Tervist!
Vahepeal on ikka progressi ka olnud! Armatuur hakkab vaikselt looma, osad kelladki on funktsioneerima hakanud (voltmeeter, temperatuur ja tahhomeeter), spidoka jaoks on vaja tagasillas differ ära vahetada et seal oleks ka loendamise võru anduri jaoks. Tagasild sai algselt Broneci abil vanema 200se oma ja sel ajastul ei olnud induktiivandurit ega aukudega võru tagasillas. Koos Torson diffriga saab ka võru sisse ehitatud, anduriga tagakaan on juba küljes ootamas! Paagi näidiku jaoks sai ebay sourcing tehtud ning kuskilt indiast võiks mõne nädala pärast jõuda ka vajalik paaki minev reostaadiga vidin.
Armatuuri tagaplaat valmistati "ringlihvimisega" roostevabale materjalile, seda siis karukeele abil (Kasutan Kahur speedshopi pilte, ehk photos from action):
Lihvimise "pea"
Testplaadil katsetused:
Toodang:
Tagaplaat installituna:
Veel pudinaid küljes
Samuti sai kässari lukustuse mehhaanika osa ka valmis! (tänaseks ka värvitud ja paigaldatud)
Välja sai vahetatud ka roolikarp kuna laagrikuulid mis peaksid olema ümmargused nägid välja nagu kõvasti asteroide näinud kuu ja selliseid laagreid vahetada/uusi osta ei saa (sisemine pesa, mis samuti viga saanud, on otse võllile treitud ning sarnast laagrit kasutatakse veel vaid jalgratastel lenksu mehhanismis). Alternatiivina sain paika ka plaani et koonuslaagrite paigaldamisega oleks saanud selle karbi tööle (võlli üle treimine, väljaspoole puks ja siis kalibreerseibidega pingsus paika, aga roolilati paigaldamine oleks targem variant selle leiutise asemel). Igatahes nüüd peale roolikarbi vahetust on ka autot roolida vähe inimlikum, kuigi roolikarbi ühe miinusena kerest läbi paindumist on ikka tunda omajagu.
Hetkel masin siis igapäevases kasutuses kuid ees on juba järgmised tööd vabas järjekorras:
1) Stangede vahetus/taastamine korrektsemate vastu
2) Käigukasti vahetus (avasin vahepeal käigukasti ka ja seal 5. käigu hammikud nägid päris imelikud joonelised välja, see ehk põhjustabki ebamugava urina viienda käiguga)
3) Tagasild uniballidelt polüpukside peale.. jep tagasilla häält on liiga palju kuulda.
Terv,
kaak