalatel pööretel, aga tõepoolest OD juhtmestiku on keegi ümber teinud ja mingit tuld mul armatuuris ka ei põle.
Mul on olemas M47 kast ja mootorit vahetades ei teagi kumba kasutada. Kumba teie eelistaksite kas M46OD või M47 5speed?
Re: M46 overdrive
Mina eelistaksin kindlasti M46-te sest on mugavam. Minu lähiringkonna praktikas pole ka ODga kunagi mingeid probleeme olnud.
Remondimeestelt on läbi aegade tulnud lugusid sellest, et M47 on nõrgavõitu ning interneeduse andmetel on M46 vanakooli kastidest kõige tugevam.
Remondimeestelt on läbi aegade tulnud lugusid sellest, et M47 on nõrgavõitu ning interneeduse andmetel on M46 vanakooli kastidest kõige tugevam.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: M46 overdrive
Sõidan juba 10 aastat M46OD.Pole probleemi.Õli on vahetatud.Originaal pandud. Pidin ainult relee ära vahetama.Põles läbi.Muidu töötab ilusti.
740 GLT (B234F).1990a.
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: M46 overdrive
Mu `91 a. 7-sajasel on M47 all ja pole ka probleeme, korra on õli vahetatud ja hoovastiku pukse,
ls 761 tkm.
ls 761 tkm.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: M46 overdrive
Vahetusele mõtlemisel tasub mõelda ka sellele, et tõenäoliselt kkasti ülekande suhted muutuvad. M46, M47 vanemad ja M47 uuemad on kõik erinevad.
Tehase seades on kasti valides arvestatud ka diffri ülekande suhtega, st head tööd tehtud. Nüüd hiljem kasti valides kui keegi üldjuhul ei oska öelda kust kast pärit siis auto sõidudünaamika ei ole suure tõenäosusega endine peale vahetust.
B234F, M46, 3,54 differ oli suurepärane kombinatsioon. Asendasin kkasti M47 vastu, asjaolude tõttu sai see 740 ka teise tagasilla 940 pealt. Tulemus oli 90km/h 2450rpm, suht nõme on nii sõita, nyydseks olen aru saanud, et see M47 oli diisli pealt. Kuid ma ei ole viitsinud loobuda ka temast, kuna kast on väga heas seisukorras, pigem leidsin taha teise diffri.
Moraal, pole mõtet tsurkida seda mis toimib
Tehase seades on kasti valides arvestatud ka diffri ülekande suhtega, st head tööd tehtud. Nüüd hiljem kasti valides kui keegi üldjuhul ei oska öelda kust kast pärit siis auto sõidudünaamika ei ole suure tõenäosusega endine peale vahetust.
B234F, M46, 3,54 differ oli suurepärane kombinatsioon. Asendasin kkasti M47 vastu, asjaolude tõttu sai see 740 ka teise tagasilla 940 pealt. Tulemus oli 90km/h 2450rpm, suht nõme on nii sõita, nyydseks olen aru saanud, et see M47 oli diisli pealt. Kuid ma ei ole viitsinud loobuda ka temast, kuna kast on väga heas seisukorras, pigem leidsin taha teise diffri.
Moraal, pole mõtet tsurkida seda mis toimib
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist