Suurem koormus tähendab suuremat hõõrdumist, intensiivsemat põlemist, kõrgemaid temperatuure jne, ehk siis faktorid mis kõik kiirendavad erinevate materjalide väsimist.
Eespool korduvalt mainitud VAG 1,4TSI-ga sõites on väga hästi tunda kuidas juba ca 1000rpm juures rõhk üles lastakse ning tundub, et autol on üsna palju jõudu ja päris reipalt liigub isegi Passati peal. Oskuslikult toimetades võid sellega kohalt minna peaaegu sama ässalt nagu poole võrra suurema vabalthingavaga. Kõrgematl pööretel ja suurematel kiirustel jääb juba selgelt jänni ning reaalselt on oluliselt puudu dünaamilisest mugavusest. Madalatel pööretel kõrge rõhk muudab järsult mootori suutlikkust ja manuaalkastiga on üsna raske mõnusalt/pehmelt paigalt võtta ning koormatud autoga on asi veelgi hullem. Saab hakkama aga ei ole mugav.
Hübriidtehnoloogia areng on selles mõttes küll põnev, et annab lahedaid lisavõimalusi ning ma olen juba vähemalt 15a mõelnud, et miks ei võiks auto esirattaid vedada elektrimootor(id). Ma saan muidugi aru, et teistpidi oli seda selgelt odavam lahendada ja kui juba mootor autodele valepidi peale pandi, siis pole ime, et kõik muu ka tagurpidi keerati
![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)