Idee: 245 T6 ehk sleeper wagon

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Leboloom
Foorumlane
Postitusi: 28
Liitunud: 05 Nov 2013, 17:24

Idee: 245 T6 ehk sleeper wagon

PostitusPostitas Leboloom » 02 Dets 2016, 09:53

Tervist!

Tekkis aasta tagasi idee teha täitsa enda "tagasihoidlik pereauto".
Ehk ideaalis võiks Volvo 245-te edasi nügida T6 mootor viisakate modifikatsioonidega.

Tänaseks on vana punamootor ja tranny eemaldatud ning salong samuti tühjaks tehtud.
Nagu vanal autol ikka, siis kimbutab rooste ja karm niiskus.

Mõned küsimused:
1) Kas tasub kasutada T6 mootorit üldse? Kui jah, siis milline mod sellest?
2) Mõni tugevam käigukast? BMW diisli pealt?
3) Pädev keevitaja/komplekteerija?
4) Mootori el.süsteem: kas orig või custom?
Viimati muutis Leboloom, 02 Dets 2016, 10:02, muudetud 1 kord kokku.
Citroen Berlingo 1.9l 51 kW 02' - RIP
Volvo 850 2.0l 105kW 94' - Alive again
Volvo 245 2.3l 88' - "Volli" RIP
Renault Kangoo 4x4 - sold

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: 245 T6 ehk sleeper wagon

PostitusPostitas no1 » 02 Dets 2016, 09:55

Pealkirja lugedes lootsin eest leida juba sõitva eluka. Lihtsam, odavam peaks olema T5.
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

Leboloom
Foorumlane
Postitusi: 28
Liitunud: 05 Nov 2013, 17:24

Re: 245 T6 ehk sleeper wagon

PostitusPostitas Leboloom » 02 Dets 2016, 10:02

Kahjuks pean sind kurvastama. Muutsin nime ära igaks juhuks :D
Kui palju erinevad r5 ja r6 mootoriplokid peale selle, et lihtsalt üks silinder on vahele pressitud?
Citroen Berlingo 1.9l 51 kW 02' - RIP
Volvo 850 2.0l 105kW 94' - Alive again
Volvo 245 2.3l 88' - "Volli" RIP
Renault Kangoo 4x4 - sold

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4757
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: 245 T6 ehk sleeper wagon

PostitusPostitas ants » 02 Dets 2016, 11:03

no1 kirjutas:Pealkirja lugedes lootsin eest leida juba sõitva eluka. Lihtsam, odavam peaks olema T5.


Ma ka , aga kui selliste küsimustega alustatakse, siis tundub surnult sündinud projekt olema. :(
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 245 T6 ehk sleeper wagon

PostitusPostitas 164 » 02 Dets 2016, 11:36

Leboloom kirjutas:Kahjuks pean sind kurvastama. Muutsin nime ära igaks juhuks :D
Kui palju erinevad r5 ja r6 mootoriplokid peale selle, et lihtsalt üks silinder on vahele pressitud?

T6 litraaž 2,8 T5' l 2,3, ehk võimsuse näitaja saad T6'ga parema. T6'ga jääb karteri võib-olla ka jahutuse torude keevitamine ära.
Kõige lihtsam on M90 kasti kasutada. Kui tahad tugevamat, siis kõige parem BMW diisli ZF GS6 53DZ või siis samm nõrgem ZF GS6 37DZ.
Nii korralik ZF kast kui selle keevitamine on kallis lõbu, Eestis kompetentsiga tegija leiaks, 1k€ varu selleks igal juhul.
Kogu projekti jaoks pane 10k€ julgelt kõrvale, kui tahad pedantset tulemust, siis 15-25k€ - et see projekt sul ka hiljem maailma mastaabis midagi väärt oleks.

Sellised teemad on libe jää, sest ümberehituse mastaapsust ja kogumaksumust üldjuhul ei tabata.

Sellegi poolest innustan tegema. Vana ninaga 70'te 245 on kihvt masin, seda ehitaks isegi. :evil:
Ennast huvitab, kuidas 245' le T6 või T5 legaalselt Eestis vahele saad? Sellest tuleks alustada.

Inspiratsiooni;
T6 Amazon
http://cartype.com/pages/3946/volvo_amazon__1967
https://www.youtube.com/watch?v=ZUZ2faKE3oo

242T5 ja 245T6
https://www.youtube.com/watch?v=iFmEuwJ0h0w
Viimati muutis 164, 02 Dets 2016, 16:23, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: 245 T6 ehk sleeper wagon

PostitusPostitas Klamber » 02 Dets 2016, 12:18

164 kirjutas:Ennast huvitab, kuidas 245' le T6 või T5 legaalselt Eestis vahele saad? Sellest tuleks alustada.

Päris sirge seljaga ARKi jalutades legaalselt ei saa ilmselt kumbagi aga midagi ilmselt annab leiutada, sest õnneks on 240le turbomootoreid tehasest paigaldatud ja on ka 262 olemas, mida äkki annab skeemis kasutada.

Leboloom
Foorumlane
Postitusi: 28
Liitunud: 05 Nov 2013, 17:24

Re: Idee: 245 T6 ehk sleeper wagon

PostitusPostitas Leboloom » 04 Dets 2016, 09:18

Ma loodan, et ehk leiab mõne ettevõtte, mis tegeled sõidukite ümberehitusega.
Ehk saab kaubale selle võimsuse suurendamisega :D

Motivatsiooni ja inspiratsiooni sain sellest Amazonist juba ammu. Selle lisaks on mitmeid erinevaid hübriide veel tehtud.
Citroen Berlingo 1.9l 51 kW 02' - RIP
Volvo 850 2.0l 105kW 94' - Alive again
Volvo 245 2.3l 88' - "Volli" RIP
Renault Kangoo 4x4 - sold

wackou
Foorumi veteran
Postitusi: 2079
Liitunud: 07 Juun 2006, 21:54
Kontakt:

Re: Idee: 245 T6 ehk sleeper wagon

PostitusPostitas wackou » 09 Dets 2016, 08:29

Vbl esmalt rääkida foorumikasutajaga kaak, ta on sedalaadi mootorivahetust teinud ja kogemus ka ARKis.

Kui lased mõnel ettevõttel teha, siis töömahtu on siin sadu tunde. Vähemalt sinu käest küsitakse sellise mahu eest.
Võid selle nt mingi 30€ korrutada :)

Edu!
S40 T4 HX35

Leboloom
Foorumlane
Postitusi: 28
Liitunud: 05 Nov 2013, 17:24

Re: Idee: 245 T6 ehk sleeper wagon

PostitusPostitas Leboloom » 01 Juun 2017, 06:59

Heihei.
Aja möödudes suurem hulk vett merre voolanud.
Leitud B6254 koos AW30-43 kastiga(küpse) 960 pealt.
Kasutajaga kaak on ka suheldud, sain tükkmaad targemaks.

Kas mõni tark oskab öelda, kas punaplokki küljest tulev AW71 istub valgele otsa?
Citroen Berlingo 1.9l 51 kW 02' - RIP
Volvo 850 2.0l 105kW 94' - Alive again
Volvo 245 2.3l 88' - "Volli" RIP
Renault Kangoo 4x4 - sold

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4311
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas

Re: Idee: 245 T6 ehk sleeper wagon

PostitusPostitas Iceman » 01 Juun 2017, 08:19

Redblocki ja whiteblocki kastid omavahel ilma aretamata ei istu.

Kasutaja avatar
wckd
Kreisi postitaja
Postitusi: 396
Liitunud: 04 Sept 2007, 11:13
Asukoht: Haabneeme <> Tallinn

Re: Idee: 245 T6 ehk sleeper wagon

PostitusPostitas wckd » 01 Juun 2017, 10:23

Leboloom kirjutas:Heihei.
Leitud B6254 koos AW30-43 kastiga(küpse) 960 pealt.


Selle plokiga paistab muidu võrdlemisi levinud turbotamisretsept selline:
Stock B6254 plokk
3L (B6304) väntvõll
3L (B6304) 204hp nukad
H-kepsud
stock T6/T5 kolvid (B6284T / B5234T - 81mm)

Veel inspiratsiooni:
(FI) https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=369.0 / (ENG) http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=309746

Igaljuhul edu!
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R

Leboloom
Foorumlane
Postitusi: 28
Liitunud: 05 Nov 2013, 17:24

Re: Idee: 245 T6 ehk sleeper wagon

PostitusPostitas Leboloom » 02 Juun 2017, 10:24

Iceman kirjutas:Redblocki ja whiteblocki kastid omavahel ilma aretamata ei istu.


Leidsin Rootsist erinevaid adaptereid, hinnad alates 230 euri.
Flantsi paksus 10mm seega usun, et selline kombineerimine võiks sobida.
Citroen Berlingo 1.9l 51 kW 02' - RIP
Volvo 850 2.0l 105kW 94' - Alive again
Volvo 245 2.3l 88' - "Volli" RIP
Renault Kangoo 4x4 - sold

Kasutaja avatar
KoitK
Kõva postitaja
Postitusi: 293
Liitunud: 05 Juun 2006, 23:15

Re: Idee: 245 T6 ehk sleeper wagon

PostitusPostitas KoitK » 15 Juun 2017, 18:17

Flantsi kannatab ise ka freesida, põhitöö läheb mõlema liitepinna sisse joonestmisele.

Kasutaja avatar
Ollu
Foorumi veteran
Postitusi: 722
Liitunud: 10 Sept 2011, 18:42
Asukoht: Elva
Kontakt:

Re: Idee: 245 T6 ehk sleeper wagon

PostitusPostitas Ollu » 19 Juun 2017, 23:46

Miks sa atm kasti otsa tahad üldse seda kompotti panna? Peab see niipalju kärtsu ja mürtsu vastu? Ja kui juba adapterplaate vaatad, sis mu arust oleks lollus osta siuke plaat, millega saad sobitada whiteblocki ja redblocki vahel, vaid pigem kohe plaat millega bemari kaste saad külge kruttida.
Volvo 244, B230FT, 1983
Volvo S80 FL D5244T2, 2005

Leboloom
Foorumlane
Postitusi: 28
Liitunud: 05 Nov 2013, 17:24

Re: Idee: 245 T6 ehk sleeper wagon

PostitusPostitas Leboloom » 29 Juun 2017, 10:13

Tänase seisuga on "koju" toodud B6254S koos orig.kastiga(automaat) ja juurde võetud ka BMW manuaal kast.
Pildid lisan esimesel võimalusel.
Kuna mootorit ei saanud kogu kaabeldusega kätte siis oleks vaja leida üks teine 960 millelt saaks mootoriruumi reelekasti.
Aju ja muud kaablid on VIST olemas, aga releekastist edasi kogu kaabeldus jäi doonorauto külge, sest sinna pidavat juba diisel vahele minema.
Citroen Berlingo 1.9l 51 kW 02' - RIP
Volvo 850 2.0l 105kW 94' - Alive again
Volvo 245 2.3l 88' - "Volli" RIP
Renault Kangoo 4x4 - sold


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist