Lähitulevikus plaan minna üle karbussilt sissepritsele, kuna Pierburgi karburaator tekitab ainult häda ja viletsust. Mootorikoodid siis vastavalt B230K ja pritsuga B230F ja tegemist 1985. aasta Volvo 744. Äkki on keegi ennem sellise tegemise ette võtnud või oskab öelda, kus võib tekkida probleeme ja mis on suurimad murekohad, kus tähelepanelik olla.
Johan
B230K'lt B230F'ile
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
- kaak
- Jupp traati ja väljamaa näpitsad
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: B230K'lt B230F'ile
johh kirjutas:Lähitulevikus plaan minna üle karbussilt sissepritsele, kuna Pierburgi karburaator tekitab ainult häda ja viletsust. Mootorikoodid siis vastavalt B230K ja pritsuga B230F ja tegemist 1985. aasta Volvo 744. Äkki on keegi ennem sellise tegemise ette võtnud või oskab öelda, kus võib tekkida probleeme ja mis on suurimad murekohad, kus tähelepanelik olla.
Johan
erinevalt isemõtlevast karbussist pead sa pihustitega masinale peale vedama juhtmestiku koos ajudega (kütuse + süüte aju) (soovitan alustuseks lh 2.2 otsida, siis ei pea hooratast vahetama). kõige õigem oleks osta kõrvale mõni sõitev auto ja sealt tõsta juhtmestik ringi.
1800s T5
e36 T5
e36 T5
- volvofriik
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 362
- Liitunud: 01 Juul 2006, 13:27
Re: B230K'lt B230F'ile
Taas vastupidine teema minu omaga. Kunagi viskasin just pritse minema, kuna see tekitas probleeme, mida karpaga, iial pole olnud. Tuli lihtsalt karpa hingeelu endale selgeks teha. Viimasel ülevaatusel, olid CO näiteks 0,14. ( lubatud 3,5 asemel) Noh - muidugi - ega nende parameetritega sõita saanud. Seega - märgid peale. Peale ülevaatust, kraanid jälle avatumaks ja kuni järgmise aastani, taas tuld. Sissepritsega aga hakkas - lamda, pihustid( kord üks, kord teine), rõhuregulaator, pump... Ühega said korda, teisega hakkasid pihta. Lõpuks pani kommutaator ka saba. Sealt edasi, on masin ka kontaktidega süüte peal. 10 aasta sees, 1 vahetus kontakte. Ei nuta seega. Oma pea funktsiooni - transada mind punktist A, punkti B, koormaga või ilma, täidab masin kenasti. Jalgu kellelegi ei jää. Ja mingi võidusõitja ma ka pole. Pealegi oli niipidi, minu kroonilise vaesuse juures, kordades odavam.
Re: B230K'lt B230F'ile
Jäi see mootorivahetus sinnapaika, tekkisid uued probleemid millele proovin lahendust leida. Ehk saab ka siit keegi aidata, oleks vaja 700sele parempoolset alumist tagumist vedrukannu. Tuleb pika talana ja kinnitub silla külge. Panen pildi ka siis ehk parem aru saada. Äkki leidub keegi kellel siin 740 varuosadeks müüa.
https://www.upload.ee/image/5880358/image.jpeg
Vedru all käiv kinnitus
https://www.upload.ee/image/5880358/image.jpeg
Vedru all käiv kinnitus
- k1rsa
- Volvo Club liige
- Postitusi: 53
- Liitunud: 17 Juun 2005, 06:48
- Asukoht: Kuusalu,Tallinn
- Kontakt:
Re: B230K'lt B230F'ile
L43012 Tryggy.63.a. B36 V
965 3,0.96.a.B6304s
244.2,3.88.a
965.3,0.92.a.B6304
944.2,3.92.a.B230FT
245.2,3.92.a
245.2,3.80.a
965 3,0.96.a.B6304s
244.2,3.88.a
965.3,0.92.a.B6304
944.2,3.92.a.B230FT
245.2,3.92.a
245.2,3.80.a
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist