164 Amazon 121 P130 ´70
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
Veljed on tõesti jubedad, konkreetselt selle auto all... Meenutab jänkide stiili kus pannakse tõllarattad alla mingile vanale klassikule.
Volvo Amazon 2dr 66´
Volvo 142 72`
Volvo 242 DL 75`
242 L 75´
242 DL 76´
245 L Hearse 78´
242 GT 79`
244 GLT 88´
244 GL 89´
Volvo S60 03´
Volvo S80 V8 07 '
Volvo S80 AWD D5 10´
Volvo 142 72`
Volvo 242 DL 75`
242 L 75´
242 DL 76´
245 L Hearse 78´
242 GT 79`
244 GLT 88´
244 GL 89´
Volvo S60 03´
Volvo S80 V8 07 '
Volvo S80 AWD D5 10´
Tags:
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
Eks see piltide postitamine ning mu vastused olidki vähe natuke provotseerivad.
Aga analüüsime vähe.
Sul on masin toorikuks, antud juhul Amazon, mis valikud on laual edasi minemiseks:
1) täis originaal
2) rat rod
3) lowrider
4) Pro Touring
5) mingi vahepealne mainstreem ehk enamusele söödav lahendus, et kogukonnas ka aktsepteeritav tegeleane olla, ehk "safe choice".
6) põhimõtteline eristumine
7) Ringrada (võistlusauto)
8 ) Rallikas
...vb veel mõni stiili suund, mida ei tule kohe pähe välja tuua...
Esimesed kolm on minu jaoks välistatud, viies ja kuues lahendus mind ei kõneta, seitsmes ja kaheksas ei ole hetkel teema. Ehk mu valik on Pro Touring, mille kohta saab vähe lugeda näiteks siit.
Nende valikute vahel valides on puhtalt ja ainult maitse küsimus, millist joont keegi personaalselt eelistab. Siin isegi ei saa olla teema vales või õiges valikus. Sry, aga kui keegi nii ei arva, siis on vaja endasse natuke vaadata ning endaga vähe tegeleda - või siis elada kapseldunud maailmas edasi. Erinevatest stiilidest lugupidamine, isegi kui see ei ühti oma maitsega, võiks olla elementaarne sallivus.
Nüüd antud lahendust saame me hinnata puhtalt Pro Touringu põhjal. Saame arutada, mis on Pro Touring stiil, kas seal on selged disaini piirid ja stiilipuhtus, et kui hästi võiks Amaozn selle stiiliga ühtida. Nagu ka mainisin, on tegemist hetkel "wanna be" Pro Touringuga, kuna sisuliselt me räägime ainult velgede alla kruvimisest. Mootori ja handligu osa on kõik vana, sellest tulenevalt ka väline olek, samuti kere. See projekt on selles mõttes hetkel poolik ja jääb ka mõneks ajaks.
Kaasaegne valuvelg läheb enamjaolt kolme omaduse pärast konflikti vana auto stiiliga: 1) liialt suur +offset; 2) velje disain kere suhtes; 3) hõbendane valuvelje värv. Esimene ja kolmas on raudpolt millega saab kohe puusse panna. Teise puhul saab hinnata kere joonte ja detailide sobivust, samuti annab värvivalik väga palju juurde. Siinkohal on paslik mainida, et minu hinnangul on üsna mitmed stock volvo velgede lahendused rõvedus kuubis. Lihtsalt kuna on originaal, siis oleme valmis seda aktsepteerima ning mitte vaidlustama.
Aga Ameerika stiil, siis mis loom see on? Võite parandada, aga tõenäolselt kõik nimetatud need stiilid on Ameerikast pärit või alguse saanud. Võiks järeldada, et kasutaja Volvo142 pidas silmas "neegri stiili". Jah, viisakalt öeldes ei imponeeri see mullegi, aga antud juhul ei suuda ma antud velje valiku teemaga seostada. Need Cometid on hetkel sisuliselt Amazoni originaal ratastega sama läbimõõduga. Koopa ja ratta suhe pigem viitab hoopis cross countryle.
Kõik siirad, viisakad, adekvaatsed ja võimalikult objektiivsed arvamused on alati teretulnud. Aga kuulge, need Cometid sobivad tegelikult üsna hästi alla , kuigi olin skeptiline (kuna kodar on kantis), siis potentsiaal on täitsa olemas. Värv õigeks, auto madalamaks. Tõenäoliselt ma neid siiski sobitama ei hakka, nagu oli öeldud, seisid nurgas ja leidsid kasutuse. Tulemus on parem kui eelnevalt olnud "wanna be" latiino lowrider. Samuti proovimise käigus selgus, et 18" Odysseusid sobivad oluliselt paremini, Canistod lähevad ka tõenäoliselt väga hästi. Ja kui rohkem €€€ välja käia, siis saaks veel midagi paremat.
Kellele ei meeldi, teeb oma Amazonist sellise rotika nii nagu peab ja õige on.
Aga analüüsime vähe.
Sul on masin toorikuks, antud juhul Amazon, mis valikud on laual edasi minemiseks:
1) täis originaal
2) rat rod
3) lowrider
4) Pro Touring
5) mingi vahepealne mainstreem ehk enamusele söödav lahendus, et kogukonnas ka aktsepteeritav tegeleane olla, ehk "safe choice".
6) põhimõtteline eristumine
7) Ringrada (võistlusauto)
8 ) Rallikas
...vb veel mõni stiili suund, mida ei tule kohe pähe välja tuua...
Esimesed kolm on minu jaoks välistatud, viies ja kuues lahendus mind ei kõneta, seitsmes ja kaheksas ei ole hetkel teema. Ehk mu valik on Pro Touring, mille kohta saab vähe lugeda näiteks siit.
Nende valikute vahel valides on puhtalt ja ainult maitse küsimus, millist joont keegi personaalselt eelistab. Siin isegi ei saa olla teema vales või õiges valikus. Sry, aga kui keegi nii ei arva, siis on vaja endasse natuke vaadata ning endaga vähe tegeleda - või siis elada kapseldunud maailmas edasi. Erinevatest stiilidest lugupidamine, isegi kui see ei ühti oma maitsega, võiks olla elementaarne sallivus.
Nüüd antud lahendust saame me hinnata puhtalt Pro Touringu põhjal. Saame arutada, mis on Pro Touring stiil, kas seal on selged disaini piirid ja stiilipuhtus, et kui hästi võiks Amaozn selle stiiliga ühtida. Nagu ka mainisin, on tegemist hetkel "wanna be" Pro Touringuga, kuna sisuliselt me räägime ainult velgede alla kruvimisest. Mootori ja handligu osa on kõik vana, sellest tulenevalt ka väline olek, samuti kere. See projekt on selles mõttes hetkel poolik ja jääb ka mõneks ajaks.
Kaasaegne valuvelg läheb enamjaolt kolme omaduse pärast konflikti vana auto stiiliga: 1) liialt suur +offset; 2) velje disain kere suhtes; 3) hõbendane valuvelje värv. Esimene ja kolmas on raudpolt millega saab kohe puusse panna. Teise puhul saab hinnata kere joonte ja detailide sobivust, samuti annab värvivalik väga palju juurde. Siinkohal on paslik mainida, et minu hinnangul on üsna mitmed stock volvo velgede lahendused rõvedus kuubis. Lihtsalt kuna on originaal, siis oleme valmis seda aktsepteerima ning mitte vaidlustama.
Aga Ameerika stiil, siis mis loom see on? Võite parandada, aga tõenäolselt kõik nimetatud need stiilid on Ameerikast pärit või alguse saanud. Võiks järeldada, et kasutaja Volvo142 pidas silmas "neegri stiili". Jah, viisakalt öeldes ei imponeeri see mullegi, aga antud juhul ei suuda ma antud velje valiku teemaga seostada. Need Cometid on hetkel sisuliselt Amazoni originaal ratastega sama läbimõõduga. Koopa ja ratta suhe pigem viitab hoopis cross countryle.
Kõik siirad, viisakad, adekvaatsed ja võimalikult objektiivsed arvamused on alati teretulnud. Aga kuulge, need Cometid sobivad tegelikult üsna hästi alla , kuigi olin skeptiline (kuna kodar on kantis), siis potentsiaal on täitsa olemas. Värv õigeks, auto madalamaks. Tõenäoliselt ma neid siiski sobitama ei hakka, nagu oli öeldud, seisid nurgas ja leidsid kasutuse. Tulemus on parem kui eelnevalt olnud "wanna be" latiino lowrider. Samuti proovimise käigus selgus, et 18" Odysseusid sobivad oluliselt paremini, Canistod lähevad ka tõenäoliselt väga hästi. Ja kui rohkem €€€ välja käia, siis saaks veel midagi paremat.
Kellele ei meeldi, teeb oma Amazonist sellise rotika nii nagu peab ja õige on.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
Eks velgede valik on maitse ja rahakoti küsimus.
Kindlasti sobiks siia alla mustmiljon teist velge ka. Minu arvates see velg ei karju. Kindlasti selliste kodaratega velg teeb "auku" nö suuremaks.
Aga ei lugenud välja, kas natuke madalamaks lased autot ka?
Ma ei pea silmas low-rideriks, aga mingi paar cm vähendaks "vankri" muljet.
Allolevad pildid on kindlasti juba liiga madalad, aga lihtsalt kenad vaadata.
Nt:
vs
Nende kahe pilli kohta rohkem pilte:
https://dakos3.wordpress.com/2014/07/30/super-amazon/
https://dakos3.wordpress.com/2014/01/14 ... vo-amazon/
Kindlasti sobiks siia alla mustmiljon teist velge ka. Minu arvates see velg ei karju. Kindlasti selliste kodaratega velg teeb "auku" nö suuremaks.
Aga ei lugenud välja, kas natuke madalamaks lased autot ka?
Ma ei pea silmas low-rideriks, aga mingi paar cm vähendaks "vankri" muljet.
Allolevad pildid on kindlasti juba liiga madalad, aga lihtsalt kenad vaadata.
Nt:
vs
Nende kahe pilli kohta rohkem pilte:
https://dakos3.wordpress.com/2014/07/30/super-amazon/
https://dakos3.wordpress.com/2014/01/14 ... vo-amazon/
S40 T4 HX35
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
mattmust pole mingi ratlook, see on mainstream ja tressides sibulate x5 teema rohkem, minu pontiac on rat look:
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
wackou kirjutas:Eks velgede valik on maitse ja rahakoti küsimus.
Kindlasti sobiks siia alla mustmiljon teist velge ka. Minu arvates see velg ei karju. Kindlasti selliste kodaratega velg teeb "auku" nö suuremaks.
Aga ei lugenud välja, kas natuke madalamaks lased autot ka?
Ma ei pea silmas low-rideriks, aga mingi paar cm vähendaks "vankri" muljet.
Minuarust väga õigesti öeldud, et veljed ei karju.
Madalamaks tuleks lasta, aga uusi madaldusvedrusid hetkel osta ei tahaks. Praegu on selgelt tunda kõrgusest tulenevat kaldumist kurvis, kuigi ees on 28mm stabikas (IPD pakub samas mõõdus juppi).
Samas Allan/turboES soovitab vedrusid lõigata, siis 164 ma katsetamise mõttes võtsin ees 1,5 ringi maha, hakkas rõvedalt läbi taguma (tõenäoliselt on B30 liialt raske).
Lisaks lõigatud vedru ei jää nö. pealt või alt sirge, mistõttu hakkab pesa lõhkuma. Nii, et odavat head lahendust vist ei ole, kui juhuslikult kuskilt Soome/Rootsi laadalt soodsalt midagi ei leia.
Neist toodud piltidest on kõik väga ok lahendused. Valge ei ole väga madal midagi, väga lahe rajapill.
Veel mõned pro touringu näited:
Väga viis lahendus. Võib-olla kõige paremini iseloomustab minu soovitud suunda esimene ja viimane.
Endale isiklikult küll osad detailid meeltmööda ei ole, näiteks peegilid ja veljed, aga kompositsioon ja autentsus on paigas.
Väga maitsekas virtuaaltuning, küll jah, amazonist on seal vähe järel.
Supp, sinu masinaga olen tikutaku vahendusel kursis. Minu jaoks on paljud su Pontiaciga seotud tegevused arusaamatud, aga igal ühel oma maitse ja valik. BTW, see ei ole sul rat look, ongi puhas rat ise.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
Reaalsusesse tagasi.
Kuna väikemees jäi põhim. igal korral pisar silmis ärasõitmist saatma, siis sai võetud ette järgmine ülesanne.
Tänaseks juba hulk aega tagasi õnnestus saada Bronecu 164 doonorilt tagumiste istmete originaal turvavööd. Tegemist on ilma rullikuteta, eriti ülbete lennuki stiilis kinnitustega. Korralik puhastus ning paigaldama.
Suur lootus oli, et nii nagu suutis kunagi mu 144 tagumiste istmete turvavööde valmidusega positiivselt üllatada, et siis äkki Amazoniga on sama lugu -nii oli. Oletan, et kere uuendus (P130) tõi need taha. Keermestatud augud ees, korgid pealt, poldid sisse.
Sama hooga sai haisev originaal papist aknalaud välja visatud ning kiirelt vineerist plaat asemele lõigatud. Mingi hetk äkki meisterdab originaali järgi tagumise osa ka juurde.
Tagaistmele korralik puhastus tehtud. Turvatooli sain üsna hästi pidama.
Ees on mingisugused uuemad aftermarket lahendused pandud. Seega, kui kellegil pakkuda originaale, siis olen avatud pakkumistele. Huvitab just sellise kinnitusega, leidub valdavalt esimeste 100 seerialiste pealt:
Kuna väikemees jäi põhim. igal korral pisar silmis ärasõitmist saatma, siis sai võetud ette järgmine ülesanne.
Tänaseks juba hulk aega tagasi õnnestus saada Bronecu 164 doonorilt tagumiste istmete originaal turvavööd. Tegemist on ilma rullikuteta, eriti ülbete lennuki stiilis kinnitustega. Korralik puhastus ning paigaldama.
Suur lootus oli, et nii nagu suutis kunagi mu 144 tagumiste istmete turvavööde valmidusega positiivselt üllatada, et siis äkki Amazoniga on sama lugu -nii oli. Oletan, et kere uuendus (P130) tõi need taha. Keermestatud augud ees, korgid pealt, poldid sisse.
Sama hooga sai haisev originaal papist aknalaud välja visatud ning kiirelt vineerist plaat asemele lõigatud. Mingi hetk äkki meisterdab originaali järgi tagumise osa ka juurde.
Tagaistmele korralik puhastus tehtud. Turvatooli sain üsna hästi pidama.
Ees on mingisugused uuemad aftermarket lahendused pandud. Seega, kui kellegil pakkuda originaale, siis olen avatud pakkumistele. Huvitab just sellise kinnitusega, leidub valdavalt esimeste 100 seerialiste pealt:
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
Kuna küljeliiste keegi sirgestada väga ei tahtnud, võtsin asja ise ette. Riisidemaalt vajalikud komplektid ning kätele tuld.
Oli hetki, kus käsi otsis "undo" nuppu, päris omapärane kogemus, aga väga suureks vandumiseks ei läinud. Tulemus sai täitsa pandav, ega päris mõlgivabaks ei suutnud saada. Oluline on tunnetada piir ära, kus kogemuste puudumisest tulenevalt ei ole mõistlik üle vindi keerata.
Lisaks läbis puhtalt ülevaatuse. Soovitan soojalt Helgi tee ülevaatuspunkti, seal viimaste aastate jooksul kõik positiivsed kogemused erinevate autodega.
Oli hetki, kus käsi otsis "undo" nuppu, päris omapärane kogemus, aga väga suureks vandumiseks ei läinud. Tulemus sai täitsa pandav, ega päris mõlgivabaks ei suutnud saada. Oluline on tunnetada piir ära, kus kogemuste puudumisest tulenevalt ei ole mõistlik üle vindi keerata.
Lisaks läbis puhtalt ülevaatuse. Soovitan soojalt Helgi tee ülevaatuspunkti, seal viimaste aastate jooksul kõik positiivsed kogemused erinevate autodega.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
Natuke on vahepeal toimetamisi ette tulnud.
Kuna Cometid läksid nagu soojad saiad minema, oli vaja hakata asendusplaani otsima. Lähitulevikus suurt taastamise/modifitseerimise tegevust ei ole ette näha, siis sai otsus vastu võetud olemasolevat stiil seni säilitada, noo samas ka vähe kergema vastupanu teed mindud. Aga igasugune projektika meisterdamine suvisel ajal maksab teiselt poolt kätte, midagi põhjalikumalt ette võtad, siis töömaht kipub suurenema, päevad/nädalad lendavad.
Vähe sarnaselt on nüüd suve teine pool kulgenud, mitmed üritused on graafikust seetõttu välja jäänud.
Ehk, sai võetud ligi tutikad Nissani plekid 16x6,5", kohendatud, klaasiga pritsitud, kahevärviliselt pulbriga üle lastud: Fake ass white wall, 205/60 R16 suverehvid ning saab jälle sõita.
Ühe hooga läks salongi peegel ka taastamisse: korpus lüüsi+klaasipritsi,
pulber selga ja uus kumerpeegel sisse. Lisaks sai generaator uuenduskuuri.
Kange tahtmine oli see nädal Retro Jurmalale sõita, aga vähemalt üks esilaager uriseb tigedalt ja õige hetke uue tellimisega magasin maha.
Ootame pikka sooja kuiva sügist siis vähemalt.
Kuna Cometid läksid nagu soojad saiad minema, oli vaja hakata asendusplaani otsima. Lähitulevikus suurt taastamise/modifitseerimise tegevust ei ole ette näha, siis sai otsus vastu võetud olemasolevat stiil seni säilitada, noo samas ka vähe kergema vastupanu teed mindud. Aga igasugune projektika meisterdamine suvisel ajal maksab teiselt poolt kätte, midagi põhjalikumalt ette võtad, siis töömaht kipub suurenema, päevad/nädalad lendavad.
Vähe sarnaselt on nüüd suve teine pool kulgenud, mitmed üritused on graafikust seetõttu välja jäänud.
Ehk, sai võetud ligi tutikad Nissani plekid 16x6,5", kohendatud, klaasiga pritsitud, kahevärviliselt pulbriga üle lastud: Fake ass white wall, 205/60 R16 suverehvid ning saab jälle sõita.
Ühe hooga läks salongi peegel ka taastamisse: korpus lüüsi+klaasipritsi,
pulber selga ja uus kumerpeegel sisse. Lisaks sai generaator uuenduskuuri.
Kange tahtmine oli see nädal Retro Jurmalale sõita, aga vähemalt üks esilaager uriseb tigedalt ja õige hetke uue tellimisega magasin maha.
Ootame pikka sooja kuiva sügist siis vähemalt.
Viimati muutis 164, 27 Aug 2017, 09:32, muudetud 2 korda kokku.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
- McBrainless
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1079
- Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
Kaunid rattad! Toonklaasi vist maha nokkima ei hakka?
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
IMHO on toon täiega üle sellisel retrokal
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
McBrainless kirjutas:Kaunid rattad! Toonklaasi vist maha nokkima ei hakka?
Toonklaasi mahavõtmine oli tegelikult to do listis esimene tegevus, aga kuidagi pole selle jaoks aega leidnud, vist oleks ka tarvis kuumapuhurit, siis äkki jääb vähem liimi klaasile. Samuti ei kiirustanud väikese mehe pärast maha kiskuma, et äkki suvise päikese eest vähe varjab.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
Enne talveunne suikumist sai natuke õhupuhastajaga maadeldud. Juhtumisi komistasin Motonetis originaal õhufiltri otsa. Hakkas lulabama, et originaal metallist kopsik käib äkki ikkagi lahti.
Iga filtri vahetusega väänad uuesti valtsid lahti, jäi arusaamatuks miks peaks üldse kinni valtsima, filter tihendab ning poldid hoivad vastas.
Kuskilt tuli mingi hirmus hea mõte, et uuem veepump on kindlasti parem kui vana, tegelikult võtsin korras asja maha. Kellel oma oma peetis, siis võib hea õlle eest vana endale saada.
Hea tunne on, kui pärast ~1 kuu seismist põhim. mõne pöördega käima läheb. Seda igakuist traditsiooni tuleb tõenäoliselt jätkata, mõjub kõigile osapooltele hästi, kuiva asfaldiga ka mõne ringi tegema - talve lõpu ootamine kisub muidu liiga masendavaks.
Aga ostke parem v70 ära, saab Amazoni garaaži.
Või äkki kellegil pakkuda majutust Tallinn/Harjumaa piires, mõistliku tasu eest saab kokkuleppele. Putitamise vajadus puudub.
Iga filtri vahetusega väänad uuesti valtsid lahti, jäi arusaamatuks miks peaks üldse kinni valtsima, filter tihendab ning poldid hoivad vastas.
Kuskilt tuli mingi hirmus hea mõte, et uuem veepump on kindlasti parem kui vana, tegelikult võtsin korras asja maha. Kellel oma oma peetis, siis võib hea õlle eest vana endale saada.
Hea tunne on, kui pärast ~1 kuu seismist põhim. mõne pöördega käima läheb. Seda igakuist traditsiooni tuleb tõenäoliselt jätkata, mõjub kõigile osapooltele hästi, kuiva asfaldiga ka mõne ringi tegema - talve lõpu ootamine kisub muidu liiga masendavaks.
Aga ostke parem v70 ära, saab Amazoni garaaži.
Või äkki kellegil pakkuda majutust Tallinn/Harjumaa piires, mõistliku tasu eest saab kokkuleppele. Putitamise vajadus puudub.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: 164 Amazon 121 P130 ´70
Kohustuslik talvine kuiva ilma ring.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 67 külalist