Kuskilt netist lugesin, et 200 seerial on olemas difrilukuga tagasild.
Kuidas see differ lukustub? Kas on mingi automaatne siduritega süsteem, või on lülitatav? Kui lülitatav siis kuidas juhitakse?
Kas selline differ on väga defitsiitne kaup on neid kunagi nt eesti lammarites üldse liikunud.
200 seeria diferentsiaalilukustusega tagasild.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
defka kup jah see.pandi alla turbomootoritega volvodele. eestist lootust leida pole eriti.ja olid vähemalt enamus lsd diffrid ehk siis piiratud libisemisega.toimisid spets räniõliga. isegi kui leiad diffri siis ei pruugi selle kindlakstegemine nii lihtne olla sest õli võib olla vana või üldse vale õli sees.kuigi tagasilla peal peaks olema kirjas ka et lsd differ. plokk diffrist pole kuulnud üldiselt väga
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.
See toimib jah siduri pohimottel. Mul oli kunagi see yhel 242Turbol. Sellega soites peab ettevaatlik olema. Masin voib kurvis kaest ara minna.
See on vist Dana 34 diferentsiaal. Sama mis on Chevy Jeepidel. Otsi usakate foorumist.
Siin on sellest palju juttu http://forums.turbobricks.com/
See on vist Dana 34 diferentsiaal. Sama mis on Chevy Jeepidel. Otsi usakate foorumist.
Siin on sellest palju juttu http://forums.turbobricks.com/
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
pettan kirjutas:tänan. mul on see differ 245 2,3liitrise 91 aasta auto peal ja praegu panin ajutiselt tavalise sõita üldiselt saab aga tal on spidomeeter ja abs diffri pealt nii et nüüd kumbki ei tööta.
Loe enne läbi kui postitad!!! Mitte midagi ei saa aru!
V 70 '05 müüdud
480 1,7T '88 tuuningpill
V70 T4 '12 igapäevaliikur
480 1,7T '88 tuuningpill
V70 T4 '12 igapäevaliikur
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
vanapeer kirjutas:Keegi hiljuti nagu müüs sellist aga ma ei suuda leida enam ei foorumist ega kuskilt...
Aasta tagasi kasutaja- totu müüs iselukustuvat (mitte lsd) 760-oma,
Enda 700-sel ka selline all, pole talvel mingit ohtu märganud kurvilisel
teel nagu keegi väitis. Korrasolekut saab kontollida tõstukil:
kui üks ratas kiirelt pöörlema panna siis haarab kõlksuga kohe teise
kaasa.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Lukustuva diferentsiaal üheks omaduseks on mitte lukustuda kiirustel üle 40 km/h. Seda siis justnimelt turvalisuse kaalutlustel. Küll aga on võimalik väikestel kiirustel, väga libedal pinnasel, sellise diffriga üsna kergelt 180 kraadi teha.
Nt. õnnestub see järgmistel tingimustel:
-lamellrehvid
-kiilasjää, lahtine lumi peal
-kiirus ca 30 km/h
-kurvis natuke järsemini gaasi vajutada ja voila
Asi siis selles, et differ lukustub küll momentaalselt, kuid ei avane päris sama kiiresti. Ehk siis külglibisemises oleva auto rahustamiseks ei piisa enam gaasi vabastamisest. Ainus mis aitab, on õigeaegselt ja piisava kiirusega rooli keeramine. Korralike naastrehvidega ilmselt ei tohiks küll nende kiiruste juures selliseid probleeme esineda.
Nagu mainitud, siis suurematel kiirustel seda ohtu enam ei ole, sest differ siis enam ei lukustu (kui just pole ekstsentrikhoova küljest vastavat massi eemaldatud).
Nt. õnnestub see järgmistel tingimustel:
-lamellrehvid
-kiilasjää, lahtine lumi peal
-kiirus ca 30 km/h
-kurvis natuke järsemini gaasi vajutada ja voila
Asi siis selles, et differ lukustub küll momentaalselt, kuid ei avane päris sama kiiresti. Ehk siis külglibisemises oleva auto rahustamiseks ei piisa enam gaasi vabastamisest. Ainus mis aitab, on õigeaegselt ja piisava kiirusega rooli keeramine. Korralike naastrehvidega ilmselt ei tohiks küll nende kiiruste juures selliseid probleeme esineda.
Nagu mainitud, siis suurematel kiirustel seda ohtu enam ei ole, sest differ siis enam ei lukustu (kui just pole ekstsentrikhoova küljest vastavat massi eemaldatud).
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Leho kirjutas:bronec kirjutas:kuigi tagasilla peal peaks olema kirjas ka et lsd differ
Kus kohas see tal kirjas peaks olema.
Haaa... isegi on säärane asi säilinud. Tõestan, et säärane sildike isegi pandi sildade külge. Endal pandi 940-le 245-e LSD peale. Toimib, ent I-Autolased eemaldasid plekist sildikese -
(klikates saate suurema ülevaate)
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist