Tere,
Olen uue auto otsingul ning hetkel on silma jäänud 2005-2007 xc70 2.4d ja 136kw
Neid leidub ka 120kw variante..kummal on rohkem eeliseid/puudusi? Vahepeal mõtlesin ka bensiinimootoriga (2.5t 154kw) isendit, aga tundub, et rüüpab ikka mehiselt seda kütet see mootor.
Mida veel vaadata/kuulata xc70'ne juures?
Hetkesed eksemplarid, mis on silma hakanud...ehk on keegi isegi vaatamas käinud mõningat?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2561735
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2561808
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2474729 see muidugi v70, aga awd
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2523708
Tänud ette.
2005-2007 xc70 ostuabi
Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer, Tanel
Re: 2005-2007 xc70 ostuabi
Ega see 136 kw ka öko pole. 120 kw pole vist neid algelisi swirl klappe millega on inimestel probleeme olnud
2012-2014 1997 v70 2,5 tdi müüdud
2014- 2016 2003 v70 d5 pestav edition müüdud
2016- 2024 2009 xc70 heico sportiv müüdud
2023- 2024 2014 v60 4x4 d4 müüdud
2024-..... xc90 2017 (My2018) d5
2014- 2016 2003 v70 d5 pestav edition müüdud
2016- 2024 2009 xc70 heico sportiv müüdud
2023- 2024 2014 v60 4x4 d4 müüdud
2024-..... xc90 2017 (My2018) d5
Re: 2005-2007 xc70 ostuabi
V70 2.5T AWD siin.
90% linna sõitudega on kütusekulu kuskil 12-13
90% linna sõitudega on kütusekulu kuskil 12-13
Re: 2005-2007 xc70 ostuabi
Too eelviimane V70 on minu käsutuses. AWD toimetab kenasti.
Swirlklappidega isend siis seegi (ehk siis nagu kõik 136kw variandid). Swirli ainuke häda vist tundub olevat see plastikhoovake, mis klappe ja juhtmootorit ühendab. Minu isendil on see juba ära lapitud. Ühesõnaga ei julgeks väga karta seda asja. Uus klapiring jääb küll vist sinna 200€ ringi kui midagi enamat juhtuma peaks.
Kütusekulu pealt on 120kw variant ilmselt vähem janune, kuid vahe on väga väike. Minu kompuuter näitab keskmiselt 7l/100km, linnas tiksub üles vaikselt (kuskil 7,5 peale) ja maanteel alla tagasi. Otsest arvestust pole pidanud ja siiamaani vaid kompuutrit vaadanud. Esivedu ja manuaal annaks ilmselt veel väiksema numbri kindlasti.
Ei teagi kas nendel 120kw variantidel DPF on? 136kw isendil on too täiesti olemas, minul on keegi eelmine selle juba eemaldanud ja välja programmeerinud. See on kindlasti üks asi, mida uurida sellise auto puhul. Umbes DPF'i vahetus ilmselt kallim kui selle eemaldada laskmine.
Käigukasti tasub kindlasti kontrollida, nii külmalt kui ka soojalt, enamasti tulevad vead välja kui kast soojaks saab, käguvahetused tulevad raskelt või libistab käikude vahelt. Siinkohal tasub meeles pidada, et kast saab soojaks hiljem kui mootor. Ja kui veel reklaamida, siis minu masinal on kasti õlivahetus ka tehtud!
V70/XC70 põhilised vahed on välimuses ja kliirensis. Erinev stangering ja plastik koopaääred, salongis keskkonsool käetoe juures erinev ja istmed teise lõikega.
Swirlklappidega isend siis seegi (ehk siis nagu kõik 136kw variandid). Swirli ainuke häda vist tundub olevat see plastikhoovake, mis klappe ja juhtmootorit ühendab. Minu isendil on see juba ära lapitud. Ühesõnaga ei julgeks väga karta seda asja. Uus klapiring jääb küll vist sinna 200€ ringi kui midagi enamat juhtuma peaks.
Kütusekulu pealt on 120kw variant ilmselt vähem janune, kuid vahe on väga väike. Minu kompuuter näitab keskmiselt 7l/100km, linnas tiksub üles vaikselt (kuskil 7,5 peale) ja maanteel alla tagasi. Otsest arvestust pole pidanud ja siiamaani vaid kompuutrit vaadanud. Esivedu ja manuaal annaks ilmselt veel väiksema numbri kindlasti.
Ei teagi kas nendel 120kw variantidel DPF on? 136kw isendil on too täiesti olemas, minul on keegi eelmine selle juba eemaldanud ja välja programmeerinud. See on kindlasti üks asi, mida uurida sellise auto puhul. Umbes DPF'i vahetus ilmselt kallim kui selle eemaldada laskmine.
Käigukasti tasub kindlasti kontrollida, nii külmalt kui ka soojalt, enamasti tulevad vead välja kui kast soojaks saab, käguvahetused tulevad raskelt või libistab käikude vahelt. Siinkohal tasub meeles pidada, et kast saab soojaks hiljem kui mootor. Ja kui veel reklaamida, siis minu masinal on kasti õlivahetus ka tehtud!
V70/XC70 põhilised vahed on välimuses ja kliirensis. Erinev stangering ja plastik koopaääred, salongis keskkonsool käetoe juures erinev ja istmed teise lõikega.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
Re: 2005-2007 xc70 ostuabi
Ei hakka uut teemat tegema ja küsiks siin ära, et kas volvodel (xc70 2006) on standardis isofix koht olemas? Mõtlen just neid poldiauke, kuhu kinnitus läheb, mitte isofixi ennast. Olen suhelnud ühe auto omanikuga ning autol isofixi ei ole..ta ei osanud öelda, kas tehasevalmidus on või mitte.
Tänud ette
Tänud ette
Re: 2005-2007 xc70 ostuabi
On ikka x2. Alates 2002a.(vist) oli usas kohustuslik lisa. Ju meil umbes sama.
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: 2005-2007 xc70 ostuabi
Hm s60 netel küll vahemalt ei ole kõigil
2012-2014 1997 v70 2,5 tdi müüdud
2014- 2016 2003 v70 d5 pestav edition müüdud
2016- 2024 2009 xc70 heico sportiv müüdud
2023- 2024 2014 v60 4x4 d4 müüdud
2024-..... xc90 2017 (My2018) d5
2014- 2016 2003 v70 d5 pestav edition müüdud
2016- 2024 2009 xc70 heico sportiv müüdud
2023- 2024 2014 v60 4x4 d4 müüdud
2024-..... xc90 2017 (My2018) d5
Re: 2005-2007 xc70 ostuabi
PS!
Meenus veel üks tähtis asi mida nende diislite juure kontrollida - hüdrotõukurid ja nookurid! Kui mootori juurest miskit klõbinat kuulda, siis suure tõenäosusega ootab ees tõukurite ja nookurite vahetus. Olen näinud kuidas purunenud nookur on mootori loojakarja saatnud, seega tasub uurida Teine pealtnäha lihtne asi mida edasi lükatakase on geneka rihm ja rullid, mis võivad purunemise tagajärjel nuka rihmani jõuda ja saatus sarnane.
Meenus veel üks tähtis asi mida nende diislite juure kontrollida - hüdrotõukurid ja nookurid! Kui mootori juurest miskit klõbinat kuulda, siis suure tõenäosusega ootab ees tõukurite ja nookurite vahetus. Olen näinud kuidas purunenud nookur on mootori loojakarja saatnud, seega tasub uurida Teine pealtnäha lihtne asi mida edasi lükatakase on geneka rihm ja rullid, mis võivad purunemise tagajärjel nuka rihmani jõuda ja saatus sarnane.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist